Volgens mij ben jij helemaal niet oud genoeg om seks te hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef cornehartjeheidi het volgende:
Haha xd nee ik vroeg me gwn af wat er pressies dan gebuurd ik wil wel iets bestellen maar ik Denk zo wat gebuurd er dan Krijg ik het gwn in een doos of krijg ik het los sorry voor de type fouten ik doe dit effen snel
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet oud genoeg om seks te hebben.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij ook niet.
En nu in je mand, adoptiezoon.
Kindjes van 14 horen nog met lego te spelen potverdomme.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Bijna het volgende:
TS is een jochie van 14 dat bang is om condooms te kopen. Wat schattig.
Waarom wil je meer adoptiezonen, ben ik niet goed genoeg verdomme?quote:
Nou ja, ik ben gewoon een goede vader, ik heb plek voor meer mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom wil je meer adoptiezonen, ben ik niet goed genoeg verdomme?
Deden ze dat nog maar, dan hadden we dit soort topics nu nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kindjes van 14 horen nog met lego te spelen potverdomme.
Mensen geboren na 1995 horen niet op FOK!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Bijna het volgende:
[..]
Deden ze dat nog maar, dan hadden we dit soort topics nu niet
`quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef cornehartjeheidi het volgende:
Haha xd nee ik vroeg me gwn af wat er pressies dan gebuurd ik wil wel iets bestellen maar ik Denk zo wat gebuurd er dan Krijg ik het gwn in een doos of krijg ik het los sorry voor de type fouten ik doe dit effen snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |