Ik zou het niet weten. Ik denk dat niet alle vrouwen zo zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld. Waarom zijn vrouwen onderling meer promiscuous?
x ?quote:
Gefeliquote:
Ik vind het resultaat toch teleurstellend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
Was een top wedstrijd, zwaai ff naar Italie
Dat duurde lang. Ik dacht dat je inmiddels al onderweg naar Zwitserland was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Euro op elk ingezet. Rustig aan.
Was even aan het frituren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat duurde lang. Ik dacht dat je inmiddels al onderweg naar Zwitserland was.
Griekenland mag wel door van mij, zit nu VI te kijken, Hans kraay jr tegen Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het resultaat toch teleurstellend.
Balotelli en Pirlo naar huis, en Uruguay dat zonder hun stervoetballer verder moet in het toernooi.
Hopelijk een mooie Griekenland - Ivoorkust straks. Griekenland moet sowieso winnen om nog kans te maken, en Ivoorkust kan niet gokken op een gelijkspel.
Haha goed zo, ik doe het ook nauwelijks voor het geld. En dit is toch 20 euro.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Euro op elk ingezet. Rustig aan.
Ja oké, van mij mag Ivoorkust door en ik vind Hansiehansie een droeftoeter, maar voor de rest zijn we het helemaal eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Griekenland mag wel door van mij, zit nu VI te kijken, Hans kraay jr tegen Nico Dijkshoornben het mat Hans eens, vind Nico ook een afschuwelijke man
Denk je dat Colombia gaat winnen van die Jappen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha goed zo, ik doe het ook nauwelijks voor het geld. En dit is toch 20 euro.
Oei, dat soort wedstrijden vind ik altijd lastig te voorspellen. Zelfs bij verlies is de kans aanzienlijk dat Columbia als groepshoofd eindigt. Hoe scherp zijn ze, en zelfs al wórden ze tweede: dat is eigenlijk helemaal niet zo ongunstig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk je dat Colombia gaat winnen van die Jappen?
Zelf denk ik dat die Colombianen niet rustig aan gaan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, dat soort wedstrijden vind ik altijd lastig te voorspellen. Zelfs bij verlies is de kans aanzienlijk dat Columbia als groepshoofd eindigt. Hoe scherp zijn ze, en zelfs al wórden ze tweede: dat is eigenlijk helemaal niet zo ongunstig.
Nee rustig aan doen niet. Maar misschien nèt even wat minder risico willen nemen, al is het onbewust. Net even wat minder scherp zijn. Ga jij er geld op zetten dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat die Colombianen niet rustig aan gaan doen.
Ja ik ga vol voor winst van Colombia.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee rustig aan doen niet. Maar misschien nèt even wat minder risico willen nemen, al is het onbewust. Net even wat minder scherp zijn. Ga jij er geld op zetten dan?
Ik ga in ieder geval lekker GRI - IVO kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |