Nee ok duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, ik heb ooit een Argentijnse collega gehad en dat was ook een complete psychopaat. Mij verbaast het niets.
Leeftijd gokken, je bent er slecht inquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef quo_ het volgende:
Niet te hard oordelen, hij kan er niks aan doen. Altijd al zo geweest.
Louis Suarez, 3 jaar.
[ afbeelding ]
Die commotie is niet overdreven, je hoort geen tegenstanders te bijten. Zulke acties bederven een mooie wedstrijd. Per ongeluk een tegenstander te hardnekkig benaderen of onderuit schoppen tijdens het spelen van de bal is een overtreding, dit heeft niets meer met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een gezeik altijd om die kleine beet. Je blesseert zelfs niemand met zo'n actie. Het is niet chic, maar altijd die commotie eromheen is overdreven. En dan als verdediger ook snel je arm aan alles en iedereen laten zien uiteraard bleh.
Je hebt ook gelijk. Beetje fatsoen, dan zouden ze dat moeten doen, maar daarvoor vinden ze waarschijnlijk de financiële belangen te groot, denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik hoopte er alleen op, maar idd die kans is heel klein. Levenslang schorsen kan ik me in vinden.
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef TLC het volgende:
En dan zo'n zielig lulpraatje houden na die wedstrijd tegen Engelandx10000000000000000000
Jij kunt jouw tijd beter besteden aan een cursus Nederlands.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef op_quoter het volgende:
nee man suarez had gelijk die gast van italy had het zeker verdient anders zou hij niet doen
Wat had je gezegd als iemand met een verleden van PSV dit had gedaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef BlindReferee het volgende:
[..]
Die commotie is niet overdreven, je hoort geen tegenstanders te bijten. Zulke acties bederven een mooie wedstrijd. Per ongeluk een tegenstander te hardnekkig benaderen of onderuit schoppen tijdens het spelen van de bal is een overtreding, dit heeft niets meer met voetbal te maken.
Natuurlijk laat die verdediger aan iedereen zijn arm zien; spelers die bijten moeten direct worden geschorst en horen niet thuis op een voetbalveld. Ik ga er dan ook van uit dat Suarez dit WK geen wedstrijd meer zal spelen, maar dat zal wel loslopen. De FIFA houdt ook niet zo van bijten. Gelukkig maar.
Daag Suarez!
Bijten valt in de categorie natrappen. Bewust andere mensen proberen pijn te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een gezeik altijd om die kleine beet. Je blesseert zelfs niemand met zo'n actie. Het is niet chic, maar altijd die commotie eromheen is overdreven. En dan als verdediger ook snel je arm aan alles en iedereen laten zien uiteraard bleh.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Wat had je gezegd als iemand met een verleden van PSV dit had gedaan?Het is allemaal zo makkelijk om iemand die bijt levenslang te schorsen, maar kijk eens naar elke wedstrijd tijdens dit WK. Wat hoort er allemaal niet bij voetbal? Dat vallen van o.a. Italië, smerig natrappen van Balotelli, racistische opmerkingen (van zowel publiek als spelers). Tsja dan kan je veel mensen levenslang schorsen
Kom op manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Wat had je gezegd als iemand met een verleden van PSV dit had gedaan?Het is allemaal zo makkelijk om iemand die bijt levenslang te schorsen, maar kijk eens naar elke wedstrijd tijdens dit WK. Wat hoort er allemaal niet bij voetbal? Dat vallen van o.a. Italië, smerig natrappen van Balotelli, racistische opmerkingen (van zowel publiek als spelers). Tsja dan kan je veel mensen levenslang schorsen
Nouja goed, dan krijg je 1 of 2 wedstrijden schorsing. Maar hij zou zeker niet meer moeten krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bijten valt in de categorie natrappen. Bewust andere mensen proberen pijn te doen.
Goed idee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef ruudbackus het volgende:
[....]
Misschien moeten we hem een keertje met Tyson in de ring zetten.
Als een speler of oud-speler van PSV iemand zou bijten zou ik precies hetzelfde zeggen. Er hebben genoeg spelers voor PSV gevoetbald die ik liever zag komen dan gaan omdat ze misselijk en achterbaks voetbal speelde. Hoort gewoon niet, nooit. Voor welke club ze ook uitkomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef thethoryd het volgende:
Wat had je gezegd als iemand met een verleden van PSV dit had gedaan?![]()
Levenslang schorsen vind ik ook wel een beetje overdreven. Vallen mag ook worden bestraft mits het duidelijk kan worden bestempeld als zijnde schwalbe, Balotelli is gewoon een pannenkoek en racistische opmerkingen en spreekkoren horen nu eenmaal bij voetbal (maar ook daarbij mag op sommige momenten best worden ingegrepen van mij).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef thethoryd het volgende:
Het is allemaal zo makkelijk om iemand die bijt levenslang te schorsen, maar kijk eens naar elke wedstrijd tijdens dit WK. Wat hoort er allemaal niet bij voetbal? Dat vallen van o.a. Italië, smerig natrappen van Balotelli, racistische opmerkingen (van zowel publiek als spelers). Tsja dan kan je veel mensen levenslang schorsen
Weet ik, maar ik vind het veel minder erg dan bewust iemands enkels proberen te breken. Waar je overigens geen schorsing voor krijgt. Psychopaten zoals Suarez (Oja en Zlatan) maken juist het voetbal mooi. Dit soort acties vind ik ook niet door de beugel kunnen, maar hij compenseert dat volledig met het voetbalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom op manAls je mensen bijt in een voetbal wedstrijd ben je gestoord. Als je het 3 keer doet ben je psychopaat.
Hoe hoort racisme in godsnaam bij voetbal?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:43 schreef BlindReferee het volgende:
Levenslang schorsen vind ik ook wel een beetje overdreven. Vallen mag ook worden bestraft mits het duidelijk kan worden bestempeld als zijnde schwalbe, Balotelli is gewoon een pannenkoek en racistische opmerkingen en spreekkoren horen nu eenmaal bij voetbal (maar ook daarbij mag op sommige momenten best worden ingegrepen van mij).
Ik vind bijten van een dusdanig min karakter en volledig misplaatst dat een levenslange schorsing de enige juiste reactie is als iemand dat voor de 3e(!) keer doet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:44 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het veel minder erg dan bewust iemands enkels proberen te breken. Waar je overigens geen schorsing voor krijgt. Psychopaten zoals Suarez (Oja en Zlatan) maken juist het voetbal mooi. Dit soort acties vind ik ook niet door de beugel kunnen, maar hij compenseert dat volledig met het voetbal
Dat is dan een meningsverschilquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind bijten van een dusdanig min karakter en volledig misplaatst dat een levenslange schorsing de enige juiste reactie is als iemand dat voor de 3e(!) keer doet.
Ik formuleer het een beetje verkeerd denk ik. Spreekkoren over joden bij een wedstrijd van Ajax zijn voor mij part of the deal. Hoort erbij. Doen de supporters van Ajax zelf ook. Leuk. Hetzelfde geldt overigens voor spreekkoren die over PSV, Feyenoord of welke andere club dan ook gaan. Die spreekkoren zijn vaak racistisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:45 schreef thethoryd het volgende:
Hoe hoort racisme in godsnaam bij voetbal?
Ik heb helemaal niets vergeleken. Dat is voor de goedpraters.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:48 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat is dan een meningsverschilIk heb liever dit dan dat een speler zijn benen breekt. Hoort allebei niet in het voetbal natuurlijk, maar als je het toch gaat vergelijken.
Ja, lijkt me een duidelijk verhaal. Doodschoppen gebeuren meestal nog in een actie of iets dergelijks, maar dit bijten... Het is ook al de derde keer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind bijten van een dusdanig min karakter en volledig misplaatst dat een levenslange schorsing de enige juiste reactie is als iemand dat voor de 3e(!) keer doet.
Suarez moet gewoon oprotten, al speelde hij nu bij AZ.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef thethoryd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als ik chiellini was zou ik Suarez gewoon helemaal in elkaar getrapt hebben, fuck je interlandcarriere dan maar. Wraak is soms veel zoeter.
Oké Hans, dank je.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
De actie van Luis Suarez houdt de gehele wereld bezig. Op Twitter was #BanSuarez (Engels voor 'Schors Suarez) binnen de kortste keren trending topic.
http://www.telegraaf.nl/t(...)orsing_Suarez__.html
Gelukkig vertaal je het even.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
#BanSuarez (Engels voor 'Schors Suarez)
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:54 schreef forzaudinese het volgende:
Breng hem maar terug naar het asiel ! Niet onder controle te krijgen deze hond.
umadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef hafcfan het volgende:
Die gene die zijn been voor altijd breekt is echt een held
Die heeft ook drie keer gebeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:44 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het veel minder erg dan bewust iemands enkels proberen te breken. Waar je overigens geen schorsing voor krijgt. Psychopaten zoals Suarez (Oja en Zlatan) maken juist het voetbal mooi. Dit soort acties vind ik ook niet door de beugel kunnen, maar hij compenseert dat volledig met het voetbal
Er lopen daar toch wel jongens bij die stoppen als international. Dan moet je gewoon even met twee benen inkomen. Dan maar rood, boeiend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als ik chiellini was zou ik Suarez gewoon helemaal in elkaar getrapt hebben, fuck je interlandcarriere dan maar. Wraak is soms veel zoeter.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja we worden weer genaaid net zoals Turkije ohh wacht...
twitter:GeniusFootball twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 20:58:44LEAKED: Luis Suarez's FIFA 15 ratings:Ball Control 88Dribbling 91Speed 88Finishing 87Shot power 85Diving 97Hunger 98Bite 99 reageer retweet
Off with his head!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Fifa zal hem wel schorsen denk ik na alle commotie, ik bedoel; reputatie van fifa is al zeer slecht dus gaan ze suarez als voorbeeld stellen denk ik.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool als je dit meent.
Haha leuk. Erg origineel ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
twitter:GeniusFootball twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 20:58:44LEAKED: Luis Suarez's FIFA 15 ratings:Ball Control 88Dribbling 91Speed 88Finishing 87Shot power 85Diving 97Hunger 98Bite 99 reageer retweet
Dit bewijst het vooroordeel over Turken weer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Suarez is een held, daar doen een paar liefdesbeetjes niets aan af
Ga huilenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit bewijst het vooroordeel over Turken weer.
Jij bent echt raarquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt raarOver 4 jaar weer een kans hoor. Nog steeds het meest succesvolle Europese land en daar kan de FIFA niets aan doen.
quote:
quote:
Italie voorin is wel heel erg matig, ze hebben gewoon geen aanvallers die iets kunnen forceren. Ik hoop dat Mastour zich gaat ontwikkelen, zo iemand hebben ze hard nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt raarOver 4 jaar weer een kans hoor. Nog steeds het meest succesvolle Europese land en daar kan de FIFA niets aan doen.
Translation: Hello @luis16suarez, if you were hungry, come take a bite out of a Big Mactwitter:McDonalds_Uy twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 20:23:44Hola @luis16suarez, si te quedaste con hambre vení a darle un mordisco a una BigMac
reageer retweet
Ja diep triest in de aanval. Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Italie voorin is wel heel erg matig, ze hebben gewoon geen aanvallers die iets kunnen forceren. Ik hoop dat Mastour zich gaat ontwikkelen, zo iemand hebben ze hard nodig.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
De actie van Luis Suarez houdt de gehele wereld bezig. Op Twitter was #BanSuarez (Engels voor 'Schors Suarez) binnen de kortste keren trending topic.
http://www.telegraaf.nl/t(...)orsing_Suarez__.html
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef BlaZ het volgende:
Een disqualificatie van Uruguay lijkt me hier op zijn plaats. Als men zo op fairplay hamert, is dit toch het moment waar je een lijn moet trekken.
Dit is ook al de derde keer, dus een levenslange schorsing lijkt me op zijn plaats.
Al 2xquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want? Op dat tijdstip had hij al gebeten?
Nee Suarez, rest van uruguay heeft hier niks mee te makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef BlaZ het volgende:
Een disqualificatie van Uruguay lijkt me hier op zijn plaats. Als men zo op fairplay hamert, is dit toch het moment waar je een lijn moet trekken.
Dit is ook al de derde keer, dus een levenslange schorsing lijkt me op zijn plaats.
Nog steeds? Hij zorgt er nu eigentandig voor dat zijn land niet ver meer gaat komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef BB-King het volgende:
Wat hij ook flikt, hij zal door de Uruguayaanse fans op tanden worden gedragen.
hij liet wel zijn tanden zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds? Hij zorgt er nu eigentandig voor dat zijn land niet ver meer gaat komen.
Dit is geen overtreding, maar mishandeling.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee Suarez, rest van uruguay heeft hier niks mee te maken
Ja, van Suarez, niet van de rest van het team?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is geen overtreding, maar mishandeling.
Vers tandige tipquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Speltip: weet wanneer je moet stoppen.
denk het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef TheStranger1158 het volgende:
Kan de FIFA Uruguay diskwalificeren?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is geen overtreding, maar mishandeling.
Yeah right. Er worden er in Brazilië duizenden per jaar vermoord. Alsof de politie daar niets beters te doen heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef NM. het volgende:
Zou mooi zijn als Chiellini gewoon aangifte doet van mishandeling.
Ik denk dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds? Hij zorgt er nu eigentandig voor dat zijn land niet ver meer gaat komen.
En als hij niet bijt dan was er misschien niet gescoord. We zullen het nooit weten hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als hij niet bijt dan was er misschien niet gescoord. We zullen het nooit weten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |