Ja, Pirlo z'n laatste wedstrijd toch? Waarom nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef Halcon het volgende:
Als Italiaan in het veld zou je het nu niet aan de FIFA moeten overlaten. Gewoon het zelf zo doen dat hij voorlopig niet meer voetbalt.
Exact. Soms is het zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja, Pirlo z'n laatste wedstrijd toch? Waarom niet
Hard inkomen is wel beter te verklaren dan bijten, ff serieus; wie in hemelsnaam bijt zijn tegenstander en dat 3 fucking keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Nober het volgende:
En Balotelli dan, die vloog er ook weer lekker in maar dat moet allemaal maar kunnen zeker!?
Perreira ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef MrDoo het volgende:
Pepe kreeg ook maar één wedstrijd schorsing.
Hoeveelste keer is dit? Z'n derde? Ik zou zeggen levenslange schorsing. Hij leert er maar niet van.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef thedeedster het volgende:
4 wedstrijden minimaal. Zo'n idioot moet je direct wegsturen...
(en in een instituut gooien)
Hij zal er wel mee wegkomenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Rabieluh het volgende:
We zullen zien wat dat schorsingsbureautje van de Fifa ervan bakt.
Waarom bedenkt die klootzak zich dan niet eens?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Suarez voelt zich kut, dat zie je.. hij weet dat hij de lul is
Help het je hopenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef JenHermes het volgende:
Dit was de laatste WK wedstrijd van Suarez. Hij gaat opzeker 6 a 7 of misschien wel meer wedstrijden geschorst worden. En terecht natuurlijk!
Hij heeft al2 bijtincidenten achter de rug met schorsingen van meer dan 10 wedstrijden!!! Deze man is een onverbeterlijke recidivist en gewoon gestoord!! Hij zal nooit meer een officiele wedstrijd spelen vermoed ik . levenslange schorsing!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef JenHermes het volgende:
Dit was de laatste WK wedstrijd van Suarez. Hij gaat opzeker 6 a 7 of misschien wel meer wedstrijden geschorst worden. En terecht natuurlijk!
Ja dit, gewoon 3 keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Caland het volgende:
Bij die ene keer kon je het nog op een tamelijk bizarre vlaag van verstandsverbijsterig gooien. Maar drie keer, dan ben je gewoon een totale mongool.
Enkeltje papoea nieuw-guinea.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een dwaas zeg, die man hoort in een inrichting. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier weg mee gaat komen. Levenslange schorsing wat mij betreft.,
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Tassendief het volgende:
Mijn coach zei altijd dat ik mijn moest vast bijten in de tegenstander
dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ben benieuwd of dit z'n WK gaat kosten.
Hopelijk alle 8 op een WK maar dat geluk zullen we wel niet hebben.quote:
dat leek ook nergens naar !! en zo ontzettend dom en onnodig. Hij heeft zijn team enorm gedupeerd, maar daar gaat het in dit topic niet over,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Nober het volgende:
En Balotelli dan, die vloog er ook weer lekker in maar dat moet allemaal maar kunnen zeker!?
Dat mag ik wel hopen, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef JenHermes het volgende:
valt wel mee met Balotelli, Marchisio die heeft zn team gedupeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
dat leek ook nergens naar !! en zo ontzettend dom en onnodig. Hij heeft zijn team enorm gedupeerd, maar daar gaat het in dit topic niet over,
Geef eens een voorbeeld dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef superniger het volgende:
Boeiend. Ik heb op dit WK smerigere overtredingen gezien waar niet eens een kaart voor gegeven is.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Sheepcidus het volgende:
of voortaan met muilkorf aan laten spelen.
Ik zou hem prima kunnen missen andersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]. Toch zijn dit soort spelers onmisbaar op een WK.
Ik mag hopen dat Real hem niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Wrm. LFC wilt hem nu echt wel verkopen.
De Pasta Chiellini was niet goed gaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Het blijft een apart mannetje.
Dat hij ook echt naar zijn tanden grijpt![]()
KNETTERGEK IN DIE KOP VAN HEM.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Het blijft een apart mannetje.
Dat hij ook echt naar zijn tanden grijpt![]()
Ik zie niet Suarez de andere speler bijt hoorquote:
Prachtig toch. Ik lach me rot om die acties van die rasmongool.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Belladonna80 het volgende:
Lol, mensen die beweren Suarez niét te kunnen missen. Tsja... i rest my case.
Tsja, maar dit verpest toch eigenlijk een voetbalavond? En Suarez mag maar door blijven gaan. Natuurlijk, hij kan goed voetballen, maar wangedrag is wangedrag. Als de Fifa een beetje ballen heeft, schorsen ze hem héél lang.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Prachtig toch. Ik lach me rot om die acties van die rasmongool.
Als Italiaan wellicht maar dan mag je je eerst flink storen aan het tijdrekken vanaf minuut één. Dan vraag je er gewoon om.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, maar dit verpest toch eigenlijk een voetbalavond? En Suarez mag maar door blijven gaan. Natuurlijk, hij kan goed voetballen, maar wangedrag is wangedrag. Als de Fifa een beetje ballen heeft, schorsen ze hem héél lang.
Dit kunnen we toch niet accepteren?
In Engeland 8 in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Momo... het volgende:
In Nederland kreeg hij toch 5 wedstrijden schorsing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |