SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-06-2014 17:01:41 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De enige goede mof is een dode mofquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou nou Kees, zometeen zitten we op een 80 weg en is het weer rustig.![]()
![]()
Ik val de top 10 uit zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En gooi deze er even in![]()
Stond nog bovenaan na ronde 1.![]()
Beetje van beidequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef rumiii het volgende:
Blaast de ignite engine nieuw leven in het spel of is t slechts een gimmick?![]()
ik kies voor optie C ''waar heb je het over''quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef rumiii het volgende:
Blaast de ignite engine nieuw leven in het spel of is t slechts een gimmick?![]()
Next-gen shizzlequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kies voor optie C ''waar heb je het over''Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik quote je geen eens man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stop nu maar met na elke post van mijals reactie te plaatsen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De ontwikkelaars van fifa zouden voor zowel de ps4 als xbox one versie de kern van het spelmechanisme aangepast/verbeterd hebben, voor zover ik heb begrepen. Onder de naam 'ignite'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kies voor optie C ''waar heb je het over''
Mijn vraag is wat jullie mening is over deze ontwikkeling![]()
Bedenk zelf even iets aub.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder irritant.
3![]()
Ja op de next-gen consoles is de engine heel anders.quote:
O wat erg. Zal er op letten ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder irritant.
3Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat hebben ze niet echt goed gecommuniceerd dan want ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, Fifa 14 op next gen is schijnbaar een andere engine. Dat ia wat ik gehoord heb dan
en ik kan me ook voorstellen dat je er niks van merkt![]()
Je merkt het wel dat het een andere engine isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:04 schreef rumiii het volgende:
[..]
De ontwikkelaars van fifa zouden voor zowel de ps4 als xbox one versie de kern van het spelmechanisme aangepast/verbeterd hebben, voor zover ik heb begrepen. Onder de naam 'ignite'
Mijn vraag is wat jullie mening is over deze ontwikkeling![]()
Ik heb fifa voor de pc vanwege een aantal vrienden die geen consoles hebben, en ik heb fifa voor de PS4, en op de PS4 ziet hij er mooier uit, en vind ik hem fijner spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je merkt het wel dat het een andere engine is![]()
14 heeft ook gewoon een zwaar verouderde engine op PC. Ligt 2 jaar achter ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:08 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik heb fifa voor de pc vanwege een aantal vrienden die geen consoles hebben, en ik heb fifa op de PS4, en op de PS4 ziet hij er mooier uit, en vind ik hem fijner spelen.![]()
Oh dat wist ik niet, verklaard een hoop.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
14 heeft ook gewoon een zwaar verouderde engine op PC. Ligt 2 jaar achter ofzo.![]()
helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
14 heeft ook gewoon een zwaar verouderde engine op PC. Ligt 2 jaar achter ofzo.![]()
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel. Niet liegen Rijst! Zo word je nooit een dokter!![]()
Ik weet het puur doordat ik next gen Fifa op youtube had gekeken. Als het goed is speelt het wel anders. Ga het straks beleven iigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat hebben ze niet echt goed gecommuniceerd dan want ik heb er nog nooit van gehoord
en ik kan me ook voorstellen dat je er niks van merkt![]()
verklaart met een t btw, gr gr potsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, verklaard een hoop.![]()
Je gaat verliezen swa.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet het puur doordat ik next gen Fifa op youtube had gekeken. Als het goed is speelt het wel anders. Ga het straks beleven iig
fifa next gen kan je niet meer crossenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet het puur doordat ik next gen Fifa op youtube had gekeken. Als het goed is speelt het wel anders. Ga het straks beleven iig![]()
Of ik verlies de eerste 10 en win er dan 200 op rijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij gaat de gold cup spelen en dan 20 keer winnen en zijn 21ste match gaat hij verliezen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:27 schreef Kiid het volgende:
Yes, Italiaans commentaar. Veel beter dan Frans
![]()
![]()
Ehhh goed? Heb je iets nodig?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toefjes ouwe reus, hoe gaat het?![]()
![]()
Heb ze nog voor 7 euro per 100K verkocht, iets van 300 euro in totaal. Kan ik toch 10 miljoen voor terug kopen![]()
![]()
Thx, heb zin in een packception. Lang geleden dat ik packs heb geopend en dit is wel een mooie aangelegenheidquote:![]()
Als die prijzen volgend jaar zo goedkoop worden ga ik niet meer traden, is bijna gratis zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Thx, heb zin in een packception. Lang geleden dat ik packs heb geopend en dit is wel een mooie aangelegenheid![]()
![]()
Nice jinx nu alquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
Ah, de scheids gek op het trekken van kaarten volgens de verslaggever. Dit is gratis geld deze bet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
lul,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
Ah, de scheids gek op het trekken van kaarten volgens de verslaggever. Dit is gratis geld deze bet![]()
Ik zag al een aantal overtredingen die geel waard warenquote:Volgens mij hebben de scheidsrechters de instructies meegekregen zo min mogelijk geel te trekken dit WK.
![]()
Toefjes is de reden waarom ik op Fok! kijk
[ Bericht 8% gewijzigd door elshaarawy92 op 24-06-2014 18:31:02 ]![]()
HAH! GAY!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:12 schreef elshaarawy92 het volgende:
Pirlo is de reden waarom ik voetbal kijk![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:12 schreef elshaarawy92 het volgende:
Pirlo is de reden waarom ik voetbal kijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Toefjes is de reden waarom ik op Fok! kijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Toefjes is de reden waarom ik op Fok! kijk![]()
joepie geelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Werkt die nog wel? Probeerde pas nog wat te kopen maar gaf aan dat het tijdelijk niet werktequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ze nog voor 7 euro per 100K verkocht, iets van 300 euro in totaal. Kan ik toch 10 miljoen voor terug kopen![]()
1 rode en 1 gele dan toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is mooi. Hoezee. Nog 3 te gaan. Of nog 1 rode.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh, ik dacht dat rood 20 punten was en geel 10.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is over 30.5. Dus met 1 rode erbij kom ik op 35 punten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij ook al aan het wedden?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stufi zelf is niet genoeg voor een gezonde hoeveelheid coke en hoeren, dus dat kan je beter eerst een paar keer vermenigvuldigen ja. Verstandigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet niet wati k met me stufie moet doen yolo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar doe je betten? Wil eigenlijk ook wel eens wat proberen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet niet wati k met me stufie moet doen yolo![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat rood 20 punten was en geel 10.![]()
![]()
uniquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar doe je betten? Wil eigenlijk ook wel eens wat proberen.![]()
Ik zie trouwens in de wed topics veel over napoleongames. Daar kan je nu registereren en dan krijg je 50 ekkies om mee te wedden. Zonder te hoeven storten. Na een x aantal keer rondspelen kan je het dan opnemen (de winst, niet die 50)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar gaan we ons even in verdiepen, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie trouwens in de wed topics veel over napoleongames. Daar kan je nu registereren en dan krijg je 50 ekkies om mee te wedden. Zonder te hoeven storten. Na een x aantal keer rondspelen kan je het dan opnemen (de winst, niet die 50)![]()
![]()
Zullen de odds wel kut zijn denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie trouwens in de wed topics veel over napoleongames. Daar kan je nu registereren en dan krijg je 50 ekkies om mee te wedden. Zonder te hoeven storten. Na een x aantal keer rondspelen kan je het dan opnemen (de winst, niet die 50)wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vast wel, maar je hebt, behalve wat tijd, ook niets te verliezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zullen de odds wel kut zijn denk ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het normaal dat je identiteit nummer moet invullen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je hebt, behalve wat tijd, ook niets te verliezen.![]()
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Zhano het volgende:
Die promocode bij NapoleanGames is dat een referral oid? Zo ja, pass me je code
Als je naar de website gaat zie je de bonus direct staan.Ja. Sommige bookmakers willen direct een scan van je legitimatie, anderen vragen het pas als je geld op gaat vragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is het normaal dat je identiteit nummer moet invullen?
Napoleongames is een soort van Belgische toto geloof ik. Door overheid gereguleerd ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan dat maar doen hé.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet
Als je naar de website gaat zie je de bonus direct staan.
[..]
Ja. Sommige bookmakers willen direct een scan van je legitimatie, anderen vragen het pas als je geld op gaat vragen.![]()
Kan gewoon prima. En wel fijn als je het voor het eerst doet dat je niks kan verliezen verder.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar? DM graag!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie trouwens in de wed topics veel over napoleongames. Daar kan je nu registereren en dan krijg je 50 ekkies om mee te wedden. Zonder te hoeven storten. Na een x aantal keer rondspelen kan je het dan opnemen (de winst, niet die 50)![]()
Hoe kan je daar makkelijk betalen? Ken al die dingen niet in België.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb via die ene site gekeken. Google heet die site. echt handige siteTR gemaakt.quote:![]()
Je moet hem op Nederland zetten klapmongoolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
Wat de fuck is een Rijksregisternummer?![]()
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moet hem op Nederland zetten klapmongool![]()
Yvonne pm gestuurd gr grquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moet hem op Nederland zetten klapmongool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwaar genaaid; (spaargeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef elshaarawy92 het volgende:
Dat zijn lange zinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zwaar genaaid; (Dixxons)
Rot opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker verdedigende wissel al meteen bij de Italianen. Alsof het nog niet saai genoeg was..
Wel geel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fixed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nietregistereren. Geen mail krijgen. Saaie pot op NED 1 kijken.
![]()
In België werken ze nog met handgeschreven registratiebrieven. Komt goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekend toch dat je het geld terugkrijgt als er geen goal valt toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat staat er, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekend toch dat je het geld terugkrijgt als er geen goal valt toch?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en je krijgt er een gratis triangel bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekend toch dat je het geld terugkrijgt als er geen goal valt toch?![]()
Spamfilters niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lap zegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope.
Ff heengaan, "ik moest kloppen want de mail doet het niet".
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
Deze wedstrijd heeft een opstootje nodig.![]()
![]()
Nice
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is een gelijkenis tussen een papegaai en Toefjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is een gelijkenis tussen een papegaai en Toefjes?![]()
Hij praat na? Maar dan wel abn?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is een gelijkenis tussen een papegaai en Toefjes?![]()
Ik vrees dat we een MOTM Buffon gaan krijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit lijkt een succesvolle dag te gaan wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Costa Rica - Engeland nog 0-0 Teufjes!![]()
Met deze stand is het het meest waarschijnlijke dat NL tegen de winnaar van Costa Rica - Ivoorkust moet in de kwart, als we van Mexico winnen![]()
Eigenlijk moet Uruguay wel door, ivm andere betsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit lijkt een succesvolle dag te gaan worden![]()
Met deze stand is het het meest waarschijnlijke dat NL tegen de winnaar van Costa Rica - Ivoorkust moet in de kwart, als we van Mexico winnen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dan zijn de spelers van Louis toch fitter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Suarez neeeeeeeeeeeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit meen je niet he...pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver, het is echt zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol 11111111Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uruguay kan nu maar beter uitgeschakeld wordenSuarez zal niet meer spelen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:39 schreef Reemi het volgende:
Uruguay kan nu maar beter uitgeschakeld wordenSuarez zal niet meer spelen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij koos nog een milde ziekte.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een tyfusijer is het ook heengbek
![]()
Met zijn rug/schouder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mjah kon erger. Maar hij doet het nu weerquote:die moet gewoon niet meer spelen
Afgesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Rijst het volgende:
Nu suarez nog even scoren en ik zweer het op jullie moeder dat ik 200k weg ga geven hiier![]()
Dit zal hem ook die megatransfer kosten zou je denken..
En scheelt Ajax ook zo 10 miljoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De voetbalsupporter in mij ziet hem liever bij Liverpool blijven. Alsof wij ooit wat van die paar miljoen zien, ze hebben al 60 op de bankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit zal hem ook die megatransfer kosten zou je denken..
En scheelt Ajax ook zo 10 miljoen![]()
![]()
Je verzint het niettwitter:comeon_nl twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 17:15:30Als Suarez vanavond iemand bijt geven we aan iedereen die dit RT een meet&greet weg. #wk #uruita http://t.co/LjITr4Vtdq reageer retweet
![]()
Echt bizar ja. Dan blijft het gewoon een draaideurcrimineel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een smeerkees. "Hij had er van geleerd"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yup. Alleen al hierom verdient Italië het om door te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt bizar ja. Dan blijft het gewoon een draaideurcrimineel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit. Als ik Chiellini was had ik hem gewoon zo hard op z'n enkel getrapt dat hij het eerste half jaar niet meer kan voetballen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop echt dat ze hem keihard op zn bek slaan. Al die tanden er uit
Suarez
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef wieisboos het volgende:
Je verzint het niettwitter:comeon_nl twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 17:15:30Als Suarez vanavond iemand bijt geven we aan iedereen die dit RT een meet&greet weg. #wk #uruita http://t.co/LjITr4Vtdq reageer retweet
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
even een RT plaatsen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je weet wat een meet&greet is? Want dan moet je naar buiten...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hou nou opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet wat een meet&greet is? Want dan moet je naar buiten...![]()
Kanibaalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
http://gfycat.com/FatherlyDiscreteAmethystgemclam![]()
alle 2 roodquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
http://gfycat.com/FatherlyDiscreteAmethystgemclamBijten en een elleboog.
dat zou wat geweest zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
hij is gek hoor.... hij is gewoon gek.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ophouden nu voor ik pijnlijke dingen ga zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
denk niet dat de beelden duidelijk genoeg zijn. niet de standpunten die net voorbij kwamen in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoop echt niet dat Suarez wordt geschorstPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit is gelijk aan hopen dat je geen belasting betaalt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoop echt niet dat Suarez wordt geschorstNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom? Wat een mafkees johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoop echt niet dat Suarez wordt geschorst
Gat in je zak? Vallen van een gebouw? Je snijden in een papieren blaadje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ophouden nu voor ik pijnlijke dingen ga zeggen![]()
Dit hoop ik dus ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk niet dat de beelden duidelijk genoeg zijn. niet de standpunten die net voorbij kwamen in ieder geval.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ophouden nu voor ik pijnlijke dingen ga zeggen
ik hoop het niet hoor, als hij echt gebeten heeft moet hij gewoon oprotten en dit toernooi niet meer mee doen. maar als er geen afdruk in chiellini's schouder staat denk ik dat ze het niet voor elkaar gaan krijgen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gooi dit account weg en kies een nieuwe usernamequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk niet dat de beelden duidelijk genoeg zijn. niet de standpunten die net voorbij kwamen in ieder geval.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat laatste... Auwquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gat in je zak? Vallen van een gebouw? Je snijden in een papieren blaadje?
Ahh vandaarquote:ik denk niet dat het gaat gebeuren.
HOHO, ik heb held matias hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gooi dit account weg en kies een nieuwe username
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, want bijten helpt daarbijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij wil gewoon net iets te graag winnen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Diego is wel een Godin de lucht he![]()
![]()
nou dan zijn er nog wel een paar horrortackles die ik liever nooit meer op een veld zie hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Matedeor het volgende:
Einde toernooi Suarez, en wat mij betreft carrière. Gast hoort niet op een voetbalveld.
buiten het feit dat het natuurlijk echt niet kan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is misschien nog wel de beste omschrijving. Strookt ook niet met het gevoel voor rechtvaardigheid dat ik heb ofzo. Al kunnen die andere 10 Uruguayanen daar ook niks aan doen natuurlijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar ja, ik wilde een onsportieve wedstrijd, en die heb ik gekregen ook. Met een beetje geluk zien we Suarez niet meer terug. Dus eigenlijk is dit best een gunstige speelronde.![]()
Je krijgt gratis 50 euro om mee te spelen. De winst mag je houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Wat is dat Napoleongedoe?
Ging zelf 3 keer all in op next throw in112 euro opgenomen en tot nooit meer ziens napoleon
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Boh wat liepen er vandaag weer sappige wijven door Amsterdamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de zomer kom ik juist heel graag buiten.. chicks
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik hoop op de X2 bij Ivoorkust. Dan heb ik mijn pizza die ik heb laten bezorgen vanavond gratis. Kut Belgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je krijgt gratis 50 euro om mee te spelen. De winst mag je houden.
Ging zelf 3 keer all in op next throw in112 euro opgenomen en tot nooit meer ziens napoleon
![]()
![]()
![]()
Die winje ook wel. Die combo zag ik als grootste risico Costa Rica. Maar had je dus uitstekend voorzienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Bijna die ene combo goed; heb nu alleen nog Jap - Col op X2![]()
![]()
holy shit, serieus?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je krijgt gratis 50 euro om mee te spelen. De winst mag je houden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het was toch niet eens mooi weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook. Boh wat liepen er vandaag weer sappige wijven door Amsterdam![]()
Hoe krijg je die 50? gewoon aanmelden of moet jee promotiecode invullen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Japan heeft de kwaliteit nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Colombia heeft toch aan een gelijkspel genoeg? Japan moet winnen.![]()
Gewoon aanmeldenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef over_hedge het volgende:
Hoe krijg je die 50? gewoon aanmelden of moet jee promotiecode invullen?![]()
Colombia is al door met 6 punten. Japan en Griekenland hebben 1 en Ivoorkust 3. Maar als ze 1e willen worden hebben ze inderdaad aan een gelijkspel genoeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Colombia heeft toch aan een gelijkspel genoeg? Japan moet winnen.![]()
Maar ze willen sowieso groepswinnaar wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Colombia is al door met 6 punten. Japan en Griekenland hebben 1 en Ivoorkust 3.
Boef, met je ninja editGRAAG VERWIJDEREN![]()
Als je door iemand gebeten wordt op een voetbalveld hoek je hem toch meteen naar de grond?Wat een konkor mongool.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat doet die toch ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je door iemand gebeten wordt op een voetbalveld hoek je hem toch meteen naar de grond?Wat een konkor mongool.
hij geeft hem een elleboog.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze hadden hem na het laatste fluitsignaal gewoon allemaal moeten bestormenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Geniaal. Moet je al die dingen als idkaartnummer invullen?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: