SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-06-2014 17:01:41 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De enige goede mof is een dode mofquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou nou Kees, zometeen zitten we op een 80 weg en is het weer rustig.![]()
![]()
Ik val de top 10 uit zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En gooi deze er even in![]()
Stond nog bovenaan na ronde 1.![]()
Beetje van beidequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef rumiii het volgende:
Blaast de ignite engine nieuw leven in het spel of is t slechts een gimmick?![]()
ik kies voor optie C ''waar heb je het over''quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef rumiii het volgende:
Blaast de ignite engine nieuw leven in het spel of is t slechts een gimmick?![]()
Next-gen shizzlequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kies voor optie C ''waar heb je het over''Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik quote je geen eens man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stop nu maar met na elke post van mijals reactie te plaatsen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De ontwikkelaars van fifa zouden voor zowel de ps4 als xbox one versie de kern van het spelmechanisme aangepast/verbeterd hebben, voor zover ik heb begrepen. Onder de naam 'ignite'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kies voor optie C ''waar heb je het over''
Mijn vraag is wat jullie mening is over deze ontwikkeling![]()
Bedenk zelf even iets aub.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder irritant.
3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |