ik heb een saldo open staan die ik niet even 1 2 3 in één keer kan betalen. Daarom had ik termijn betaling gekozen. zou mooi kut zijn dat ik dat saldo nu in een keer moet betalenquote:
Jezus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:20 schreef utopie het volgende:
ik heb een saldo open staan die ik niet even 1 2 3 in één keer kan betalen. Daarom had ik termijn betaling gekozen. zou mooi kut zijn dat ik dat saldo nu in een keer moet betalen
spuit 11quote:
Je gaat af als een wekker.quote:
Tring?quote:
Toen de DSB bank failliet ging heeft ook iedereen zijn hypotheek in een keer afgelost, logisch toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalen
En het is niet eens gelogen. Er zullen de laatste jaren steeds meer mensen bij zijn gekomen die kopen op afbetaling. Maar juist die afbetaling is waar het aan schort en daar word je als Neckermann BV niet vrolijk van. Als je zelf ook nog rekeningen hebt die betaald moeten worden.quote:
Volgens mij betalen die zich nog steeds blauw aan die onderwaterleningen van ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef RicDan het volgende:
[..]
Toen de DSB bank failliet ging heeft ook iedereen zijn hypotheek in een keer afgelost, logisch toch?
Nonsens, de leningen worden ondergebracht bij een bank. Deze hanteert gewoon bkr kredietwaardigheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef RicDan het volgende:
[..]
En het is niet eens gelogen. Er zullen de laatste jaren steeds meer mensen bij zijn gekomen die kopen op afbetaling. Maar juist die afbetaling is waar het aan schort en daar word je als Neckermann BV niet vrolijk van. Als je zelf ook nog rekeningen hebt die betaald moeten worden.
O...M...G...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef utopie het volgende:
Maar ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand bij neckermann.
Kan het nou zo zijn dat wanneer ze failliet gaan en mijn lening doorverkopen dat ik dan ineens mijn volledige saldo moet betalen of blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen ?
Wat.. nog een keer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon ja of nee. dan is het voor mij duidelijk genoeg
ja of ik gewoon 30 euro per maand blijf betalen of in 1 keer mijn hele saldo moet ophoesten omdat ze misschien failliet gaan/zijnquote:
Dat meen je toch niet, he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef utopie het volgende:
[..]
ja of ik gewoon 30 euro per maand blijf betalen of in 1 keer mijn hele saldo moet ophoesten omdat ze misschien failliet gaan/zijn
Maar dan gaat ie zeuren dat ie niet weet op welk deel van zijn vraag ik ja antwoord..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kun je nu een keer "ja" antwoorden, misschien dat dat helpt.
gewoon ja of nee hierop:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie zeuren dat ie niet weet op welk deel van zijn vraag ik ja antwoord..
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef utopie het volgende:
[..]
gewoon ja of nee hierop:
ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand. Maar als neckermann failliet gaat en mijn lening wordt overgenomen door iemand anders. blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen of kan diegene zeggen dat ie gelijk het hele openstaande saldo wil hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |