Nou ja, die foto's geven er toch wel een aardig goed beeld van. Maar goed, ik ben er inderdaad nog nooit geweest, dus je hebt vast gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want je komt er zo vaak.Hou op.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit je niet met een te-kleine-tieten-dilemma, ik bedoel maar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, die foto's geven er toch wel een aardig goed beeld van. Maar goed, ik ben er inderdaad nog nooit geweest, dus je hebt vast gelijk.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Die kleding van die meisjes trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt die middelste vaker daar BT? Heb je donderdag wat te doen?
wat kijk jij
pics van jouw kleding.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die kleding van die meisjes trouwens
als ze nuchter zijn zijn t niet ineens andere mensenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
[..]
InderdaadDie foto's is iedereen lam etc. en krijg je een vertekend beeld.
Zou raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mutileren als je dat zou willen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mutileren als je dat zou willen.
quote:
Ik gebruikte net het woord meut tegen iemand, niemand wist waar ik het over had. Ik voel me bedreaugen.quote:
is Rotterdams jongenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruikte net het woord meut tegen iemand, niemand wist waar ik het over had. Ik voel me bedreaugen.
Het was zelfs Mortaxx z'n ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Oh ja, voor TARDIS. kan de meet wel verplaatst worden. [ afbeelding ]
Toch leuk keer andere stadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NOU JA DAT IS IN FUCKING BRABANT OFZO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |