Ik verwacht een sportieve wedstrijd zoals altijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zal een ware schoppartij worden straks de halve finale tussen Nederland en België
Of gewoon Frankrijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik dacht dat we tegen Messi moesten in de halve finale.
Maar ik wens de Duivels veel succes! Stel NL, BE en Dui halen alle 3 de halve finale, dat is wel een unicum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Heb een foto geplaatst die automatisch updatequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef Lothiriel het volgende:
Capuchon, misschien een idee om de stand te veranderen in de OP! Nu dat nog kan, want merkte dat dat na een bepaalde tijd onmogelijk is om de OP nog te veranderen.
Mooi, is inderdaad een beter idee dan steeds die plaatjes te moeten veranderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb een foto geplaatst die automatisch update
Zou kunnen, maar is een WK vol verrassingenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:07 schreef DUTCHKO het volgende:
Zal niet gebeuren. Na Belgie beter te hebben bekeken vind ik ze maar middelmatig. Die gaan er eerder uit.
Geen idee dat we zover zullen geraken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef opreis het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid moeten de belgen toch tegen Argentinie in de kwartfinales?
Als Argentinië en België allebei de 1e plek vasthouden en de 2e ronde overleven, wel ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef opreis het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid moeten de belgen toch tegen Argentinie in de kwartfinales?
Krijgen die rust of blessures?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zo, D-day is aangebroken. Wat denken jullie voor vanavond (zonder Kompany, Alderweireld en Witsel)?
Alderweireld en Witsel rust, Kompany kampt met een liesblessure.quote:
Alderweireld is geen probleem, die andere 2 zijn toch belangrijke spelersquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Alderweireld en Witsel rust, Kompany kampt met een liesblessure.
Alderweireld en Witsel zijn enkel voor hun gele kaart aan de kant gehouden. Kompany zit weer wat te sukkelen met kleine blessures, dat is erger.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alderweireld is geen probleem, die andere 2 zijn toch belangrijke spelers
Ja klopt, Kompany is een jammerlijke zaak, maar heb liever dat hij rust neemt en 100% fit is tegen Zuid-Korea. Witsel kan je opvangen door een Defour. Remplacement voor Kompany zou ik opteren voor een Lombaerts.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alderweireld is geen probleem, die andere 2 zijn toch belangrijke spelers
Dit is gesprokenquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:06 schreef MakkieR het volgende:
Als Nederlander duim ik voor België uiteraard, mogen we elkaar maar in de halve finales tegenkomen dat zou waanzinnig zijn.
Je kan ook Vertonghen in het centrum laten spelen, of er is er geen alternatief voor linksback?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja klopt, Kompany is een jammerlijke zaak, maar heb liever dat hij rust neemt en 100% fit is tegen Zuid-Korea. Witsel kan je opvangen door een Defour. Remplacement voor Kompany zou ik opteren voor een Lombaerts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |