ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
iig heb ik ze nog nooit mogen voelen, ben wel benieuwd hoe dat nu voelt eigenlijk
Dat is dan weer een voordeel van vrouw zijn ja, onderling zijn we daar vrij open over en als iemand met neppers zou zeggen of ik wilde voelen dan zou ik dat zeker doen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik wel
awkward.
was niet eens sexueel
gewoon wil je ze voelen?
ook al had ik neppers liet ik niet iedereen met zijn gore poten er aan zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel van vrouw zijn ja, onderling zijn we daar vrij open over en als iemand met neppers zou zeggen of ik wilde voelen dan zou ik dat zeker doen ja.
Tieten zijn ook niet sexueel dat is maar bedacht door de media. Tieten zijn voor baby's, voor vieze vette klonterige zure melkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik wel
awkward.
was niet eens sexueel
gewoon wil je ze voelen?
Ze?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je weet dat ze daaruit gewoon schijten en scheten he?
egoistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
ook al had ik neppers liet ik niet iedereen met zijn gore poten er aan zitten.
kom op zeg.
Nee dat niet maar als je met een groepje vrouwen omgaat ofzo. Ik heb in meerdere groepjes gehangen en weet hoe we onderling praten somsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kom op zeg.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tieten zijn ook niet sexueel dat is maar bedacht door de media. Tieten zijn voor baby's, voor vieze vette klonterige zure melk
hoezo niet? het zijn maar tieten, je geeft mensen toch ook een hand en een kus, dat is veel goorder en ziekmakendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kom op zeg.
ik ga bijna niet met vrouwen omquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als je met een groepje vrouwen omgaat ofzo. Ik heb in meerdere groepjes gehangen en weet hoe we onderling praten somsJe wilt niet weten waar we het op de sportschool allemaal over hebben.
Ik kan er niets aan doen, ik trek mensen aan en weet nog niet hoe ik dat anders moet doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga bijna niet met vrouwen om![]()
nooit gedaan ook.
huh?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik trek mensen aan en weet nog niet hoe ik dat anders moet doen.
Dus als ik ergens vaker kom dan vormt zich vanzelf een groep en ga je dingen delen.
ik vind het echt heel maf aanvoelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef Persefoneia het volgende:
Neptieten voelen harder aan
Goedemiddag trouwens.
Van die dingen die je bij een beha in kunt drukken? Die heb ik ook gehad ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het echt heel maf aanvoelen.
ik heb wel kipfilets gehad
Ok, kort dan hoop ik. Ik ben erg sociaal ingesteld en niet verlegen, ik praat heel snel met mensen dus als ik ergens werk of schoolplein of weet ik het wat, dan leg ik snel contact met de meeste mensen die er zijn. En als je dan vaker terug komt dan ga je mensen ook leren kennen en deel je meer. Sociaal doen heet dat dan geloof ik. En dat wil ik dus niet meer omdat ik dan de tik heb om zeer veel informatie te onthouden en hoe meer mensen hoe voller mijn hoofd en dat wil ik niet meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil snappen wat je bedoelde want volgens mij lees ik het verkeerd.
Ik werk in een vrouwengroep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik trek mensen aan en weet nog niet hoe ik dat anders moet doen.
Dus als ik ergens vaker kom dan vormt zich vanzelf een groep en ga je dingen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |