Nee. Als je Michael Bay bedoeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik loop zo ver achter met films. Hoe heet die regisseur ook al weer die vaak met John Turturro samenwerkte. Heeft die nog goeie films gemaakt de laatste jaren?
Aha. Dat is meervoud.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb het al opgezocht. Bedoelde de Coen brothers.
Straks wil je nog dickpics. Gekke Henkie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vind gewoon dat iedereen in de SC zijn tetten aan elkaar moeten laten zien. Dat hoort gewoon in een beschaving.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben weer in mijn flow. Zonnetje schijnt en heb mijn eerste wodka-bullit op.
Ik stel voor om de herfst en winter af te schaffen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Toestand, lekker hoor
![]()
Ik heb net een stukkie op mijn scooter rondgereden, was ook heerlijk
Afgelopen jaar geen winter beviel best welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stel voor om de herfst en winter af te schaffen.![]()
![]()
Alles onder de 16 graden is voor mij winter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Afgelopen jaar geen winter beviel best wel
Voor mij gelukkig niet. Als het lekker koud is vind ik dat ook wel iets hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alles onder de 16 graden is voor mij winter.
koude tetten warme tetten grote tetten kleine tettenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij gelukkig niet. Als het lekker koud is vind ik dat ook wel iets hebben![]()
En sneeuw is geweldig
Als het maar tetten zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
koude tetten warme tetten grote tetten kleine tetten
mij best.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
koude tetten warme tetten grote tetten kleine tetten
mij best.
tetten.quote:
omg die zijn gewoon echt meesterlijk mooiquote:
puntige puickende borstjes uit de 60tiesquote:
maar piemels zijn niet eens mooi, billen en borsten wel.quote:
Klopt maar als jullie tetten gaan schreeuwen wil ik ook meedoen met piemelsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
maar piemels zijn niet eens mooi, billen en borsten wel.
tetter gewoon met ons mee,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar als jullie tetten gaan schreeuwen wil ik ook meedoen met piemels![]()
![]()
vrouwen kunnen andere vrouwen meer waarderen dan mannen andere mannenquote:
Klopt maar ook meer haten onderling.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
vrouwen kunnen andere vrouwen meer waarderen dan mannen andere mannen
Bent u ook lesbisch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef IsitHeaven het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vrouwenlijven....Wel zacht en rond graag!
eg welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb geen tieten en billen.![]()
vrijf het er nog even in jaaaa
neuqen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:56 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Nee hoor...maar ben niet vies van mooie vrouwen.
met of zonder tetten?quote:
geloof er niks van, je bent veul te negatief over jezelfquote:
grapje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
geloof er niks van, je bent veul te negatief over jezelf
Verhoudingen zijn inderdaad erg belangrijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:02 schreef Pavement het volgende:
kleine tetten zij ook ernstig geyl trouwens, als t maar in verhouding is
en wat is uw standpunt over scheve tieten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:02 schreef Pavement het volgende:
kleine tetten zij ook ernstig geyl trouwens, als t maar in verhouding is
elke tet is scheef, nog nooit 2 precies gelijke gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:05 schreef isax het volgende:
[..]
en wat is uw standpunt over scheve tieten?
nog nooit neppers gezien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
elke tet is scheef, nog nooit 2 precies gelijke gezien
nope, wel gezien maar niet in het echtquote:
Ik vind mensen maar lelijke schepsels, je moet leren goed te kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:56 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Nee hoor...maar ben niet vies van mooie vrouwen.
ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
nope, wel gezien maar niet in het echt
iig heb ik ze nog nooit mogen voelen, ben wel benieuwd hoe dat nu voelt eigenlijkquote:
Aan mijn ogen mankeert niks, lijkt me toch echt jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind mensen maar lelijke schepsels, je moet leren goed te kijken.
Je weet dat ze daaruit gewoon schijten en scheten he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Aan mijn ogen mankeert niks, lijkt me toch echt jouw probleem.
[ afbeelding ]
ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
iig heb ik ze nog nooit mogen voelen, ben wel benieuwd hoe dat nu voelt eigenlijk
Dat is dan weer een voordeel van vrouw zijn ja, onderling zijn we daar vrij open over en als iemand met neppers zou zeggen of ik wilde voelen dan zou ik dat zeker doen ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik wel
awkward.
was niet eens sexueel
gewoon wil je ze voelen?
ook al had ik neppers liet ik niet iedereen met zijn gore poten er aan zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel van vrouw zijn ja, onderling zijn we daar vrij open over en als iemand met neppers zou zeggen of ik wilde voelen dan zou ik dat zeker doen ja.
Tieten zijn ook niet sexueel dat is maar bedacht door de media. Tieten zijn voor baby's, voor vieze vette klonterige zure melkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik wel
awkward.
was niet eens sexueel
gewoon wil je ze voelen?
Ze?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je weet dat ze daaruit gewoon schijten en scheten he?
egoistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
ook al had ik neppers liet ik niet iedereen met zijn gore poten er aan zitten.
kom op zeg.
Nee dat niet maar als je met een groepje vrouwen omgaat ofzo. Ik heb in meerdere groepjes gehangen en weet hoe we onderling praten somsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kom op zeg.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tieten zijn ook niet sexueel dat is maar bedacht door de media. Tieten zijn voor baby's, voor vieze vette klonterige zure melk
hoezo niet? het zijn maar tieten, je geeft mensen toch ook een hand en een kus, dat is veel goorder en ziekmakendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kom op zeg.
ik ga bijna niet met vrouwen omquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als je met een groepje vrouwen omgaat ofzo. Ik heb in meerdere groepjes gehangen en weet hoe we onderling praten somsJe wilt niet weten waar we het op de sportschool allemaal over hebben.
Ik kan er niets aan doen, ik trek mensen aan en weet nog niet hoe ik dat anders moet doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga bijna niet met vrouwen om![]()
nooit gedaan ook.
huh?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik trek mensen aan en weet nog niet hoe ik dat anders moet doen.
Dus als ik ergens vaker kom dan vormt zich vanzelf een groep en ga je dingen delen.
ik vind het echt heel maf aanvoelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef Persefoneia het volgende:
Neptieten voelen harder aan
Goedemiddag trouwens.
Van die dingen die je bij een beha in kunt drukken? Die heb ik ook gehad ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het echt heel maf aanvoelen.
ik heb wel kipfilets gehad
Ok, kort dan hoop ik. Ik ben erg sociaal ingesteld en niet verlegen, ik praat heel snel met mensen dus als ik ergens werk of schoolplein of weet ik het wat, dan leg ik snel contact met de meeste mensen die er zijn. En als je dan vaker terug komt dan ga je mensen ook leren kennen en deel je meer. Sociaal doen heet dat dan geloof ik. En dat wil ik dus niet meer omdat ik dan de tik heb om zeer veel informatie te onthouden en hoe meer mensen hoe voller mijn hoofd en dat wil ik niet meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil snappen wat je bedoelde want volgens mij lees ik het verkeerd.
Ik werk in een vrouwengroep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik trek mensen aan en weet nog niet hoe ik dat anders moet doen.
Dus als ik ergens vaker kom dan vormt zich vanzelf een groep en ga je dingen delen.
Da's niet fijn als het in je hoofd blijft malen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, kort dan hoop ik. Ik ben erg sociaal ingesteld en niet verlegen, ik praat heel snel met mensen dus als ik ergens werk of schoolplein of weet ik het wat, dan leg ik snel contact met de meeste mensen die er zijn. En als je dan vaker terug komt dan ga je mensen ook leren kennen en deel je meer. Sociaal doen heet dat dan geloof ik. En dat wil ik dus niet meer omdat ik dan de tik heb om zeer veel informatie te onthouden en hoe meer mensen hoe voller mijn hoofd en dat wil ik niet meer.
Snap je het nu of moet ik ff een pm sturen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:29 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik werk in een vrouwengroep.
Haat nijd roddel en achterklap zijn aan de orde van de dag. Ik moet erop letten niet mee te gaan in het geroddel of te veel prive-zaken te vertellen. Is al kletsend heel makkelijk.
Hersens kunnen raar werkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Da's niet fijn als het in je hoofd blijft malen.
Gelukkig ook wel zijn voordelen inmiddels, als je er maar leert mee om te gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:32 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Weet er alles van![]()
Van raar werkende hersens dan.
ik gebruikte ze in plaats van als ik van die tube tops aanhad enzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Van die dingen die je bij een beha in kunt drukken? Die heb ik ook gehad ja.
Die voelen toch anders aan dan siliconen.
ik snap het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, kort dan hoop ik. Ik ben erg sociaal ingesteld en niet verlegen, ik praat heel snel met mensen dus als ik ergens werk of schoolplein of weet ik het wat, dan leg ik snel contact met de meeste mensen die er zijn. En als je dan vaker terug komt dan ga je mensen ook leren kennen en deel je meer. Sociaal doen heet dat dan geloof ik. En dat wil ik dus niet meer omdat ik dan de tik heb om zeer veel informatie te onthouden en hoe meer mensen hoe voller mijn hoofd en dat wil ik niet meer.
Snap je het nu of moet ik ff een pm sturen.
Ik vond ze niet prettig zitten maar het is zeker een oplossing.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik gebruikte ze in plaats van als ik van die tube tops aanhad enzo.
en die voelen helemaal eng nep.
ken meiden die ze in plaats van sileconen gebruiken.
ik vind bh's zonder bandjes een helquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:37 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vond ze niet prettig zitten maar het is zeker een oplossing.
goor mens is dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Size doesn't matter. Ik vind het lichaam van Paris Hilton ook erg mooi.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, Paris heeft isax vriendje ooit eens afgepakt
Drama is wel een goede omschrijving van haar persoonlijkheid. Heeft alleen niets te maken met uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb der in het echt gesproken
jij niet![]()
wat een drama.
Ik had het over haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb der in het echt gesproken
jij niet![]()
wat een drama.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, Paris heeft isax vriendje ooit eens afgepakt
ugh wat niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
Drama is wel een goede omschrijving van haar persoonlijkheid. Heeft alleen niets te maken met uiterlijk.
En watskebeurt?
Vertel. Details please.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
moet er nog om janken.
nee hoor het was gewoon de grootste drama ooits.
Paris Hilton is gewoon een Mean Girlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
moet er nog om janken.
Wees eerlijk, met wat meer tieten zijn haar vormen veel mooier.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Size doesn't matter. Ik vind het lichaam van Paris Hilton ook erg mooi.
Toestandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:47 schreef isax het volgende:
[..]
ugh wat niet.
mark heeft toen wel een taxi voor ons geregeld
dat niet eens opzich.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paris Hilton is gewoon een Mean Girl![]()
Verwend nest
Was je toen niet boos op die zanger?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
moet er nog om janken.
Nee hoor. Haar lichaam is perfect.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wees eerlijk, met wat meer tieten zijn haar vormen veel mooier.
Ik weet zeker dat ze met iets meer tiet niet meer zo lijzig over komt.
Perfect is wel een beetje een groot woord, zeker omdat het 1 en ander nep is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Haar lichaam is perfect.
uhhh geloof dat die 2 samen half jaar hebben gehad.quote:
En ikke maar denken hoe zeg ik goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Perfect is wel een beetje een groot woord, zeker omdat het 1 en ander nep is.
In jouw ogen is ze perfect, ligt net aan wat je smaak is.
neuh daar was geen beginnen aan. heb toen denk ik 6 maanden het vertikt om met hem te praten wel.quote:
Best een cool verhaal dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
uhhh geloof dat die 2 samen half jaar hebben gehad.
eerste keer dat ze te voor schijn kwam was in berlijn ofzo.
en toen was ze heel sexy aan het dansen en "playbacke"![]()
maar goed als je der spreekt is ze minder nep eigenlijk.
alleen gewoon heel jaloers aangelecht.
maar goed toen een iemand paris uitschelde
ik de gene aanwees in mijn dronken bui
de manager die gast alle hoeken van de straat liet zien
heeft hij ons toch maar een taxi gebeld.
en hadden wij opeens beveiliging
Klinkt heftig en spannend. Lijkt mij wel tof om haar te ontmoeten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
Blij dat ik het dan goed heb kunnen omschrijven voor je.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En ikke maar denken hoe zeg ik goed.
Maar zoals jij nu zegt, dat bedoel ik, ben het met je eens.
is ook wel maar nadat de paparazzi ons lastig viel werd het me teveel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Klinkt heftig en spannend. Lijkt mij wel tof om haar te ontmoeten.
En wat is het verhaal dat het jouw vriendje was?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef isax het volgende:
[..]
is ook wel maar nadat de paparazzi ons lastig viel werd het me teveel.
en haar voeten. WHAT THE FUCK!
Ze heeft hele grote voeten toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef isax het volgende:
[..]
is ook wel maar nadat de paparazzi ons lastig viel werd het me teveel.
en haar voeten. WHAT THE FUCK!
geen ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En wat is het verhaal dat het jouw vriendje was?
Jep, ouwe lurkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef Gert het volgende:
Ik snap er geen reet van. Heeft Paris nou het vriendje van Isax afgepakt?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef isax het volgende:
[..]
[..]
maatje 44 geloof ik.
ik was zo'n dombo die naar de voete staarde als eerst
was dat maar waar. dan had ik godverdomme mijn vuitton tas.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij was Isax vroeger groupie van een zanger en daar werd Paris dus jaloers door omdat die heel de tijd flikflooide met Isax, omschrijf ik het zo een beetje goed Isax?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:58 schreef isax het volgende:
[..]
was dat maar waar. dan had ik godverdomme mijn vuitton tas.
dat is joelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is wel jammer dan. Er was er in ieder geval 1tje die heel de tijd door je krullen heen ging met zijn hand
Meer een soort van broer dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:02 schreef isax het volgende:
[..]
dat is joel
maar wij pesten elkaar al jaren
proberen elkaar steeds te verslaan.
hij is getrouwt met nicole richie en heeft 2 hele mooie kindjes
Er zijn meerdere perfecten. Bij haar past alles goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Perfect is wel een beetje een groot woord, zeker omdat het 1 en ander nep is.
In jouw ogen is ze perfect, ligt net aan wat je smaak is.
Ja ik hou er weer even mee op, raadseltaal hier.quote:
Inderdaad meerdere en wat je smaak is dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere perfecten. Bij haar past alles goed bij elkaar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik hou er weer even mee op, raadseltaal hier.![]()
De eerste terugleespagina begon wel heel goed. Daar werd om een uurtje of half vier gemeld dat het eerste glas wodka op tafel stond, waarop een andere user meldde dat ze zo héérlijk op de scooter had getoerd.
Daar word ik dus vrolijk van.![]()
Ben je dan beter af als je in een zweterige vergaderruimte naar een saaie powerpointpresentatie zit te kijken? Of 'm moet geven? Dacht 't niet.
nee johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meer een soort van broer dan.
Is toch leuk.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh![]()
iedereen vind mij daar gewoon lief, leuk en grappig.
ik geef er al geen jaren geen donder om wie ze zijn.
ik doe mijn ding, maak lol, hun plagen mij terug en tja...mijn afkomst![]()
heeeeele uren praten we over wiet en bier.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef isax het volgende:
[..]
LOODS IN DE FIK
DAT ZOUDE WE MOETEN DOEN
haald fok wel hel nieuws.
JE MAG DAAR NIET ROKE!!!!quote:
zo'n vuurbal jonguhquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
YO TOKKIES, JULLIE LAATSTE CENTRAAL EVAH!!!
[ afbeelding ]
Nee dat past meer bij mij momenteelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een gifje van Jian had geplaatst waarin hij zijn laatste 15 euro vergokt.
Jep Ivoor, Costa en Uru moeten winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:56 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heb je nog ingezet op wedstrijden vanavond?
ITA- URU heb ik een klein bedragje op 1X gezet.quote:
Maar Suarez is losquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
ITA- URU heb ik een klein bedragje op 1X gezet.
Italië heeft immers aan een gelijkspel ook genoeg om de poule te overleven. De druk ligt op Uruguay, die moéten scoren en da's lastiger voetballen.
Mooi toch. Als meer mannelijke voetballers zoveel pit hadden, had ik het misschien nog leuk gevonden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die blonde is echt een loeder, heb al meer gezien van haar
Vrouwenvoetbal is wel harder volgens mij maar ik kijk het te weinig om een goede mening te hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi toch. Als meer mannelijke voetballers zoveel pit hadden, had ik het misschien nog leuk gevonden.
Je zou toch opstaan en d'r vol op d'r gok rossen. Dan maar 8 wedstrijden schorsing.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die blonde is echt een loeder, heb al meer gezien van haar
Pit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi toch. Als meer mannelijke voetballers zoveel pit hadden, had ik het misschien nog leuk gevonden.
Als je nog kan opstaan want ze raakt je vaak goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou toch opstaan en d'r vol op d'r gok rossen. Dan maar 8 wedstrijden schorsing.
Als ze in jouw team zou zitten zou je haar juist geweldig vinden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou toch opstaan en d'r vol op d'r gok rossen. Dan maar 8 wedstrijden schorsing.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ze in jouw team zou zitten zou je haar juist geweldig vinden.
Voetbal is was oorlog.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Pit.![]()
Ik houd helemáál niet van zulk soort acties. Lekker stevig voetbal met van die slidings over 5 meter, da's wčl tof.![]()
Maar elleboogjes, slaan, haren trekken, zak knijpen, bijten, come on.. sneu gedoe.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voetbal is was oorlog.
[ afbeelding ]
Ik had altijd een voorkeur voor wat hardere voetballers. Dat is iets Rotterdams denk ik. Bij Ajax houden ze van de ballerina's.quote:
En donkere mensen houden van watermeloen en blanke mensen kunnen niet dansen. Wie biedt meer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had altijd een voorkeur voor wat hardere voetballers. Dat is iets Rotterdams denk ik. Bij Ajax houden ze van de ballerina's.
Ik vind watermeloen best lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En donkere mensen houden van watermeloen en blanke mensen kunnen niet dansen. Wie biedt meer?
En over dansen gesproken. Ik weet dat ik grappig kan dansen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En donkere mensen houden van watermeloen en blanke mensen kunnen niet dansen. Wie biedt meer?
Ik begrijp nooit hoe politiek correcte socialisten zo fanatiek voetballende miljonairs toe kunnen juichen, met nationalistische motieven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan liefde hebben voor het spel, ongeacht of het een corrupte teringbende is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit hoe politiek correcte socialisten zo fanatiek voetballende miljonairs toe kunnen juichen, met nationalistische motieven.
Misschien. Bij muziek maakt het me verder niet uit wat de zanger uitspookt. Maar bij voetbal is er een grote mate van persoonsverheerlijking bij veel mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan liefde hebben voor het spel, ongeacht of het een corrupte teringbende is.
Heb je wel aangifte gedaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En over dansen gesproken. Ik weet dat ik grappig kan dansen.
Zo was er een keer in een buurthuis een buurtfeest. Niemand op de dansvloer alleen mijn vriendin en ik. Op een gegeven moment bemerkte ik dat er een kerel zo achter de tafel was gaan zitten dat hij de hele tijd mij zat te begluren en ondertussen met andere dingen onder tafel bezig was.
Toen ben ik maar weer aan de bar gaan zitten
Zelf ben ik niet zo van het verheerlijken van voetballers, behalve Cruijff dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien. Bij muziek maakt het me verder niet uit wat de zanger uitspookt. Maar bij voetbal is er een grote mate van persoonsverheerlijking bij veel mensen.
Dat je niet meer grappig gaat dansenquote:
Je kan het ook als een compliment zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En over dansen gesproken. Ik weet dat ik grappig kan dansen.
Zo was er een keer in een buurthuis een buurtfeest. Niemand op de dansvloer alleen mijn vriendin en ik. Op een gegeven moment bemerkte ik dat er een kerel zo achter de tafel was gaan zitten dat hij de hele tijd mij zat te begluren en ondertussen met andere dingen onder tafel bezig was.
Toen ben ik maar weer aan de bar gaan zitten
Even geil kijken en aan z'n lul zitten. Ben je daar ook weer vanaf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan het ook als een compliment zien.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan het ook als een compliment zien.
Niet mijn ding, sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Even geil kijken en aan z'n lul zitten. Ben je daar ook weer vanaf.
En een andere setting dan een buurthuis graag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Totdat het een mooie man is met een dikke bankrekening.
Een kasteel toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:28 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En een andere setting dan een buurthuis graag.
Grappig dat dat met mannen vaak net andersom is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik dans niet maar als ik zou dansen en een vrouw zat zich stiekem te bevredigen op mij dan zou ik dat toppiejoppie vinden.
Nee, maar dat is het stereotype beeld wat vrouwen hebben. Wit paard, strand, etc.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:37 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen een kasteel te zijn.
Vind jij kastelen mooi?
Was een kusje.... net zo als een kopstoot soms een duw isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:39 schreef Punkman het volgende:
Die Suarez is ook zo gek als een deur he, weer bijten van een tegenstander.
Zoals Gijp al ooit zei. zijn vriendin heeft waarschijnlijk geen tepels meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:39 schreef Punkman het volgende:
Die Suarez is ook zo gek als een deur he, weer bijten van een tegenstander.
Waarom zijn vrouwen onderling minder preuts? De Laura' s van deze wereld hebben de ene vrouw na de andere.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Grappig dat dat met mannen vaak net andersom is.
Omdat vrouwen niet aangepakt kunnen worden voor seksuele intimidatie of verkrachting, een man heeft het altijd uitgelokt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen onderling minder preuts? De Laura' s van deze wereld hebben de ene vrouw na de andere.
Ik vind mezelf niet preuts. Maar dit was gewoon, hoe moet ik het zeggen, niet aangenaam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen onderling minder preuts? De Laura' s van deze wereld hebben de ene vrouw na de andere.
Het is niet persoonlijk bedoeld. Waarom zijn vrouwen onderling meer promiscuous?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet preuts. Maar dit was gewoon, hoe moet ik het zeggen, niet aangenaam.
De Fräsers en De Wolfen vond ik ook puik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had altijd een voorkeur voor wat hardere voetballers. Dat is iets Rotterdams denk ik. Bij Ajax houden ze van de ballerina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |