twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 15:11:13I was selected for TdF last week, then they pulled me last night. Wiggo, Dowsett, Pete, Swifty, fancy a city break? I hear York's nice. reageer retweet
twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 04:51:44None of my team will answer the phone to me. I under-performed at the nationals. I'm now so scared about losing my Tour spot I can't sleep. reageer retweet
twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 02:45:51I love being on a team where everybody answers their phone. Well, they used to... reageer retweet
Echt sneu. En dan ook meteen niet meer de telefoon oppakken. Nah , zo ga je toch niet met je ploeggenoten om?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Momo... het volgende:
Opvallend geen Millar inderdaad, kan me heel goed voorstellen dat je boos bent als je je laatste Tour niet mag rijden,
op Hesjedal na zou ik niet weten wat die renners te zoeken hebben in de tour om eerlijk te zijn. En ik denk dat Hesjedal geen zin heeft in de tour met de Giro nog in de benenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:33 schreef Chiappucci het volgende:
Toch wel een B-ploeg van Garmin zonder Martin, Hesjedal, Farrar, Dennis en Millar. Maar misschien pakt het goed uit met wat vers bloed.
Millar gaat gewoon doortwitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:17:00For Sale. Been raced, not much. Battery fully charged (I think). Good condition. Reasonable offers please.
reageer retweet
Farrar kan tenminste geen slachtoffers maken. Van TJ verwacht ik wel wat.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:33 schreef Chiappucci het volgende:
Toch wel een B-ploeg van Garmin zonder Martin, Hesjedal, Farrar, Dennis en Millar. Maar misschien pakt het goed uit met wat vers bloed.
Rohan Dennis had zeker van waarde kunnen zijn voor Talansky lijkt me, die had ik er wel bij verwacht eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op Hesjedal na zou ik niet weten wat die renners te zoeken hebben in de tour om eerlijk te zijn. En ik denk dat Hesjedal geen zin heeft in de tour met de Giro nog in de benen
Met Slagter en Langeveld en 5xGiant komt het totaal weer uit op 17 Nederlanders.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef Jason22 het volgende:
Tot nu toe zijn er 10 Nederlanders zeker van deelname( Terpstra, Westra, van Poppel en 7x Belkin). Daar zullen nog wel 4/5 erbij komen van Giant en waarschijnlijk nog Slagter. We zullen dus op 15/16 renners uitkomen, niet slecht als je bedenkt dat we nu Nederlandse ploeg minder hebben en toen 17 renners aan de start stonden.
Niet verwacht. Toch weer een mooi aantalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Slagter en Langeveld en 5xGiant komt het totaal weer uit op 17 Nederlanders.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Chiappucci het volgende:
En Mathew Hayman maakt z'n Tour-debuut op 36-jarige leeftijd
twitter:nygaardbn twitterde op donderdag 03-07-2014 om 10:42:08Heavily bruised @blingmatthews still in doubt for his #TDF debut. Fingers crossed. reageer retweet
Lijkt mij ook niet prettig voor de kasseienrit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:02 schreef franklop het volgende:
Ik zou zo geeneens willen starten, lekker richten op de Vuelta ofzo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |