SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 24-06-2014 11:57:07 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zometeen het SVB maar eens bellen waar onze kinderbijslag blijft. Mijn vrouw heeft godverdomme niet voor niks liggen baren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vraag me echt af hoe Zhano en Thye dat ding hebben ingevuldquote:Gewoon elke keer de underdog gepakt ofzo
![]()
![]()
Thye heeft Rusland in de finale staan. Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe Zhano en Thye dat ding hebben ingevuldGewoon elke keer de underdog gepakt ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe Zhano en Thye dat ding hebben ingevuldGewoon elke keer de underdog gepakt ofzo
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Helemaal eens met herkeuren hoor. Op het moment dat je goedgekeurd bent, kun je blijkbaar weer aan de bak. Het moet niet zo zijn dat je 1x een keuring hebt, afgekeurd bent en dan de komende 10 jaar Wajong krijgt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
@DuTank
We zullen het volgend jaar zien:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Helemaal eens met herkeuren hoor. Op het moment dat je goedgekeurd bent, kun je blijkbaar weer aan de bak. Het moet niet zo zijn dat je 1x een keuring hebt, afgekeurd bent en dan de komende 10 jaar Wajong krijgt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. En graag herkeuren met de regels van nu. Niet gaan herkeuren met een oud toetsingskader, want dat slaat nergens op (maar is in het verleden wel gebeurd).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zouden gewoon even goed wat werk moeten doen. Geld geven en vervolgens niks doen is geen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..![]()
Ik weet het niet DuTank. Ik vind het wel makkelijk om iemand dan maar een uitkering te geven.
Mijn stiefzusje is Maver 2.0. Niks bereikt in haar leven en middelbare school nooit afgemaakt vanwege een aandoening die niet te controleren valt. Ze is altijd naar eigen zeggen moe, maar gaat wel 3x per week uit naar allerlei feesten en dergelijke en de rest van de dagen ligt ze op de bank of bed.
Maar als je zo lang in een bepaald patroon zit en je krijgt alleen maar bevestiging van hulpverleners dan ga je er op een gegeven moment ook wel in geloven dat je niet kan werken. Er is niets mis met haar op het feit na dat ze enorm lui is en schijnbaar niet de ambitie heeft wat van haar leven te maken.
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dag![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kiid het volgende:
Ik weet het niet DuTank. Ik vind het wel makkelijk om iemand dan maar een uitkering te geven.
Mijn stiefzusje is Maver 2.0. Niks bereikt in haar leven en middelbare school nooit afgemaakt vanwege een aandoening die niet te controleren valt. Ze is altijd naar eigen zeggen moe, maar gaat wel 3x per week uit naar allerlei feesten en dergelijke en de rest van de dagen ligt ze op de bank of bed.
Maar als je zo lang in een bepaald patroon zit en je krijgt alleen maar bevestiging van hulpverleners dan ga je er op een gegeven moment ook wel in geloven dat je niet kan werken. Er is niets mis met haar op het feit na dat ze enorm lui is en schijnbaar niet de ambitie heeft wat van haar leven te maken.
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dagGeen geld geven zou al een oplossing zijn
![]()
Daarbij zijn die hulpverleners ook vaak een stelletje halfzachte eieren, die er persoonlijk ook alleen maar belang bij hebben dat hun clientele zo groot mogelijk blijftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kiid het volgende:
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat klopt. Maar nu ontvangt ze lekker makkelijk een uitkering waarvan ze kan uitgaan en rijlessen kan nemen (stuk of 70). Dat kan allemaal wel, maar werken en naar school? Nee, dat kan echt nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Geen geld geven zou al een oplossing zijn
En zo zullen er veel meer figuren als haar rondlopen die gewoon lui zijn en zelf zijn gaan geloven arbeidsongeschikt te zijn![]()
Jij denkt dat ik een klaploper ben?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn wij dus niet de enige.
Of is dit POTS?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom zouden ze ook verplicht moeten werken en als ze niet op komen dagen korten van de uitkering. Gewoon uurtje of 15 per week dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar nu ontvangt ze lekker makkelijk een uitkering waarvan ze kan uitgaan en rijlessen kan nemen (stuk of 70). Dat kan allemaal wel, maar werken en naar school? Nee, dat kan echt niet
En zo zullen er veel meer figuren als haar rondlopen die gewoon lui zijn en zelf zijn gaan geloven arbeidsongeschikt te zijn![]()
Mijn vader denkt er net zo over, maar die heeft het inmiddels op gegevenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij zijn die hulpverleners ook vaak een stelletje halfzachte eieren, die er persoonlijk ook alleen maar belang bij hebben dat hun clientele zo groot mogelijk blijft. Hij zei dat iemand die zo omgaat met haar leven ook wel geestelijk gestoord moet zijn
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..Ik heb niet het idee dat dit het geval is bij Maver, dus vind ik het een beetje sneu om hem daar telkens weer op aan te vallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kiid het volgende:
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dagHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aha, volgens mij is dat een sterk staaltje doelredenatiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn vader denkt er net zo over, maar die heeft het inmiddels op gegeven. Hij zei dat iemand die zo omgaat met haar leven ook wel geestelijk gestoord moet zijn
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |