En tja, verder zijn er weinig bands die veel op Nirvana lijken. Qua sound.
Qua bandleden: Foo Fighters, Queens of the stone age.
quote:Jullie kunnen noemen wie je wilt, maar geen enkele band kan meer op Nirvana lijken dan Australian Nirvana.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:45 schreef The-Chosen1 het volgende:
weten jullie bands die ongeveer het zelfde klinken als nirvana voor zover dat kan tenminste , enne geen puddle of mud please
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-10-2002 17:53]
quote:Jep, maar het gaat er hier om hoe ze klinken.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:53 schreef scollon het volgende:
Zanger van foo-fighters is(was) toch ook de drummer van nirvana. oid
quote:juist , maare kazaa kan geen Australian Nirvan oid vinden
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:54 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Jep, maar het gaat er hier om hoe ze klinken.
quote:logisch, zulke perfecte na-aap bandjes zijn gewoon *ruk*, vandaar dat niemand zoiets koopt of shared
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:55 schreef The-Chosen1 het volgende:
juist , maare kazaa kan geen Australian Nirvan oid vinden
quote:Voor geen meter
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:16 schreef sweek het volgende:
bush?
quote:omdat ik nirvana goede muziek vind en benieuwd was of er nog bands zijn die als nirvana klinken of invloeden van nirvana hebben
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom wil de topicstarter dat eigenlijk weten?
quote:Nirvana heeft sowieso heel veel invloed gehad, maar er zijn volgens mij geen of weinig bands die je met hun kan vergelijken.
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:27 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
omdat ik nirvana goede muziek vind en benieuwd was of er nog bands zijn die als nirvana klinken of invloeden van nirvana hebben
Volgens mij werd het vorige album van hun erg veel vergeleken met Nirvana.
quote:Geweldige cd.. daar staat ook 'Smells like Nirvana' op. De videoclip daarvan heb ik ook op DVD...
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:01 schreef MadScientist het volgende:
ik vind de eerste cd van Nada Surf wel een beetje nirvana-beinvloed. als je hem luistert zul je het er ook wel uit halen, maar nirvana look-a-like is alleen 'Weird Al' Yankovic:
quote:Eerste CD van Silverchair?
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:52 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Jullie kunnen noemen wie je wilt, maar geen enkele band kan meer op Nirvana lijken dan Australian Nirvana.
quote:Ze komen ook echt uit australie en zijn gewoon niet zo bekend, live werd er blijkbaar wel erg enthousiast op gereageerd.
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:09 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
logisch, zulke perfecte na-aap bandjes zijn gewoon *ruk*, vandaar dat niemand zoiets koopt of shared
quote:"australian nirvana "
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:45 schreef FiZz het volgende:
Kan iemand die die Nirvana Coverband op cd heeft mij even mailen?
quote:Goeie vraag...
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:25 schreef Alcatraz het volgende:
Waarom niet Puddle of Mud?
Misschien is de topicstarter Puddle of mud fan?
quote:TOF!
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:04 schreef duymelijntje het volgende:
de echt naam van de coverband: australian nirvana is Teen Spirit.
Zo heet de band.. iedereen denkt australian nirvana.. maar dat houdt in.. een coverband van nirvana uit Australie.
Ik ben een tijd geleden (jaar of 2 geleden) naar een concert van Teen Spirit in Hilversum geweest. Nog een tijdje met de drummer gemailt en vaak op hun site geweest.. Alleen heb ik het idee dat de site nu een andere naam heeft.. kan ze al een jaar of zo niet meer vinden op internet..
Toch, van die nirvana-wannabe's vind je overal, kijk maar naar Puddle of Mud of een van die andere kutbandjes...
Die ware grungefeeling, die ligt in de jaren '90.
Luister es naar Alice in Chains, Pearl Jam of Mad Season.
Het zijn geen Nirvana-lookalikes, maar de feeling is er wel. Dikke kans dat je 't leuk vind .
maar ik ken zowel Soundgarden als Nirvana niet heel erg goed dus ik kan er naast zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |