SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
MOTM Ferdie ga ik ook halen
zal wel discard worden tochPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat stijgen die TOTS vidal en Chiellini belachelijk zegPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
50-60k denk ikquote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
MOTM Ferdie ga ik ook halen
zal wel discard worden toch![]()
Ja en pace flikkers in de spits natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet trots op hoe we dit resultaat hebben behaald (want 5 atb en lange ballen) maar het is niet anders.![]()
Als hij uiteindelijk in dat Matchday team is geweest zal hij daar niet bovenuit komen lijkt me met een rating van max 79quote:![]()
![]()
dat kwam vandaag uit tochhelemaal gemist denk ik.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oja jij komt uit Limburg toch? Maastrichtquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kom uit Brabant, maar studeer in Maastricht jaquote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja jij komt uit Limburg toch? Maastricht![]()
Nee Rotterdam![]()
![]()
81 aangezien Lens 80 heeft met Fer zijn foto.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij uiteindelijk in dat Matchday team is geweest zal hij daar niet bovenuit komen lijkt me met een rating van max 79![]()
oh ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
Fellaini is ook maar 54k. Fer zal niet meer zijn lijkt me![]()
Lol, AZ dacht ff Ziyech en Bilal te kunnen halen. Maar toen er geld op tafel moest komen zijn ze afgehaakt![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Proberen Dumpert te hotlinkenNeem nog een pinda.
Gek, want in de preview deed ie het wel
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zedde gij lijp in de hoofd dan of niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef StijnDa het volgende:
Ik kom uit Brabant, maar studeer in Maastricht ja
echt goed Brabants
dit is echt drama inderdaad, gelukkig weet je het zelfquote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zedde gij lijp in de hoofd dan of niet?
echt goed Brabants
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
dit is echt drama inderdaad, gelukkig weet je het zelf
Iemand al met motm fellaini gespeeld?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is hij de 50k waard?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
2 wedstrijden mee gespeeld, nog niet echt veel beter dan de NIF maar ach staat leuk zo'n groen kaartjequote:
#FreeTrapz![]()
Thanksquote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1657999_kameroen-brazilie.htmlIk had al even op de hoofdpagina van NOS gekeken, maar er stond alleen een linkje naar Kroatie Mexico.
![]()
hoi
bohhhh Herrera (lat)Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Neymarretje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nouquote:Op maandag 23 juni 2014 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een baas is die Neymar toch he
Het publiek ook lekker gek maken meteen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Choupo is echt goed zeg. Speelt echt als een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De laatste column van Thijs Zonneveld. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jij hebt gewoon een hekel aan hem :p
Ook al wel scoort ie 10 keer vind je het nog niks.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lol_brazil
Matip 1-1![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Linkje?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De laatste column van Thijs Zonneveld. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.![]()
![]()
Wat een vieze Gerard Joling shirtjes heeft Kameroen
Agh johquote:Op maandag 23 juni 2014 22:28 schreef StijnDa het volgende:
Ze lopen de buurt hier echt op te blazen met zwaar vuurwerk wtf#paupers
NeymaaaaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is net alsof Kroatië maar een punt nodig heeft en Mexico moet winnen qua spelbeeld..Kroaten vallen tegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou nou nouquote:Op maandag 23 juni 2014 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
WAT EEN BAAS BESTE SPELER VAN HET TOERNOOIRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geniale goal geweest als Neymar die bal terug zou krijgen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mooi dat Luiz ook echt totaal geen idee had dat er een man in zijn rug zat. Deed zelfs zijn handen omhoog om te laten zien dat hij hem rustig liet lopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vliegticket terug naar huis boeken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik hoop dat PSG het bonnetje heeft bewaardquote:Op maandag 23 juni 2014 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Mooi dat Luiz ook echt totaal geen idee had dat er een man in zijn rug zat. Deed zelfs zijn handen omhoog om te laten zien dat hij hem rustig liet lopen![]()
![]()
Nee ruilen/terugbrengen na 7 dagen kan niet meer.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop dat PSG het bonnetje heeft bewaard![]()
Waarom staat 88 er niet bij?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:58 schreef StijnDa het volgende:
Aantal goals in groepsfase.
[ afbeelding ]
Bohh beter dan in 2008
Dat is het enige toernooi waar we iets bereikt hebben.![]()
Ik vermoed minder doelpunten in de groepsfase, net als 2010quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom staat 88 er niet bij?
Dat is het enige toernooi waar we iets bereikt hebben.![]()
![]()
En tov het totaal?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:58 schreef StijnDa het volgende:
Aantal goals in groepsfase.
[ afbeelding ]
Bohh beter dan in 2008![]()
![]()
Dan zoek je het maar op op Twitterquote:Op maandag 23 juni 2014 23:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben geen wikipedia, ik kopieer dit gewoon van Twitter hè.![]()
![]()
![]()
gr gr ds2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lucky Enoh zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FredzjjjjAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bedoelde meer van NL heeft nu 10 goals gescoord in de groepsfase van de X goals gescoord door alle landenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toch maar Wikipedia dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook slechts 5 keer vaker gescoord.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van NL heeft nu 10 goals gescoord in de groepsfase van de X goals gescoord door alle landen
Neymar scoorde de 100e net geloof ik, dus ongeveer 10%.![]()
En dan van alle jarenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Neymar scoorde de 100e net geloof ik, dus ongeveer 10%.![]()
![]()
Dat heb ik al gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef el-blanchito het volgende:
Die commentator op 3 heeft Herrera gepricefixt geloof ik.![]()
Bizar ja..100% pingelquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vasquez niet tegen nl dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mexico gaat zo door met 1 gescoorde goal...naja eigenlijk 3, maar toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neymar eraf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rafa Marquez golaso
Dag Kroatië. En verdiend vandaag..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En 2-0, Guardado
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
da's een mongol jongeuhquote:Op maandag 23 juni 2014 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Die coach is ook wel echt een idioot hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
3-0, Mexico bijna groepswinnaar. Brazil verder met 10 man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Brazil natuurlijk. Maar Mexicanen knallen zo door..quote:
Gustavo blessa en geen wissels meer, dus 10 man nog maar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BRAZILLLLLLLLLLLLLLLLLLAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
FernandinhogodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Peerke
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh, ik wil niet tegen Brazil spelen nog.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rebic is zo'n teringmongool he..iedere wedstrijd flipt hij als het even niet loopt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Slim ook..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Zhano het volgende:
Altijd fijn, je eerste pot met een nieuw team in clashing kitsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja lette niet heel goed opquote:Hij heeft van die Celtic kits met groene strepen maar die zie je ingame amper tot niet.
![]()
Worden altijd om 4u 's nachts bekendgemaakt. Dus nee.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke, bedanktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Worden altijd om 4u 's nachts bekendgemaakt. Dus nee.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hij is gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het wel echt kut voor Huntelaar![]()
![]()
Niks onzin, kijk die Depay daar even baasje zijn. Fuck die hazenkop van een huntelaar hahahhaah kneusquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Domme boer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niks onzin, kijk die Depay daar even baasje zijn. Fuck die hazenkop van een huntelaar hahahhaah kneus
Van Gaal had Huntelaar beter niet mee kunnen nemen![]()
Dat klopt. Maar je hebt altijd spelers die er als opvulling bijlopen voor op de training enzo, kijk naar Veltman en Huntelaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Domme boer.
Van Gaal had Huntelaar beter niet mee kunnen nemen![]()
Zouden ook gewoon beide prima mee kunnen in een 4-3-3quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je hebt altijd spelers die er als opvulling bijlopen voor op de training enzo, kijk naar Veltman en Huntelaar.![]()
Ja en toch kiest van Gaal voor anderequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zouden ook gewoon beide prima mee kunnen in een 4-3-3
Ik denk dat hij dat beter kan inschatten op het moment...![]()
*anderenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja en toch kiest van Gaal voor andere
En ook dan zouden ze er niet instaan. Huntelaar is gewoon de back-up van de back-up, die moeten er ook zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zouden ook gewoon beide prima mee kunnen in een 4-3-3![]()
![]()
Ik denk dat Van Gaal ook gewoon waar wat doet zoals de meeste coachesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja en toch kiest van Gaal voor andere
Huntelaar had moeten bedanken voor deze onzin. Zegt genoeg over hem als prof dat hij toch weer mee is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En ook dan zouden ze er niet instaan. Huntelaar is gewoon de back-up van de back-up, die moeten er ook zijn.![]()
Voor heel veel mensen zou het een eer zijn om mee te mogen en de kans te krijgen om voor je land uit te komen. Zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar had moeten bedanken voor deze onzin. Zegt genoeg over hem als prof dat hij toch weer mee is.![]()
Ja hij heeft volgens mij ook wel zijn favorieten spelers etc maar ja, Huntelaar dwingt het blijkbaar niet genoeg af. Is echt sneu voor hem en hij had net zo goed thuis kunnen blijven maar jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal ook gewoon waar wat doet zoals de meeste coaches![]()
![]()
Dit is opzich wel waar. Ik zou er godverdomme blij mee zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen is het een eer om mee te mogen en de kans te krijgen om voor je land uit te komen. Zo kan je het ook zien![]()
Leuke vakantie toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar had moeten bedanken voor deze onzin. Zegt genoeg over hem als prof dat hij toch weer mee is.![]()
Maar inderdaad, die jongen krijgt gewoon geen kans. Zie nog eerder Kongolo in de spits komen als het echt nodig is, als ie Huntelaar maar geen hesje hoeft te geven.![]()
![]()
Een jeugdspeler zou er dolblij mee zijn maar een ervaren speler zoals Huntelaar die het in de top van de Bundesliga heeft laten zien laat zich toch niet zo voor lul zetten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is opzich wel waar. Ik zou er godverdomme blij mee zijn.![]()
De top van de bundesliga?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een jeugdspeler zou er dolblij mee zijn maar een ervaren speler zoals Huntelaar die het in de top van de Bundesliga heeft laten zien laat zich toch niet zo voor lul zetten.
Overdrijf je nu niet een beetje? Hij heeft het bij Real en AC niet waargemaakt en is dan ook een subtopper en geen topper zoals RVP, Robben en Sneijder.![]()
Ach schei toch uit, die Veltman kan er al helemaal geen pepernoot van en Huntelaar is niet nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zouden ook gewoon beide prima mee kunnen in een 4-3-3Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Schalke is een topclub in de Bundesliga en tevens een van de weinige. Hij is geen speler die wedstrijden beslist maar hem zo voor lul zetten is gewoon sneu.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De top van de bundesliga?
Overdrijf je nu niet een beetje? Hij heeft het bij Real en AC niet waargemaakt en is dan ook een subtopper en geen topper zoals RVP, Robben en Sneijder.![]()
Ja ik had ook verwacht dat hij zou spelen hoor, en ben het hier ook wel mee eens. Maar denk dat de schuld/fout meer bij hem ligt dan bij Louis. Maar ja...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schalke is een topclub in de Bundesliga en tevens een van de weinige. Hij is geen speler die wedstrijden beslist maar hem zo voor lul zetten is gewoon sneu.![]()
Mooi dan rot hij toch opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een jeugdspeler zou er dolblij mee zijn maar een ervaren speler zoals Huntelaar die het in de top van de Bundesliga heeft laten zien laat zich toch niet zo voor lul zetten.
Liever spelers die zich willen inzetten voor hun land a la Kuyt.![]()
Per ongeluk mijn hele WC pack gediscard incl gratis pack op gewoon FUT![]()
Zaten in ieder geval geen goede WC spelers in maar ja.![]()
Ik dacht aan het begin dat het over wc-papierrollen gingenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:43 schreef StijnDa het volgende:
Zaten in ieder geval geen goede WC spelers in maar ja.![]()
![]()
Ik had dit gisteren ook. Kan de beste overkomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:43 schreef StijnDa het volgende:
Zaten in ieder geval geen goede WC spelers in maar ja.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Van Gaal heeft voor iets anders gekozen, en ik denk dat hij er een klein beetje meer verstand van heeft dan jij. En niet onbelangrijk... Hij heeft ook een klein beetje gelijk gekregen als je naar de resultaten kijkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een jeugdspeler zou er dolblij mee zijn maar een ervaren speler zoals Huntelaar die het in de top van de Bundesliga heeft laten zien laat zich toch niet zo voor lul zetten.![]()
Meeste users op dit forum met AFCA in hun naam kunnen niet helemaal objectief zijn. Laat staan dat ze het kunnen hebben dat Feyenoorders en PSV'ers de voorkeur krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van Gaal heeft voor iets anders gekozen, en ik denk dat hij er een klein beetje meer verstand van heeft dan jij. En niet onbelangrijk... Hij heeft ook een klein beetje gelijk gekregen als je naar de resultaten kijkt.
Ja, dat je hier nog over kunt zaniken vind ik echt een prestatiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meeste users op dit forum met AFCA in hun naam kunnen niet helemaal objectief zijn. Laat staan dat ze het kunnen hebben dat Feyenoorders en PSV'ers de voorkeur krijgen![]()
![]()
2e spits in 433, maar in dit systeem 5e spits denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snapte ook niet dat Huntelaar de kans niet kreeg.. is hij nu 4e spits?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij mist in het huidige systeem gewoon de beweeglijkheid en actie. Kijk alle goals van Oranje maar na (goal van De Vrij daargelaten), allemaal goals die door een actie worden gescoord, dus niet veel simpele afmakersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e spits in 433, maar in dit systeem 5e spits denk ik.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen idee of het een nieuwe glitch is of gewoon toeval maar ik 'speelde' net tegen iemand met random waardeloze spelers in de basis en Robben etc op de bank die vanaf het begin niks deed. 13-0 gewonnen, gewacht tot de filmpjes afgelopen waren en toen een disconnect.![]()
Jij gaat er 13 inschieten als iemand niets doet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:25 schreef Zhano het volgende:
Geen idee of het een nieuwe glitch is of gewoon toeval maar ik 'speelde' net tegen iemand met random waardeloze spelers in de basis en Robben etc op de bank die vanaf het begin niks deed. 13-0 gewonnen, gewacht tot de filmpjes afgelopen waren en toen een disconnect.
Maar denk dat hij zijn topspelers gewoon weer fit wilde hebben zonder met de kutte te hoeven spelen.![]()
Beetje de stats weer fixen na een paar ragequitters jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij gaat er 13 inschieten als iemand niets doet?
Maar denk dat hij zijn topspelers gewoon weer fit wilde hebben zonder met de kutte te hoeven spelen.![]()
![]()
![]()
Blind.. aparte keuze, aangezien ik een teampje rond depay aan het maken ben, kan het een interessante CB zijn..quote:![]()
Een CB met high attacking workrates is denk ik nooit interessantquote:Op dinsdag 24 juni 2014 04:56 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Blind.. aparte keuze, aangezien ik een teampje rond depay aan het maken ben, kan het een interessante CB zijn..![]()
![]()
oh high workrate.. pauper kaart danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 05:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een CB met high attacking workrates is denk ik nooit interessant![]()
ja, denk dat zijn strength, jumping (icm zijn lengte zeker) .... Eigenlijk alle stats niet goed genoeg zijn. Leroy Fer had als CDM op de CB positie nog beter geweest.quote:![]()
Ik snap ook niet waarom hij motm krijgt, is helaas een kaartje waar je vrij weinig aan hebt omdat er simpelweg genoeg betere spelers zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 05:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, denk dat zijn strength, jumping (icm zijn lengte zeker) .... Eigenlijk alle stats niet goed genoeg zijn. Leroy Fer had als CDM op de CB positie nog beter geweest.![]()
![]()
Ik zit nog steeds met m'n kater van zaterdag, dus neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook geen kater?![]()
Vannacht wel 2x wakker geworden met een droge smoel
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Niet eens Kuyt als MotM
Zit zeker niet in FUT?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee grapje, gister bij bier gehouden, dat trek ik wel. In het weekend drink ik vaak whiskey, omdat ik dat echt het lekkerste alcoholische drankje vind, maar dan gaat het wel eens hard.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wel in WC FUT, als RW. Best mooi om dan een MOTM als L(W)B te krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:12 schreef DuTank het volgende:
Niet eens Kuyt als MotM
Zit zeker niet in FUT?Lijkt me inderdaad niet zo handig op maandagavond, de week is nog langquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:13 schreef Revontulet het volgende:
Nee grapje, gister bij bier gehouden, dat trek ik wel. In het weekend drink ik vaak whiskey, omdat ik dat echt het lekkerste alcoholische drankje vind, maar dan gaat het wel eens hard.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:44 schreef Rijst het volgende:
WAT IS DIT
Ik dacht lekker wakker worden met Leroy Fer maar nee hoor![]()
Had m dan aan Vlaar gegeven. Die kreeg dan tenminste nog een pace upgrade van minstens +8 omdat zijn WC al 60 pace had.![]()
Dat niet alleen, het zou gewoon best terecht zijn. Vlaar staat al 3 wedstrijden lang onverzettelijk te zijn achterin.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:49 schreef Rijst het volgende:
Had m dan aan Vlaar gegeven. Die kreeg dan tenminste nog een pace upgrade van minstens +8 omdat zijn WC al 60 pace had.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme, dan moet ik rap naar huis gaan als ik klaar ben...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Iniesta verdient er ook wel een. Die gast is in de bloei van zijn leven, net als heel Spanje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof het bij blind niet terecht isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het zou gewoon best terecht zijn. Vlaar staat al 3 wedstrijden lang onverzettelijk te zijn achterin.![]()
Blind is mij niet zo opgevallen. Maar Robben was MotM bij de FIFA. Ook misschien niet helemaal terecht. Depay misschien nog eerder dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof het bij blind niet terecht isHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
MOTM Blind was terecht geweest na Nederland - Spanje. Ik heb Blind tegen Australie en Chili eerlijk gezegd niet bijzonder veel goed zien doen nee. En Vlaar wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof het bij blind niet terecht isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had natuurlijk ook liever fer gezien, maar blind speelde echt goed gister hoor. Totaal 9 tackles terwijl heel chili er 6 had.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blind is mij niet zo opgevallen. Maar Robben was MotM bij de FIFA. Ook misschien niet helemaal terecht. Depay misschien nog eerder dan.![]()
Zeker geen MOTM waard want Sneijder speelde in balbezit niet vanouds, maar had echt een paar cruciale onderscheppingen omdat hij er als een terriertje in ging, waarmee hij echt goede counters inleidde. Viel me vanochtend pas op toen ik de samenvatting nog eens rustig bekeekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook liever fer gezien, maar blind speelde echt goed gister hoor. Totaal 9 tackles terwijl heel chili er 6 had.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij had Sanchez ook wel aardig in de tang hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook liever fer gezien, maar blind speelde echt goed gister hoor. Totaal 9 tackles terwijl heel chili er 6 had.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo dan, m'n handeltje in Hazards en Neymar inmiddels ook opgedroogd. Nu ruim 5.7 miljoen coins nog om iets leuks van te maken.![]()
![]()
goede link?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En weer lovende woorden op de BBC
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658216_nederland-chili.html
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wtf geef mij ff 700kquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:23 schreef Lastpost het volgende:
Zo dan, m'n handeltje in Hazards en Neymar inmiddels ook opgedroogd. Nu ruim 5.7 miljoen coins nog om iets leuks van te maken.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)niseerde-elftal.htmlthxquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Excuses, deze wel.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)niseerde-elftal.html'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bohhh iniesta upgradenu nog zien te linken met sanchez in WC mode
#FreeTrapz![]()
ABsurd veel coins.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:23 schreef Lastpost het volgende:
mehhh 80 euro waard ofzoquote:, heb wel meer verkocht
#FreeTrapz![]()
Tja, hij kan ze ook verkopen. Dan houdt hij er toch mooi 2 tientjes aan over ofzoquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan lag ik nu als een pinda in een hoekje van het kantoor denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel in WC FUT, als RW. Best mooi om dan een MOTM als L(W)B te krijgen
[..]
Lijkt me inderdaad niet zo handig op maandagavond, de week is nog langwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je snapt de grap niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, hij kan ze ook verkopen. Dan houdt hij er toch mooi 2 tientjes aan over ofzo![]()
Iniesta ook maar eens uit de club gooiennu stijgt hij miss nog een beetje.
#FreeTrapz![]()
UP Iniesta in WC mode![]()
Speel nu 4-5-1(2) met als middenveld Ronaldo - Schweinie - Pirlo - Iniesta - Robben, wat een bazenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
AutoBuyer - AB - ABsurdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je hem uitleggen dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, hij kan ze ook verkopen. Dan houdt hij er toch mooi 2 tientjes aan over ofzo
Nee ik maak wel gewoon een allstar-team dat voor geen meter speelt.![]()
![]()
Zo is dat, nog een maand of 3 genieten van een aidsteamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Nee ik maak wel gewoon een allstar-team dat voor geen meter speelt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die was ook wel erg makkelijk hoor, heb je het zand nog in de ogen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah...nou, daar kan ik best een beetje om gniffelen. Goeie hoor DS![]()
Vast een gebroken nacht gehad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die was ook wel erg makkelijk hoor, heb je het zand nog in de ogen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
had de eerste niet goed gelezen denk hoe kan je nou 1 en 2 in een combi hebbenquote:
#FreeTrapz![]()
Viel mee, en kater is een groot woord. Maar helemaal topfit ben ik niet nee.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Johnson is ook duur geworden.. misschien moet ik dan die van mij even verkopen. Die iMotM Rodriguez lijkt me een prima vervanger.![]()
puush ded een beetje raar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had de eerste niet goed gelezen denk hoe kan je nou 1 en 2 in een combi hebben![]()
531 met ibarbo, want ik wilde winnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 371 wedstrijden met Johnson gespeeld.. dat is denk ik het meeste van alle spelers uit mijn club.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dacht dat jij een hekel aan Ibarbo had.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
531 met ibarbo, want ik wilde winnen
gr gr
gr gr![]()
was ook een geintjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dacht dat jij een hekel aan Ibarbo had.
gr grheb wel een ibarbo in mijn club
zal even kijken hoeveel wedstrijden
#FreeTrapz![]()
Zoveel wedstrijden heb ik in totaal niet eens gespeeld denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 371 wedstrijden met Johnson gespeeld.. dat is denk ik het meeste van alle spelers uit mijn club.
Met de FUT WC erbij wel waarschijnlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat denk jij? Bankiert hij bij de Rabo, of misschien ergens anders?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]____________________!
Of gewoon werken voor je geld ipv je hand ophouden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens futdb stond er een Torres Nilo op voor 3k BIN dus die heb ik meteen gekocht. Even wat andere Mexicanen verkopen zoals Salcido en Zavala.![]()
Moeilijk te zien. Ik neig een beetje naar ABN.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat denk jij? Bankiert hij bij de Rabo, of misschien ergens anders?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Either way, oververduidelijk niet bij Van Lanschot.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moeilijk te zien. Ik neig een beetje naar ABN.
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Either way, oververduidelijk niet bij Van Lanschot.
gr grZijn geld is iets later (nog steeds op dezelfde dag) en begint hij al over zijn vaste lasten.
dit is wel heel erg jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Of gewoon werken voor je geld ipv je hand ophouden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tja voor Maver zou het ook lastig worden als hij 2 dagen geen packs kan openen. gelijk z'n ritme in de warquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GodverZijn geld is iets later (nog steeds op dezelfde dag) en begint hij al over zijn vaste lasten.
Ik zou best eens lid willen zijn van het UWV Webcare-team. Gewoon voor een dagje. Prachtig zou dat zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GodverZijn geld is iets later (nog steeds op dezelfde dag) en begint hij al over zijn vaste lasten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Ja godver, ik houd hier iedere maand mijn hand op, en jullie hebben gegarandeerd dat die hand weer netjes gevuld zou worden, uiterlijk de 23e. Schandalig, met jullie kan ik echt geen afspraken maken. Nog een paar van dit soort geintjes en ik ga op zoek naar een ander die mijn uitkering wil verzorgen."
"En o ja, ik zit bij de ING."NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou best eens lid willen zijn van het UWV Webcare-team. Gewoon voor een dagje. Prachtig zou dat zijn.
"@UWV_Webcare me uitkeering is nog niet gestord, weet uw wanneer de geld gestordt gaat worden? Keb vaaste lasten"
"@Niksnut Werken voor je geld, uitvreter"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou best eens lid willen zijn van het UWV Webcare-team. Gewoon voor een dagje. Prachtig zou dat zijn.![]()
Ook leuk trouwens, speel net een potje, 9-0 eindstand. Wordt eruit geflikkerd nadat de wedstrijd al is afgelopen en krijg een verliespartij en geen enkele speler z'n goal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"@UWV_Webcare me uitkeering is nog niet gestord, weet uw wanneer de geld gestordt gaat worden? Keb vaaste lasten"
"@Niksnut Werken voor je geld, uitvreter"![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zhano had dit vannacht toch ook een paar keer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
Ook leuk trouwens, speel net een potje, 9-0 eindstand. Wordt eruit geflikkerd nadat de wedstrijd al is afgelopen en krijg een verliespartij en geen enkele speler z'n goal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sukkelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
DS2 je kan trots op me zijn hoor![]()
[ afbeelding ]je mist wat.
heb m wel gehad hoorquote:![]()
blijkbaar verkocht en een uit een pack gepulled
zag dat ik nog een bamba in mijn club heb staanvanavond maar even verkopen
#FreeTrapz![]()
Beste speler uit het spel niet gebruikenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
DS2 je kan trots op me zijn hoor![]()
[ afbeelding ]
Bamba zit niet eens in FUT want hij speelt in Turkije.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb m wel gehad hoor![]()
blijkbaar verkocht en een uit een pack gepulled
zag dat ik nog een bamba in mijn club heb staanvanavond maar even verkopen
![]()
Dat is een Ander.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:48 schreef Zhano het volgende:
Ik las op Twitter dat ManU Herrera ging kopen maar ik dacht die Mexicano ipv die Spanjaard hihi.![]()
waarom is deze gozert dan zo duurquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bamba zit niet eens in FUT want hij speelt in Turkije.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom is deze gozert dan zo duur
[ afbeelding ]
Rich FCSuarezRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
altijd FUTdb prijzen aanhoudenquote:
#FreeTrapz![]()
Zid jij ook bei ING?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:02 schreef wieisboos het volgende:
Godverdome nog steeds geen studiefinanciering binnen![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:02 schreef wieisboos het volgende:
Godverdome nog steeds geen studiefinanciering binnenik heb ook vaste lasten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Agh wij hebben hier een vriend van Maver. Waar ik in 5 passen bij de deur ben doet er 20 over (zo traag...............quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ondanks mijn halve inzet wel een contract).
Een stapje extra zetten om wat dingen af te maken zit er ook niet in.
Haha, een vriend van Maver had nou nog op bed gelegen. Nee, maar als stagiair is het ook moeilijk te motiveren. Tenminste, dat vond ik dan voor dat geld. Tuurlijk weegt werkervaring zwaarder dan geld, maar een stap extra zetten kan dan al een stap te ver zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh wij hebben hier een vriend van Maver. Waar ik in 5 passen bij de deur ben doet er 20 over (zo traag...............).
Een stapje extra zetten om wat dingen af te maken zit er ook niet in.
Maar over mij waren ze heel tevreden en er werd geen kwaad woord over mij gesproken. Per juli ben ik dan officieel in dienst
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Of gewoon werken voor je geld ipv je hand ophouden.Wajonges
![]()
Perfect tochquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, een vriend van Maver had nou nog op bed gelegen. Nee, maar als stagiair is het ook moeilijk te motiveren. Tenminste, dat vond ik dan voor dat geld. Tuurlijk weegt werkervaring zwaarder dan geld, maar een stap extra zetten kan dan al een stap te ver zijn.
Maar over mij waren ze heel tevreden en er werd geen kwaad woord over mij gesproken. Per juli ben ik dan officieel in dienst
Maar jij zat niet de hele dag met een koptelefoon op en geen woord zeggen.
Goeien gesprekken gister in de WAquote:
Ben je ook zijn/haar begeleider of niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfect toch
Maar jij zat niet de hele dag met een koptelefoon op en geen woord zeggen.![]()
Je snapt dat dit argumenten zijn waarom mensen in de Wajong dus niet in staat zijn om te werken? Beetje flauw dus om Maver van dingen te beschuldigen, terwijl je zelf met eigen ogen aan ziet hoe een normaal, niet afgekeurd persoon zelfs in staat is om volledig te falen op het werk. Laat staan iemand die volgens allerlei onderzoeken is afgekeurd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfect toch
Maar jij zat niet de hele dag met een koptelefoon op en geen woord zeggen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zorgstaat faalhaas.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je snapt dat dit argumenten zijn waarom mensen in de Wajong dus niet in staat zijn om te werken? Beetje flauw dus om Maver van dingen te beschuldigen, terwijl je zelf met eigen ogen aan ziet hoe een normaal, niet afgekeurd persoon zelfs in staat is om volledig te falen op het werk. Laat staan iemand die volgens allerlei onderzoeken is afgekeurd.![]()
Dit heeft gewoon met inzet te maken want die gozer is net begonnen met een opleiding en loopt nu al hopeloos achter met zijn werkstukken. Belt altijd om 8 uur 's ochtends dat hij ziek is of wat anders te doen heeft en heeft daarbij ook geen eigen initiatief. Hij is 3 jaar ouder dan mij en nog moet ik zijn handje vasthouden om alles te doen en hem aansturen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je snapt dat dit argumenten zijn waarom mensen in de Wajong dus niet in staat zijn om te werken? Beetje flauw dus om Maver van dingen te beschuldigen, terwijl je zelf met eigen ogen aan ziet hoe een normaal, niet afgekeurd persoon zelfs in staat is om volledig te falen op het werk. Laat staan iemand die volgens allerlei onderzoeken is afgekeurd.
Op een bepaalde leeftijd wordt er gewoon verwacht van je dat je jezelf professioneel op kan stellen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar zit dus ook het verschil. Iemand die wel kan, maar niet wil, blijkbaar. Maar mensen als Maver kunnen niet. Dan kun je nog zoveel willen...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit heeft gewoon met inzet te maken want die gozer is net begonnen met een opleiding en loopt nu al hopeloos achter met zijn werkstukken. Belt altijd om 8 uur 's ochtends dat hij ziek is of wat anders te doen heeft en heeft daarbij ook geen eigen initiatief. Hij is 3 jaar ouder dan mij en nog moet ik zijn handje vasthouden om alles te doen en hem aansturen.
Op een bepaalde leeftijd wordt er gewoon verwacht van je dat je jezelf professioneel op kan stellen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk dat je mijn opmerking "vriend van Maver" verkeerd heb opgevat. Ik bedoelde zijn fiets-vrienden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zit dus ook het verschil. Iemand die wel kan, maar niet wil, blijkbaar. Maar mensen als Maver kunnen niet. Dan kun je nog zoveel willen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nja, ik heb ook meer commentaar in algemene zin. Ik word een beetje moe van dat oeverloze gehaat over Wajongers en Mavers, terwijl dat helemaal niet terecht is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn opmerking "vriend van Maver" verkeerd heb opgevat. Ik bedoelde zijn fiets-vrienden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |