SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
MOTM Ferdie ga ik ook halen
zal wel discard worden tochPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat stijgen die TOTS vidal en Chiellini belachelijk zegPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
50-60k denk ikquote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
MOTM Ferdie ga ik ook halen
zal wel discard worden toch![]()
Ja en pace flikkers in de spits natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet trots op hoe we dit resultaat hebben behaald (want 5 atb en lange ballen) maar het is niet anders.![]()
Als hij uiteindelijk in dat Matchday team is geweest zal hij daar niet bovenuit komen lijkt me met een rating van max 79quote:![]()
![]()
dat kwam vandaag uit tochhelemaal gemist denk ik.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oja jij komt uit Limburg toch? Maastrichtquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kom uit Brabant, maar studeer in Maastricht jaquote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja jij komt uit Limburg toch? Maastricht![]()
Nee Rotterdam![]()
![]()
81 aangezien Lens 80 heeft met Fer zijn foto.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij uiteindelijk in dat Matchday team is geweest zal hij daar niet bovenuit komen lijkt me met een rating van max 79![]()
oh ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
Fellaini is ook maar 54k. Fer zal niet meer zijn lijkt me![]()
Lol, AZ dacht ff Ziyech en Bilal te kunnen halen. Maar toen er geld op tafel moest komen zijn ze afgehaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |