quote:Op maandag 23 juni 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet mag, jezus. Kruipt hier iemand gretig in de slachtofferrol
Wie zegt dat dat niet mag, jezus. Kruipt hier iemand gretig in de slachtofferrolquote:Op maandag 23 juni 2014 21:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je mag hier iedereen dom, klapmongool en tokkie e.d. noemen, maar zoiets zeggen mag dan weer niet.
Van mij mag je hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 21:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je mag hier iedereen dom, klapmongool en tokkie e.d. noemen, maar zoiets zeggen mag dan weer niet.
Als je nou oprecht geīnteresseerd was, had ik het wel verteld.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet je? Heb je ondertussen al een baan of heb je nog steeds een toekomst- en uitzichtloos leven?
Afkeurende reacties.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet mag, jezus. Kruipt hier iemand gretig in de slachtofferrol
quote:
Ja, doe maar alsof je niet weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ja, dat heb je hier normaal niet met zowat elke mening die je kunt bedenken
Ik ben oprecht geīnteresseerd in hoe kansloos je nou daadwerkelijk bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je nou oprecht geīnteresseerd was, had ik het wel verteld.
2eliteatheist4mequote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof je niet weet wat ik bedoel.
#TeamEterquote:
#TeamModus. Maar die is helemaal koos vriendloos want ook #TeamChloro is nu tegen #TeamModus.quote:
Ja ik zie het.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geīnteresseerd in hoe kansloos je nou daadwerkelijk bent.
thxquote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
2moreelsuperieur/openminded4me
Nee, ze mogen er bij ons 3 weken over doen en ze nemen me toch altijd hun tijdquote:
nee, ik wilde gewoon dat dit gesprek voorbij zou zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 21:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Want dat is wat je wil horen, hč.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |