Israel ligt toch ook in Azie? Semieten en Chinezen zijn toch ook niet hetzelfde? Hoe veelzeggend is een enorm werelddeel nouquote:Op maandag 23 juni 2014 20:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Marokko ligt toch in Afrika.
Voederbietel is die rechter zeker.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Zien voederbietel en ik eruit als negers verdomme?
ja kloptquote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Voederbietel is die rechter zeker.
Bontes en Klaveren jaquote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo'n partijtje van ex-PVV'ers toch?
verliefd gewordenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
De snackbarquote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Israel ligt toch ook in Azie? Semieten en Chinezen zijn toch ook niet hetzelfde? Hoe veelzeggend is een enorm werelddeel nou
Rechtser dan de PVV, maar minder discriminerend. Absoluut niks voor mij, maar lijkt me idd een betere keus dan de PVV.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bontes en Klaveren ja![]()
Maar dan wel gewoon klassiek Liberaal
Fijn shirt is dat ja, jij lekker casualquote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is je spiegel stukquote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch niet hoor
ik zie in de spiegel geen neger
Eerst hand vragen aan neefquote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Zaktabak het volgende:
De chick van mijn achterneef (de neef van de zoon van de zus van mijn oma) is een Nederlandse van Marokkaanse afkomst.
En ik vind haar best leuk, lief en aardig en best tof.
Mag ik nu blijven?
ShoufShouf-mocro'squote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, moet 100% mocro zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Zaktabak het volgende:
De chick van mijn achterneef (de neef van de zoon van de zus van mijn oma) is een Nederlandse van Marokkaanse afkomst.
En ik vind haar best leuk, lief en aardig en best tof.
Mag ik nu blijven?
Zij? Of ik?quote:
Allebei, mocht zij hier ook willen posten.quote:
Doe je echt de volle ramazan mee?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef anti-loper het volgende:
Bijna ramadan man. Nog 1 weekje. Moet ik weer een maand droog staan.
(huilen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |