Was jij de enige beschaafde mens in de zee van dorpse voetballiefhebbers?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
ahaha garpje was geoden wedstrijd, maar heb nu wel bier op m'n broek omdat die dorpelingen niet normaal kunnen doen als er gescoord wordt
Vond de hele wedstrijd niet zo veel voorstellen eigenlijk. Zat niet echt een spel in.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb wel gekeken.
NL was obviously beter. Jammer van chili. Zijn tot meer in staat
Ja precies.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vond de hele wedstrijd niet zo veel voorstellen eigenlijk. Zat niet echt een spel in.
Klopt. Alleen het resultaat is leuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vond de hele wedstrijd niet zo veel voorstellen eigenlijk. Zat niet echt een spel in.
Haha jaquote:Op maandag 23 juni 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha jeetje zit je ons gewoon in het ootje te nemen, gekkie.
Maar goed, zelf ben ik nooit verder gekomen dan de B3 zaterdag competitie, dus ze deden het wel aardig. Vond dat iedereen fel maar wel erg vriendelijk was, dat zie ik graag.quote:
Had je nog meegekregen hoe Sneijder en die streaker van vorige week die scheidsrechter in elkaar sloegen na de wedstrijd?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar goed, zelf ben ik nooit verder gekomen dan de B3 zaterdag competitie, dus ze deden het wel aardig. Vond dat iedereen fel maar wel erg vriendelijk was, dat zie ik graag.
Sneijder met z'n vuisten en die streaker met z'n knuppel toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen hoe Sneijder en die streaker van vorige week die scheidsrechter in elkaar sloegen na de wedstrijd?
Ja, morgen beuk ik je in elkaar.quote:
Andersom man. Wie is hier nou de knuppelquote:Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sneijder met z'n vuisten en die streaker met z'n knuppel toch?
Ik heb jouw foto's gezien. Not impressed.quote:
Wacht maar tot je mijn foto's ziet, dan is 'ie een hele bink.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto's gezien. Not impressed.
Hoeft ook niet. Ik sloop jequote:Op maandag 23 juni 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto's gezien. Not impressed.
Nee, word altijd in elkaar geslagen door m'n vriend. Is een buitenlander, dus dan krijg je dat.quote:
Durf je niet.quote:
Oh ik wilde seksuele handelingen voorstellen maar ik zie net op je fobo dat je draagmoeder wordt voor m'n ex. Dus groetjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, word altijd in elkaar geslagen door m'n vriend. Is een buitenlander, dus dan krijg je dat.
Van dit soort posts wil ik altijd fobo's checken maar dat vind ik vervelend omdat je dat kunt zien dus dan sluit ik het venster nooit maar nu is m'n browser rete traag geworden.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik wilde seksuele handelingen voorstellen maar ik zie net op je fobo dat je draagmoeder wordt voor m'n ex. Dus groetjes.
Ben jij ook al haar ex? Wat een slet.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik wilde seksuele handelingen voorstellen maar ik zie net op je fobo dat je draagmoeder wordt voor m'n ex. Dus groetjes.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van dit soort posts wil ik altijd fobo's checken maar dat vind ik vervelend omdat je dat kunt zien dus dan sluit ik het venster nooit maar nu is m'n browser rete traag geworden.
What do?
Ik ben haar enige ex. Heb ik mezelf altijd voorgehouden.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook al haar ex? Wat een slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |