Gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje. Stond er in. Iedereen heeft het niet gehaald behalve anti-loper.
Baas
Goed manquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee real. Was een portfolio opdracht.
Zo heet ik gewoon hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Noemen jouw RL vrienden jou TARDIS ja?
thnxquote:
thnxquote:
Volgens mij heeft Grid net een scheetje gelaten. Stinkt hier opeens. :squote:
Over een uur ontvang je een e-mail waarin staat dat het een grapje was en iedereen het niet heeft gehaald.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje. Stond er in. Iedereen heeft het niet gehaald behalve anti-loper.
Baas
Vind je dit echt grappige gif'jes?quote:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er iemand voetbal gekeken trouwens?
neequote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon in zijn slaap ook natuurlijk. En gewoon doormeuren natuurlijk ha ahaha snap je um ik wel :squote:Op maandag 23 juni 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Grid net een scheetje gelaten. Stinkt hier opeens. :s
Nee niemand.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ja soberso goede wedstrijd goede wedstrijd wat vond jij er vanquote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Haha ja ik snap 'm ook, moest niet lachen, die haha was voor de show. :squote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon in zijn slaap ook natuurlijk. En gewoon doormeuren natuurlijk ha ahaha snap je um ik wel :s
Gemist, heb Two and a Half Men marathon georganiseerd thuis.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja soberso goede wedstrijd goede wedstrijd wat vond jij er van
Duh!!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ook leukquote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gemist, heb Two and a Half Men marathon georganiseerd thuis.
Hahaha jeetje zit je ons gewoon in het ootje te nemen, gekkie.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
ahaha garpje was geoden wedstrijd, maar heb nu wel bier op m'n broek omdat die dorpelingen niet normaal kunnen doen als er gescoord wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |