SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh iMOTM Matuidi stijgt![]()
45k gekocht en nu alweer 75k
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is er dat jullie weten bekend wanneer het World Cup gedeelte binnen Fifa 14 afloopt? Zit nu een vermogen (in coins) in dat FUT worldcup gedeelte te steken maar dat is mogelijk niet handig als dat over 3 weken weer offline gehaald wordt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Neem aan dat ze het niet meer weg halenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef jackson het volgende:
Is er dat jullie weten bekend wanneer het World Cup gedeelte binnen Fifa 14 afloopt? Zit nu een vermogen (in coins) in dat FUT worldcup gedeelte te steken maar dat is mogelijk niet handig als dat over 3 weken weer offline gehaald wordt.
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het niet meer weg halenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het niet meer weg haleni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zelf denk ik dat ze het niet meer weg halen .....
Dank!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:10 schreef jackson het volgende:
Zelf denk ik dat ze het niet meer weg halen .....
Dank!![]()
Halen ze niet meer weg denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, daarom denk ik hetquote:. Maar dan kan ik met een gerust hart packs blijven kopen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Gaat wel redelijk snel vervelen dat WC eerlijk gezegd. Als je op Xbox zit mag je mijn account wel hebben. Ik heb zo goed als alle spelers en ik koop morgen een Ps4![]()
Goede keuze, heb er al even één staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
Gaat wel redelijk snel vervelen dat WC eerlijk gezegd. Als je op Xbox zit mag je mijn account wel hebben. Ik heb zo goed als alle spelers en ik koop morgen een Ps4They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik had er al eerder 1, maar toen kon ik hem voor 100 euro meer verkopen. Dat was 4 maanden terug en nu zag ik hem voor 370 en dat heb ik er wel voor over.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Goede keuze, heb er al even één staan.
Had alleen destijds geen Fifa14, maar alleen BF4![]()
Hier aan het standaard recept vast gehouden, betten op de tegenstander van nederland.
blij als nederland wint blij als nederland verliest. blij als nederland gelijk speeltPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen doen gekke dingen voor een paar tientjes...quote:Op maandag 23 juni 2014 15:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er al eerder 1, maar toen kon ik hem voor 100 euro meer verkopen. Dat was 4 maanden terug en nu zag ik hem voor 370 en dat heb ik er wel voor over.
Had alleen destijds geen Fifa14, maar alleen BF4They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Zijn dan 13 tientjes om precies te zijn en op een bedrag 400 euro is dat geen verkeerd percentage.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen doen gekke dingen voor een paar tientjes...![]()
laat je team eens zienquote:Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen doen gekke dingen voor een paar tientjes...
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hazard viel amper te upgraden omdat hij zoveel IF versies heeft en toch onder de TOTS moest blijvenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14(...)rd/compare/14-14544/
Logisch wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had Hazard trouwens geen 5* weakfoot aan het begin van UT14? Dat meen ik me te herinneren tenminstequote:Op maandag 23 juni 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14(...)rd/compare/14-14544/
Logisch wel![]()
Wat hebben die TOTS etc met WC te maken dan? Daar kun je toch gewoon mee doen wat je wil?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hazard viel amper te upgraden omdat hij zoveel IF versies heeft en toch onder de TOTS moest blijven![]()
Neequote:Op maandag 23 juni 2014 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had Hazard trouwens geen 5* weakfoot aan het begin van UT14? Dat meen ik me te herinneren tenminste
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In theorie wel, maar dat is teveel werk en dus voeren ze exact dezelfde upgrade door als in regular FUT.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat hebben die TOTS etc met WC te maken dan? Daar kun je toch gewoon mee doen wat je wil?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mathilde verwisselt spelers
Maandag, 23 juni 2014 12:59
Tijdens een ontmoeting met de Rode Duivels haalde de Belgische koningin Mathilde twee spelers door elkaar. Ze feliciteerde de verkeerde voetballer met het enige doelpunt uit de wedstrijd tegen Rusland, blijkt uit beelden van VTM.
"Bravo! Het is dankzij u toch? Het was jouw doelpunt", zegt Mathilde terwijl ze de hand schudt van Romelu Lukaku. Hij wijst daarna naar zijn vervanger Divock Origi en zegt "Nee, hij staat daar".
Niet uit het veld geslagen zegt Mathilde nog: "Jij hebt in ieder geval ook heel goed gespeeld".
Zout in de wonde
De blunder is des te pijnlijker doordat Lukaku juist onder protest gewisseld werd. Met zichtbare tegenzin verliet hij na nog geen uur het veld.
VTM zegt dat Mathilde met haar vergissing onbedoeld nog wat extra zout in de wonden heeft gestrooid.
trolololol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
best een baasquote:
in tegenstelling tot andere verdedigers weinig kunnen betrappen op van de voet springende ballen.
koppend erg sterkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat had ik net dus een paar keer met hem. Leek wel alsof hij nog nooit eerder een bal aangenomen had.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
best een baas
in tegenstelling tot andere verdedigers weinig kunnen betrappen op van de voet springende ballen.
koppend erg sterk
Wie in de spits? Rooney viel me vies tegen.
RVP, Hernandez of Welbeck?![]()
SIF Adje.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik net dus een paar keer met hem. Leek wel alsof hij nog nooit eerder een bal aangenomen had.
[ afbeelding ]
RVP, Hernandez of Welbeck?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond IF RvP echt heel goedquote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik net dus een paar keer met hem. Leek wel alsof hij nog nooit eerder een bal aangenomen had.
[ afbeelding ]
RVP, Hernandez of Welbeck?![]()
ik heb een heel tijdje met hem op RCB gespeeld chiellini op LCB, speelde best goedquote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RVP, Hernandez of Welbeck?
#FreeTrapz![]()
Ben Arfa op RF en dan welke BPL spitta je ook maar wiltquote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RVP, Hernandez of Welbeck?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja dat snap ik. Maar ik wil Nani nog niet weg doen. Speelde net wel prima.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ben Arfa op RF en dan welke BPL spitta je ook maar wilt
Probeer RVP wel
Lol Benz, lijkt me wel een zieke LF![]()
De fatsoenlijke backs in de Serie A zijn op 1 hand te tellenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:08 schreef Kiid het volgende:
Wel 100.000 rb's in Serie A, maar een fatsoenlijke LB ho maar.
Ik mis Taiwo, wat een beest was dat
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die van Milan is wel goed hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 16:08 schreef Kiid het volgende:
Wel 100.000 rb's in Serie A, maar een fatsoenlijke LB ho maar.
Ik mis Taiwo, wat een beest was dat![]()
RVP
2 goals in zijn eerste pot. Ragequit na 70 min.
Lallana
http://www.easports.com/media/play/video/192067619![]()
Medel gold?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik wil Nani nog niet weg doen. Speelde net wel prima.
Probeer RVP wel
[ afbeelding ]
Lol Benz, lijkt me wel een zieke LF
O, dat komt door zijn rating in FUT WC.![]()
Ik niet echt eigenlijk. We zijn toch al door.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 23 juni 2014 16:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik niet echt eigenlijk. We zijn toch al door.
Ja, Constant is niet zo heel slecht, maar zo'n non-rare in een full TOTS Serie A team ziet er zo raar uitquote:![]()
![]()
Radu is wel shiny.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, Constant is niet zo heel slecht, maar zo'n non-rare in een full TOTS Serie A team ziet er zo raar uit![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker in de trein uit dat pauperhol
Echt een baas jaquote:Op maandag 23 juni 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
Taiwo was echt ziek goed
88 pace
82 def
86 headingEn chill voor pricefixes.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat kan ik me nog goed herinnerenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt een baas jaEn chill voor pricefixes.
![]()
![]()
Had je ook nog met die IF Balzaretti of wat zijn naam ook wasquote:Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
![]()
DSL die niet meer kon spelen door de hoeveelheid Taiwo'squote:Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Balzakrettiquote:Op maandag 23 juni 2014 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had je ook nog met die IF Balzaretti of wat zijn naam ook wasHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jay_Snake die ging undercutten.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DSL die niet meer kon spelen door de hoeveelheid Taiwo's![]()
![]()
mooi welmquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha, en DSL die vervolgens flipte dat ik niet mijn laatste miljoen in Taiwo's wilde steken, die er inmiddels voor duurder er op stonden dan waarvoor hij ze gekocht hadquote:Op maandag 23 juni 2014 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DSL die niet meer kon spelen door de hoeveelheid Taiwo's![]()
![]()
![]()
En elke keer als hij terug komt om iets te posten herinneren we hem aan die actie en is het in no-time ruziequote:![]()
![]()
Kuyt is dus een betere linksback dan Van Aanholt volgens Louis. Opmerkelijk.
Ik heb Dirkie nooit zien spelen als LWB, maar ik heb ook nog nooit gezien dat hij een fatsoenlijke bal raakte met zijn iets minder goddelijke linkeri'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zhano had laatst zijn twitter gevonden.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En elke keer als hij terug komt om iets te posten herinneren we hem aan die actie en is het in no-time ruzie![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En elke keer als hij terug komt om iets te posten herinneren we hem aan die actie en is het in no-time ruzie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Volgens mij zit Van Aanholt niet bij de selectiequote:Op maandag 23 juni 2014 17:25 schreef el-blanchito het volgende:
Kuyt is dus een betere linksback dan Van Aanholt volgens Louis. Opmerkelijk.
Ik heb Dirkie nooit zien spelen als LWB, maar ik heb ook nog nooit gezien dat hij een fatsoenlijke bal raakte met zijn iets minder goddelijke linker![]()
Om in de stemming te komen bij Albert Heijn 2 triangel broodjes gekocht met filet Americain. Filet Americain is ook een beetje oranje namelijk.![]()
Nee, hij is dus afgevallen ten faveure van Kuytquote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens mij zit Van Aanholt niet bij de selectiei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
krijg je dan een triangel bij aankoop van zo'n broodje?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Om in de stemming te komen bij Albert Heijn 2 triangel broodjes gekocht met filet Americain. Filet Americain is ook een beetje oranje namelijk.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kuyt kan ook op andere posities spelen. Multifunctionele spelers zijn hard nodig, en een backup LB die alleen LB kan spelen heb je op zo'n toernooi niks aanquote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nee, hij is dus afgevallen ten faveure van Kuyt![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
krijg je dan een triangel bij aankoop van zo'n broodje?Kon op triangel grapjes wachten natuurlijk
![]()
![]()
Driehoekig lekker! *ping*quote:Op maandag 23 juni 2014 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Kon op triangel grapjes wachten natuurlijk
![]()
Als Kuyt op LWB kan, dan kan iedereen overal spelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kuyt kan ook op andere posities spelen. Multifunctionele spelers zijn hard nodig, en een backup LB die alleen LB kan spelen heb je op zo'n toernooi niks aan![]()
Over 2.5 goals niks? Beide ploegen spelen wel om groepswinnaar te worden denk ikquote:Op maandag 23 juni 2014 17:36 schreef Toefjes het volgende:
Ook geen idee wat ik met deze wedstrijd wed-technisch aan moet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik doe het maar zo. 5 Eurootjes op beidequote:Op maandag 23 juni 2014 17:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Over 2.5 goals niks? Beide ploegen spelen wel om groepswinnaar te worden denk ik![]()
![]()
Goddelijke broodjes zijn datquote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Om in de stemming te komen bij Albert Heijn 2 triangel broodjes gekocht met filet Americain. Filet Americain is ook een beetje oranje namelijk.Ik haal vaak dezelfde combi
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb een 'redelijk veilige'combi denk ik:
Ned - Chi >1.5 goals, Costa Rica - Eng 1X, Jap - Col X2. Totaal @ 3.45
EDIT: Zal uiteraard wel weer helemaal de kut op gaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Beetje peper en zout er op en genietenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goddelijke broodjes zijn datIk haal vaak dezelfde combi
![]()
![]()
Poeh, Costa Rica hoeft niet meer he? Die zijn op zeker groepswinnaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb een 'redelijk veilige'combi denk ik:
Ned - Chi >1.5 goals, Costa Rica - Eng 1X, Jap - Col X2. Totaal @ 3.45![]()
Engeland is ook al uitgeschakeldquote:Op maandag 23 juni 2014 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poeh, Costa Rica hoeft niet meer he? Die zijn op zeker groepswinnaar.![]()
Weet ik, maar daar zit nog waarschijnlijk een ambitie in om het toernooi nog een beetje redelijk afsluiten. Kans nog dat Costa Rica zijn beste spelers gaat sparenquote:![]()
![]()
Double chance en ze spelen 's middags, het heetst van de dagquote:Op maandag 23 juni 2014 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar zit nog waarschijnlijk een ambitie in om het toernooi nog een beetje redelijk afsluiten. Kans nog dat Costa Rica zijn beste spelers gaat sparen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat is dan wel weer een factor om rekening mee te houden. Ik blijf er vanaf, hoop voor je dat je gelijk gaat krijgenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:51 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Double chance en ze spelen 's middags, het heetst van de dag![]()
![]()
Bruno zingt ook altijd kneiterhard meequote:Op maandag 23 juni 2014 17:56 schreef Toefjes het volgende:
Wat zingen die Zuid Amerikanen die volksliederen tyfes hard zeg
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat is nou eens passie. Ik vind het mooi om te zienquote:Op maandag 23 juni 2014 17:56 schreef Toefjes het volgende:
Wat zingen die Zuid Amerikanen die volksliederen tyfes hard zeg![]()
Helemaal waar. Dat van Brazilië was nog een stuk indrukwekkender vond ik, nog nooit zoiets gezien eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is nou eens passie. Ik vind het mooi om te zien![]()
![]()
Medel Pitbull
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wachten op de tegengoal zo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
precies. massagefilmpje ofzoquote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had beter een leuke film op kunnen zetten.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
34% balbezit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
net iets meer dan 1 pass per speelminuut completedquote:
Zie hem nog eerder toch lekker RvP inbrengen hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
als je louie een beetje kent dat weet je hij pas in de 88e minuut Klaas inbrengt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
eerder ruudquote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zie hem nog eerder toch lekker RvP inbrengen hoor.![]()
Op zich, als je ziet hoe Chili heeft gepresteerd tegen andere landen, is dit op zich niet slecht. Maar het verdedigende systeem is niet leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:05 schreef wieisboos het volgende:
Medel heeft in de eerste helft in zijn eentje meer passes verstuurd dan alle elf spelers van Oranje bij elkaar.![]()
Zijn best slecht bezig ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
Wijnaldum en Lens brengen niks extra's tot zover
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wijnaldum zo mogelijk nog slechter dan De Guzmán jaquote:Op maandag 23 juni 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
Wijnaldum en Lens brengen niks extra's tot zover
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Goh die tyves lijer heeft niks gespeeldtdtquote:Op maandag 23 juni 2014 19:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wijnaldum zo mogelijk nog slechter dan De Guzmán ja![]()
Dit Nederland heeft dan ook Jordy "el dirigento" Clasie nodig voor die positie. Zowel de Guzman als Wijnaldum zijn om van te![]()
![]()
in de spits ja?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In Spanje ook wel bekend als "el penetrador" .quote:Op maandag 23 juni 2014 19:26 schreef Kiid het volgende:
Dit Nederland heeft dan ook Jordy "el dirigento" Clasie nodig voor die positie. Zowel de Guzman als Wijnaldum zijn om van teRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fernando Torres (#9)
0 - 2 Spanje![]()
![]()
He een xylofoon als grensrechter. Hi ha hoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij Ecuador hebben ze nog slapeloze nachten van "el passinator"quote:Op maandag 23 juni 2014 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Spanje ook wel bekend als "el penetrador" .![]()
![]()
Die pass van "la máquina pase"quote:Op maandag 23 juni 2014 19:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij Ecuador hebben ze nog slapeloze nachten van "el passinator"
Waarom sneijder er uit en niet die kut wijnaldum
Huidskleur denk ik.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef over_hedge het volgende:
Waarom sneijder er uit en niet die kut wijnaldum![]()
Kut racist die van gaalquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die wissel was ferstandig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En nog geen kampioen worden.quote:Handig dan dat opleiden.
Kuyt haalt echt alle snelheid uit dit team.
Zonder Pelle zelfs degradatievoetbal spelenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nog geen kampioen worden.Handig dan dat opleiden.
![]()
![]()
Ajacied eruit, Feyenoorder erin -> goalquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Agh maar 9 spelers op dit WK van Feyenoord en een minder budget dan de rest van de "top" in de Eredivisie en toch nog 2e worden.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1 Ajacied in Oranje...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zonder Pelle zelfs degradatievoetbal spelen![]()
Eigen jeugd etc
Nou, 2, maar Cilessen is gewoon een huis tuin en keuken keeper.![]()
Beetje van dezelfde strekking als met hakken over de sloot kampioen worden met 80 miljoen per jaarquote:Op maandag 23 juni 2014 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
. Je moet het wel in perspectief zetten natuurlijk.
![]()
Faal.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
1 Ajacied in Oranje...![]()
Eigen jeugd etc
Nou, 2, maar Cilessen is gewoon een huis tuin en keuken keeper.
Zijn er 2.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goede scheids wel btw!
Kuyt is niet best. Wat voor pauperclub speelt hij ook alweer?
Gr gr OzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij speelt hij in een Mickey Mouse competitie... Ergens in zo'n zandbakquote:Op maandag 23 juni 2014 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gr gr Ozz![]()
![]()
Idd, hebben ze daar geen betere linksbacks bij Fener?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gr gr Ozz
Gr gr![]()
quote:ja wat is het nou.quote:
Vergeet de rol van Kongolo nietquote:Op maandag 23 juni 2014 19:50 schreef Grandesco het volgende:
Eigenlijk doet Robben gewoon alles goed en Depay doet helemaal niks![]()
![]()
De bal er in glijden/schieten is opzich wel handig.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:50 schreef Grandesco het volgende:
Eigenlijk doet Robben gewoon alles goed en Depay doet helemaal niksDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ronde ferder
Meh.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boohhhh we gaan nog rijk worden bij Feyenoordde toeterturken zijn er ook weer!
Flink cashen op Janmaat.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boohhhh we gaan nog rijk worden bij Feyenoordde toeterturken zijn er ook weer!
37% balbezit
Ach ja, 3 punten.![]()
Spanje 3-0 gewonnen.
Memphis
Die jongen raken we kwijt bij PSVAls ze maar de hoofdprijs ervoor vangen. 30 miljoen ofzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij spacet um zwaar niffaquote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef DuTank het volgende:
Memphis
Die jongen raken we kwijt bij PSVAls ze maar de hoofdprijs ervoor vangen. 30 miljoen ofzo.
![]()
Robben zei: "10 voor, 3 tegen. En twee cruciale penalties." Maar hij bedoelde denk ik 'dubieuze'.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben blij dat ze eerste zijn geworden, anders moest ik op Awakenings Festival gaan kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef Toefjes het volgende:
Nou, nu dus mijn zondag avonddienst kwijt zien te raken.
Wel klasse dat de organisatie twee grote schermen heeft geregeld (het festival is ook op zondag).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die scheidsrechter was echt heel goed idd, zeker voor een Afrikaan. Normaal krijg je daar pas geel als je iemands poten breekt enzoquote:Op maandag 23 juni 2014 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Lekker man
Kuyt toch verbazingwekkend goeden die gekke Afrikaanse scheids floot toch best goed
![]()
Nu al bijna meer punten dan ronde 2
IF Caceres RB
[ Bericht 49% gewijzigd door Zhano op 23-06-2014 20:20:19 ]![]()
Wat een homo die van Gaal, niet eens Pelle invalbeurtje gunnenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Voor het eerst in 18 jaar dat we zonder een speler met "van" in zijn achternaam spelen.
Hahaquote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor het eerst in 18 jaar dat we zonder een speler met "van" in zijn achternaam spelen.![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:37 schreef Kiid het volgende:
Wtf, ik zet hem op RTL 4 en wat zie ik? Broeder liefde met GTST![]()
![]()
kreeg wel een stijfjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom, je hebt Boetius al?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard moet daar links nog iMotM Depay komen![]()
![]()
Haha, was ook een grapjequote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ouwe Feyenoord fappertDepay is 20 klasses beter.
. Depay
![]()
![]()
De nummer 2 van Scorito zat bij mij in de klas. Echt een nerd, maar wel knap dat ie tweede staat. ;oPSN: DePresident_![]()
Beter doe je ditquote:Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard moet daar links nog iMotM Depay komenAlleen dan Van Dijk
![]()
![]()
Precies , dat is eigenlijk de grootste fout van Louis om JPB niet te selecteren.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Idd, en JP kan zowel links als rechts dus:
Boetius > Robben > Depay > CR7Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:48 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Beter doe je ditAlleen dan Van Dijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Immers had ook wel mee gemogenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies , dat is eigenlijk de grootste fout van Louis om JPB niet te selecteren.![]()
Geen idee waar jij staat. Geen idee wie je bent namelijk en ook niet geinteresseerdquote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef QueZTone het volgende:
[..]
hee daar hebben we hekkensluiter Zhano![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee waar jij staat. Geen idee wie je bent namelijk en ook niet geinteresseerd![]()
![]()
Ben het wel eens met Gijp. Chelsea wint de CL met afbraakvoetbal en iedereen spreekt van een schande, dan gaat Nederland zo spelen en het gaat opeens alleen om winnen![]()
Staat genoteerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef wieisboos het volgende:
Ben het wel eens met Gijp. Chelsea wint de CL met afbraakvoetbal en iedereen spreekt van een schande, dan gaat Nederland zo spelen en het gaat opeens alleen om winnen![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef Toefjes het volgende:
37% Balbezit. Winnen als Chelsea. Vooruit, het moet maar.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Omdat je op de WC zat en je piemeltje zag hangen?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moest even nadenken en toen barstte ik in lachen uit
Je hebt wel gelijk hoor, het is hypocriet. Maar Oranje dat wint is gewoon sfeerverhogend, goed voor de economie en hoe verder ze komen hoe meer van deze jongens belangrijke ervaring opdoen. Als het allemaal een beetje goed uitpakt heb je over 2 jaar weer een selectie met spelers van Europese (semi)topclubs die gewoon weer in 433 spelen.quote:![]()
Morrie![]()
wat een wedstrijd hedeed gewoon pijn aan mijn ogen.
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: