SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh iMOTM Matuidi stijgt![]()
45k gekocht en nu alweer 75k
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is er dat jullie weten bekend wanneer het World Cup gedeelte binnen Fifa 14 afloopt? Zit nu een vermogen (in coins) in dat FUT worldcup gedeelte te steken maar dat is mogelijk niet handig als dat over 3 weken weer offline gehaald wordt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Neem aan dat ze het niet meer weg halenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef jackson het volgende:
Is er dat jullie weten bekend wanneer het World Cup gedeelte binnen Fifa 14 afloopt? Zit nu een vermogen (in coins) in dat FUT worldcup gedeelte te steken maar dat is mogelijk niet handig als dat over 3 weken weer offline gehaald wordt.
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het niet meer weg halenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het niet meer weg haleni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zelf denk ik dat ze het niet meer weg halen .....
Dank!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:10 schreef jackson het volgende:
Zelf denk ik dat ze het niet meer weg halen .....
Dank!![]()
Halen ze niet meer weg denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, daarom denk ik hetquote:. Maar dan kan ik met een gerust hart packs blijven kopen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Gaat wel redelijk snel vervelen dat WC eerlijk gezegd. Als je op Xbox zit mag je mijn account wel hebben. Ik heb zo goed als alle spelers en ik koop morgen een Ps4![]()
Goede keuze, heb er al even één staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
Gaat wel redelijk snel vervelen dat WC eerlijk gezegd. Als je op Xbox zit mag je mijn account wel hebben. Ik heb zo goed als alle spelers en ik koop morgen een Ps4They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik had er al eerder 1, maar toen kon ik hem voor 100 euro meer verkopen. Dat was 4 maanden terug en nu zag ik hem voor 370 en dat heb ik er wel voor over.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Goede keuze, heb er al even één staan.
Had alleen destijds geen Fifa14, maar alleen BF4
Forum Opties Forumhop: Hop naar: