SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt 't door je zwangerschap denk je?quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef Phaidra het volgende:
Wauw wat een gave foto!![]()
Fijn dat je gerustgesteld bent Franny.
Hier gaat het opeens snel. Mini drinkt alleen nog voor het slapen gaan. In de ochtend vraagt hij er niet meer om. Ik ben benieuwd hoe lang hij 's avonds nog wil.
Ja, dat zal zeker meespelen. Mijn productie is best al teruggelopen, ik krijg ook geen tsr meer. Maar als ik vraag of er nog melk in zit, zegt hij van wel.quote:
Ja? Ik weet dat ze er niets van krijgt, maar 'loopt ze er niet op leeg'? Het is echt nog van die hele gele melk. Anders binnenkort maar ontdooien als oefenflesjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef WupWup het volgende:
Nee onzin, niet weggooien! In de diepvries (-18) is het zeker zes maanden houdbaar. Je kunt het nu gewoon nog geven.
Mag jij je borst wel opbergen of wil ze ook het liefst dat je de hele dag topless rondloopt?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef bitterend het volgende:
Hier wordt ook de hele dag door slokjes gedronken met 2j 8mgisteren nog op een rukke strand gevoed
Bommetjes antistoffen zijn het! Ze krijgt er geen diarree van als je dat bedoelt.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ja? Ik weet dat ze er niets van krijgt, maar 'loopt ze er niet op leeg'? Het is echt nog van die hele gele melk. Anders binnenkort maar ontdooien als oefenflesjes.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mag jij je borst wel opbergen of wil ze ook het liefst dat je de hele dag topless rondloopt?
Hahaha. De reactie van de kassajongen zou ik graag hebben meegemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef bitterend het volgende:
[..]er was een periode dat ze mij het liefst topless had, er was ook een periode dat ze netjes mijn bh en shirt terug deed en nu...nu staan we bij de kassa bij de hema en ze zegt tegen de jongen achter de kassa die de bh's afrekent...dit is mijn mama!! mama mooie tieties
![]()
Ze zegt ook bosjes en mama melk! maar titties is favorietquote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Bitterend
Daarom heet het hier mama drinkenZe zegt tegenwoordig wel als ze klaar is, hmmmmm lekker mama drinken
Hier ook.quote:
sorry, ik had even een overgeefje in mijn mammiemondje!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik wil bij jou drinken!
Ik heb dorst in mammiemelk!
Ik heb nog steeds dorst in mammiemelk! Ik heb niet genoeg mammiemelk gedronken!
Ik wil kantje wisselen!
En soms vraagt ze ook netjes
koolbladeren kneuzen en dan in haar bh doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 :39 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Mango...als je dat niks vindt, dan hóef je dat toch niet te zeggen?
Geheel tegen mijn gewoonte in, eigenlijk reageer ik nooit op zulke dingen.
Dan nu waar ik voor kwam: heeft iemand nog tips bij een borstontsteking? Een vriendin van mij heeft echt een topkraamweek
Als ze langer dan 24u koorts heeft moet ze de huisarts raadplegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dan nu waar ik voor kwam: heeft iemand nog tips bij een borstontsteking? Een vriendin van mij heeft echt een topkraamweek
Sorry dat het blijkbaar alleen is toegestaan om babies tot 3 maanden aan de borst te hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
sorry, ik had even een overgeefje in mijn mammiemondje!
Ja, en goed letten op dat er geen bobbels of rode plekken op de borsten zitten.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Thx ferrari en tico!
De huisarts had al ab voorgeschreven ivm koorts inderdaad. Lekker dan, ze had ook al schimmelinfectie
Ze wil idd doorgaan met bv, en dat leek ook heel goed te gaan!
Waar kan ze op letten om een volgende bo te voorkomen? Goed leeg laten drinken...?
De borst goed warm maken vlak voor een voeding. Eventueel nakolven als de baby niet meer wil drinken. Sterkte voor haar, een bo is zo pijnlijk!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zijn adviezen tegen stuwing. Bij borstontsteking borsten goed legen en leeghouden. Verwarmen helpt om de melkkanalen goed open te zetten. Een pamper vullen met goed warm water, die kan ze namelijk ook tijdens het drinken of kolven om de borst heen laten zitten.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
koolbladeren kneuzen en dan in haar bh doen.
Sportbh aan
Wil ze nog doorgaan met bv?
Tof hoor, een kind van vier te kakken zetten.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
mijn huisarts zweert erbij, dat het ontstekingen remt. En ik ondertussen ook. Als ik erop Google vind ik meerdere sites die het ondersteunen. Ook bekende bv sites. Maar nvm. Ik ben weer weg hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef WupWup het volgende:
Ook kwarkkompressen is een middel bij stuwing. Werkt goed, daar niet van, maar zal geen ontsteking oplossen
Voel je niet meteen aangevallen. Tuurlijk kan het zijn dat het geholpen heeft bij jou en misschien ook bij anderen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef olivia_321 het volgende:
[..]
mijn huisarts zweert erbij, dat het ontstekingen remt. En ik ondertussen ook. Als ik erop Google vind ik meerdere sites die het ondersteunen. Ook bekende bv sites. Maar nvm. Ik ben weer weg hier.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:42 schreef L-E het volgende:
Hier ook in de Ikea showroom gevoed vanmiddag! Geen thumbs up, wel een lamp tegen mijn hoofd omdat dreumes aan het prijskaartdingetje trok
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef WupWup het volgende:
Niet bij allemaal hoor! In Utrecht bijv niet.
Ik heb vandaag twee keer in de auto gevoed
Late reactie, maar zelf Lecithine gebruiken schijnt ook goed te helpen bij het voorkomen van een bo. Misschien borstcompressie tijdens het drinken? Wat een rukkraamweek zo iddquote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Thx ferrari en tico!
De huisarts had al ab voorgeschreven ivm koorts inderdaad. Lekker dan, ze had ook al schimmelinfectie
Ze wil idd doorgaan met bv, en dat leek ook heel goed te gaan!
Waar kan ze op letten om een volgende bo te voorkomen? Goed leeg laten drinken...?
Herkenbaar, Franny!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef Franny_G het volgende:
Ik merk wel dat voeden op andere plaatsen lastiger gaat en dat ze dan vaak om zich heen wil gaan kijken als ze iets hoort/vanuit haar ooghoeken ziet. Steeds loslaten, om zich heen kijken, en dan weer aanhaken. Tja, dat vind ik niet echt heel handig..
Vandaag wilde I. weer veel en vaak drinken overdag. Ik geloof dat ik er toch echt niet zo voor gemaakt ben. Ik baal er gewoon echt van dat het me in mijn doen en laten beperkt. Het gaat dan een tijdje goed, en ineens zit ik er weer een beetje door heen. Ook dat als I. mij ziet, ze vooral 'melk' ziet en meteen naar mijn borsten hapt. Ik vind dat gewoon niet zo fijn.
Dit weekend geef ik zes maanden borstvoeding. (.) We gaan daarna twee weken op vakantie en na de vakantie wil ik gaan afbouwen. Ook omdat ik 1 september weer ga werken. Wellicht dat ik dan terug kan naar twee voedingen? In de ochtend en 's avonds.
Ja, is ook heel makkelijk. Maar mijn gevoel komt ook beetje voort uit het feit dat ik gisteren een niet zo leuke reactie kreeg. Ik moest iets regelen bij een instantie. Had I meegenomen en die werd heel onrustig bij me, zoeken naar de borst. Ik zat in een apart kamertje, er was niemand behalve een meneer die wat papieren voor me in orde maakte. Dus ik pak een sjaal om alles discreet af te dekken, maak een beweging richting shirt/voedingsbh zegt de man met wie ik daar de afspraak heb: "Dat ga je toch niet nu doen he? Nee zeg, hou die dingen lekker bij je."quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:27 schreef bitterend het volgende:
Ik ben juist blij met mijn borsten onderweg..ik heb ze gewoon bij megeen fles, poeder of water mee
Zo zou het inderdaad kunnen! Ik ga vier dagen werken. Maar dan hoef ik dus niet echt af te bouwen?quote:Franny waarom afbouwen? ga je voltijd werken? want je kan gewoon op dagen dat je werkt in de ochtend en avond voeden en op dagen dat je thuis bent voeden op verzoek of niet?
en voor de mijlpalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |