Was wel klote .quote:Op maandag 23 juni 2014 04:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet veel meer het is bedjetijd
[..]
Nee had wel VS.. laatste minuut gelijkspel..
jammer geen winst dusquote:Op maandag 23 juni 2014 04:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet veel meer het is bedjetijd
[..]
Nee had wel VS.. laatste minuut gelijkspel..
Het is de hoofdpersoon uit een manga die gaat over een meisje dat wanhopig probeert sociaal te doen op de middelbare school. Het is tegelijkertijd treurig en hilarisch.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is de hoofdpersoon uit een manga die gaat over een meisje dat wanhopig probeert sociaal te doen op de middelbare school. Het is tegelijkertijd treurig en hilarisch.
Het is net niet zo erg als lain, maar komt er in de buurt iig.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is de hoofdpersoon uit een manga die gaat over een meisje dat wanhopig probeert sociaal te doen op de middelbare school. Het is tegelijkertijd treurig en hilarisch.
Oh je hebt gister mijn belangrijke vraag gemist:quote:Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is net niet zo erg als lain, maar komt er in de buurt iig.
Ik gok met die twee cat-girls uit Dominion Tank Police.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh je hebt gister mijn belangrijke vraag gemist:
Met welk stripfiguur/animatiefiguur zou je het liefste willen vrijen enzo?
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok met die twee cat-girls uit Dominion Tank Police.
Kijk je ook veel hentai?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of met zowat de hele cast van Tenchi Muyo!
Whehehe, mijn middelbare schoolperiode was, er nu op terugkijkend, een interessante clusterfuck. Toentertijd was het redelijk hel. Ik heb het denk ik 1 jaar naar m'n zin gehad. Ik werd ook heen en weer gevolleyd tussen klassen en jarenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
herkenbaarWat vond jij van je middelbare school? Of zat je op een keurig gymnasium?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, mijn middelbare schoolperiode was, er nu op terugkijkend, een interessante clusterfuck. Toentertijd was het redelijk hel. Ik heb het denk ik 1 jaar naar m'n zin gehad. Ik werd ook heen en weer gevolleyd tussen klassen en jarenWerd in het begin gepest, toen we niet meer in hetzelfde gebouw zaten als het VMBO viel dat ineens weg. Alhoewel ik niet bepaald populair was, en niet langer dan een jaar in klassen bleef. (Op de eerste twee jaar na)
lol 3 jaar avondschool? Ik was bewust blijven zitten in 4 HAVO en onbewust gezakt op een paar tiende in HAVO 5.. toen ook avondschool 2 vakken, wel in een jaar gehaald. Ik schommelde tussen populair en loser.. Vaak ruzie met de verkeerde enge Sjonnies met kale koppen, vlas snorren en bomberjacks met een vlaggetje er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wordt het veel bekeken volgens mij, dus ik ben benieuwd welke personen dat zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je beseft dat mensen die anime kijken lang niet altijd hentai kijken he
Tekenfilmtetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |