abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 juni 2014 @ 00:41:23 #176
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141435452
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog erger; waarom zouden ze in godsnaam die dag juist die route gaan lopen? En hebben de mensen die hen zijn tegengekomen ze niet gewaarschuwd?

De dag erna zouden ze aan het werk gaan?
Misschien zijn ze tijdens de wandeling overvallen door het slechte weer en juist daardoor van slag / uit koers geraakt.
pi_141435477
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien zijn ze tijdens de wandeling overvallen door het slechte weer en juist daardoor van slag / uit koers geraakt.
Maar waarom zijn ze dan omhoog geklommen? Als het aan de Boquete-kant van het gebergte al slecht weer was, waarom zijn ze dan de berg over gegaan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 00:43:50 #178
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141435561
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar waarom zijn ze dan omhoog geklommen? Als het aan de Boquete-kant van het gebergte al slecht weer was, waarom zijn ze dan de berg over gegaan?
Dat schijnt dus nogal makkelijk te gaan, zie reisverslag van de Amerikaan(se) toerist.
pi_141435566
Ik vind het echt raar dat in de berichtgeving dit totaal niet ter sprake is gekomen, maar het zal wel meegespeeld hebben in hun verdwijning
  maandag 23 juni 2014 @ 00:45:04 #180
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141435628
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:44 schreef Xan21 het volgende:
Ik vind het echt raar dat in de berichtgeving dit totaal niet ter sprake is gekomen, maar het zal wel...
Het is slechts de herinnering van een persoon zoals hij die nu heeft. Die herinnering kan fout zijn, maar dat is gemakkelijk te verifiëren.
pi_141435686
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat schijnt dus nogal makkelijk te gaan, zie reisverslag van de Amerikaan(se) toerist.
Waar staat dat?

En 1 reisverslag versus juist veel lokale mensen zeggen dat het NIET logisch is dat je die bergen 'opeens', 'zomaar' oversteekt, is niet heel sterk.

Wellicht was die VSAmerikaanse toerist niet zo handig, dat kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 00:52:56 #182
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141435883
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar staat dat?

En 1 reisverslag versus juist veel lokale mensen zeggen dat het NIET logisch is dat je die bergen 'opeens', 'zomaar' oversteekt, is niet heel sterk.

Wellicht was die VSAmerikaanse toerist niet zo handig, dat kan.
Nog een bevestiging hiervan, van een NOS verslaggeefster Wiessing ter plaatse in Boquete:

Volgens Wiessing lopen veel mensen van Boquete in twee uur tijd naar een bergtop en keren ze daarna terug. "Als je voorbij die top gaat, schijn je heel makkelijk te kunnen verdwalen", zegt Wiessing. "Achter die top ligt een heel dicht bos. Je hebt daar geen aanwijzingen van waar je naartoe moet."
  maandag 23 juni 2014 @ 00:54:30 #183
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141435921
Over het onderzoek op de menselijke resten legt Wiessing uit dat het botweefsel nog niet in het lab in Panama-Stad is onderzocht. Het is de afgelopen dagen wel bekeken door fysisch antropologen in de regio-Boquete. "Dan wordt gekeken of het weefsel van een man of van een vrouw is", aldus Wiessing. "Het onderzoek hier is afgerond. Dat monster gaat nu naar Panama-Stad. Daar kan pas worden bekeken om wie het gaat.

Misschien is er ook een schedel gevonden, dat maak ik tenminste op uit het filmpje waarop bovenstaande tekst is gebaseerd.
  roze maandag 23 juni 2014 @ 00:57:09 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141435975
Neem aan dat als ze ontvoert zijn of wat dan ook dan de dader hun telefoons ook wel gejat zou hebben..
Your beauty never ever scared me.
pi_141435979
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:27 schreef qua-patat-orbis het volgende:
Zijn er nog nieuwe foto's?



Foto geupload voor de verdwijning, niet van de camera/telefoon van de dames

Pertenencias halladas dan nuevas pistas de holandesas
Funcionarios de la Fiscalía Primera Superior realizarán hoy una inspección judicial en río Culebra, donde encontraron mochilas de las dos holandesas desaparecidas, Kris Kremers y Lissane Froon.

La fiscal Primera Superior, Betzaida Pittí, confirmó ante las cámaras de TVN que hoy saldrán hacia el río Culebra para hacer una mejor inspección y dar los trámites judiciales.

Teléfonos celulares, 83 dólares, ropa interior fueron encontrados en las mochilas de las muchachas.

Los grupos de búsqueda se han dividido en dos, uno entrará por el sendero de El Pianista y el otro por el río Culebra.

Un residente del área, Rubén Burak, aseguró que el sector del río Culebra, que desemboca en el río Changuinola, es muy peligroso, no solo por lo quebrado del terreno, sino por la presencia de serpientes y por su clima cambiante.

Un vocero de las familias de las holandesas, Jerone Van Passel, comentó que los padres reaccionaron en shock, cuando se enteraron del hallazgo de las mochilas, aunque no pierden la esperanza de encontrarlas con vida.


Een inwoner van het gebied, Rubén Burak, maakte duidelijk dat de sector van de Culebra, waar hij uitmondt in de Changuinola, heel gevaarlijk is, niet alleen door de ontoegankelijkheid van het terrein, maar door het voorkomen van slangen en het veranderende weer
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 00:57:12 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141435980
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Over het onderzoek op de menselijke resten legt Wiessing uit dat het botweefsel nog niet in het lab in Panama-Stad is onderzocht. Het is de afgelopen dagen wel bekeken door fysisch antropologen in de regio-Boquete. "Dan wordt gekeken of het weefsel van een man of van een vrouw is", aldus Wiessing. "Het onderzoek hier is afgerond. Dat monster gaat nu naar Panama-Stad. Daar kan pas worden bekeken om wie het gaat.

Misschien is er ook een schedel gevonden, dat maak ik tenminste op uit het filmpje waarop bovenstaande tekst is gebaseerd.
Schedel?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 juni 2014 @ 00:59:15 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141436032
quote:
15s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Foto geupload voor de verdwijning, niet van de camera/telefoon van de dames

Pertenencias halladas dan nuevas pistas de holandesas
Funcionarios de la Fiscalía Primera Superior realizarán hoy una inspección judicial en río Culebra, donde encontraron mochilas de las dos holandesas desaparecidas, Kris Kremers y Lissane Froon.

La fiscal Primera Superior, Betzaida Pittí, confirmó ante las cámaras de TVN que hoy saldrán hacia el río Culebra para hacer una mejor inspección y dar los trámites judiciales.

Teléfonos celulares, 83 dólares, ropa interior fueron encontrados en las mochilas de las muchachas.

Los grupos de búsqueda se han dividido en dos, uno entrará por el sendero de El Pianista y el otro por el río Culebra.

Un residente del área, Rubén Burak, aseguró que el sector del río Culebra, que desemboca en el río Changuinola, es muy peligroso, no solo por lo quebrado del terreno, sino por la presencia de serpientes y por su clima cambiante.

Un vocero de las familias de las holandesas, Jerone Van Passel, comentó que los padres reaccionaron en shock, cuando se enteraron del hallazgo de las mochilas, aunque no pierden la esperanza de encontrarlas con vida.

Nou ben ik wel wat Spaans machtig, maar vertaal het ff dan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 juni 2014 @ 01:00:03 #188
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141436049
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:37 schreef StaceySinger het volgende:
Hans van der Voort, Nederlandse inwoner van Boquete, kan zich de dag dat de vrouwen verdwenen nog goed voor de geest halen: 'Ik schrik ervan dit te horen. Dit was mij nog niet bekend. Ze hebben alles tegen gehad. Ik weet nog wat voor ongelooflijk slecht weer het was, op de dag dat ze daar heen zijn gegaan. Het was zo heftig, de donder klonk keihard

http://m.ad.nl/ad/m/nl/30(...)vigationItemId=30780
Het AD verzint weleens vaker dit soort berichten.
pi_141436072
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou ben ik wel wat Spaans machtig, maar vertaal het ff dan..
De tering, heb eens geduld. Staat er al hoor. :6
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 01:01:27 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141436093
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De tering, heb eens geduld. Staat er al hoor. :6
Waar dan? De laatste 3 zinnen? En niet zo zeiken
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141436127
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar dan? De laatste 3 zinnen? En niet zo zeiken
Juist, jij dus. Niet zeiken. Ik ben jou niets verschuldigd. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141436148
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Neem aan dat als ze ontvoert zijn of wat dan ook dan de dader hun telefoons ook wel gejat zou hebben..
Want de criminele daad is al geschied dus dan ook maar even op zoek naar waardevolle bezittingen? Ik heb niet de indruk dat dat vaak gebeurt maar kan er zomaar naast zitten, ik kijk de standaard politieseries en daar gebeurt het meteen nooit :P
  maandag 23 juni 2014 @ 01:03:29 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141436169
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist, jij dus. Niet zeiken. Ik ben jou niets verschuldigd. :*
Uiteraard niet. Maar het forum wel. Nederlands gaarne..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 juni 2014 @ 01:04:10 #194
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141436209
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Schedel?
Slechts een vaag vermoeden van mij. De verslaggeefster deed erg omslachtig om het weefsel te omschrijven dat niet naar Panama-stad is gegaan voor DNA onderzoek, maar in Boquete-omgeving is achtergebleven om fysiologisch / forensisch onderzoek te doen, om te kijken of het overeen kwam met andere vermissingen in de omgeving. Dit laatste lijkt me tamelijk onzinnig als het gaat om een willekeurig stuk bot van arm of been, maar niet onzinnig als het gaat om een schedel (of gedeelte daarvan), zodat je op basis van uiterlijk kenmerken en/of gebit een matching kunt doen met vermiste personen. Nogmaals: slechts een vermoeden.
pi_141436212
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Neem aan dat als ze ontvoert zijn of wat dan ook dan de dader hun telefoons ook wel gejat zou hebben..
Tuurlijk, en die 83 dollar ook.

Ontvoering lijkt niet logisch, wat ze wel zover van huis deed belanden, geen idee. Slangenbeet en volledig gedesorienteerd lijkt me het meest logische.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  roze maandag 23 juni 2014 @ 01:04:47 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141436236
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:
Tuurlijk, en die 83 dollar ook.
Bedoel je dat sarcastisch of niet? :@
Your beauty never ever scared me.
pi_141436242
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Maar het forum wel. Nederlands gaarne..
Primaire informatie is nu eenmaal vaak in het Spaans. Ik ga geen hele lappen vertalen, kleine stukjes geen probleem. Jammer dan, gebruik je Google Translate maar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141436247
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bedoel je dat sarcastisch of niet? :@
Nee. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 01:05:09 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141436248
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Slechts een vaag vermoeden van mij. De verslaggeefster deed erg omslachtig om het weefsel te omschrijven dat niet naar Panama-stad is gegaan voor DNA onderzoek, maar in Boquete-omgeving is achtergebleven om fysiologisch / forensisch onderzoek te doen, om te kijken of het overeen kwam met andere vermissingen in de omgeving. Dit laatste lijkt me tamelijk onzinnig als het gaat om een willekeurig stuk bot van arm of been, maar niet onzinnig als het gaat om een schedel (of gedeelte daarvan), zodat je op basis van uiterlijk kenmerken en/of gebit een matching kunt doen met vermiste personen. Nogmaals: slechts een vermoeden.
Niks over een schedel gehoord
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  roze maandag 23 juni 2014 @ 01:05:46 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141436266
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Want de criminele daad is al geschied dus dan ook maar even op zoek naar waardevolle bezittingen? Ik heb niet de indruk dat dat vaak gebeurt maar kan er zomaar naast zitten, ik kijk de standaard politieseries en daar gebeurt het meteen nooit :P
Ik zou t wel meenemen, als ik toch al een crimineel ben dan neem ik hun geld en telefoons ook mee. Sowieso het geld..
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')