SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Algerije
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had 2-0 voor Zuid-Koreaquote:
Had ze een beetje als de verrassing van het toernooi. Dikke faal dus.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Deed Joy ook als eerste woordquote:![]()
Wat vond je vrouw ervan?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Korea zonder Hiddink en thuisfluitende scheidsrechters is toch niks.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had 2-0 voor Zuid-Korea
Had ze een beetje als de verrassing van het toernooi. Dikke faal dus.![]()
Het eerste woord dat mijn broertje zei was "mwehmewe" o.i.d., maar mijn moeder was heel blij dat hij "mama" zei![]()
![]()
Maar hij bedoelde natuurlijk gewoon "memmen"quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef DutchSL het volgende:
Het eerste woord dat mijn broertje zei was "mwehmewe" o.i.d., maar mijn moeder was heel blij dat hij "mama" zei![]()
![]()
Zat ook geen gedachte achterquote:Op zondag 22 juni 2014 21:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Korea zonder Hiddink en thuisfluitende scheidsrechters is toch niks.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iedereen was het er over eens, dit was echt 'papa'. Hij brabbelt wel vaker iets onverstaanbaars, waar mijn vader dan 'opa' in denkt te verstaanquote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef DutchSL het volgende:
Het eerste woord dat mijn broertje zei was "mwehmewe" o.i.d., maar mijn moeder was heel blij dat hij "mama" zei
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jaja hij zei gewoon: "geef me eten en tetten jij kk rooie"quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iedereen was het er over eens, dit was echt 'papa'. Hij brabbelt wel vaker iets onverstaanbaars, waar mijn vader dan 'opa' in denkt te verstaanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |