Nietsquote:
Misschien kun je beter eerst bedenken wat je wél wil.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:43 schreef annee1 het volgende:
[..]
Nietsmaar heb wel spijt van m'n studie haha zou nu heel wat anders gekozen hebben, vandaar m'n drang om een master te doen
Heb precies hetzelfde....al ga ik geen master meer doen als ik klaar benquote:Op zondag 22 juni 2014 18:43 schreef annee1 het volgende:
[..]
Nietsmaar heb wel spijt van m'n studie haha zou nu heel wat anders gekozen hebben, vandaar m'n drang om een master te doen
Wat is er mis met MER?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:53 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde....al ga ik geen master meer doen als ik klaar ben
nee, je hbo bachelor staat immers niet gelijk aan een wo bachelorquote:
In de rest van de wereld gelukkig wel. Zweden, Duitsland kan je ook nog gratis studeren als EU lid zijnde.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, je hbo bachelor staat immers niet gelijk aan een wo bachelor
Dat is leuk voor je master, niet voor je bachelor. Veel plezier met Duits op een zodanig hoog niveau leren, dat het voldoende is voor een studie. Die universiteiten nemen een examen Duits af bij buitenlanders. Ik heb via-via gehoord dat je in Zweden Engelse bachelors hebt, ja. De vraag is alleen waarom je zo moeilijk zou doen? Nederlandse diploma's zijn even waardevol/waardevoller.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:08 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
In de rest van de wereld gelukkig wel. Zweden, Duitsland kan je ook nog gratis studeren als EU lid zijnde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |