Goede tijdrit gereden maar verder vrij onzichtbaar idd.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef groenen het volgende:
Leuk voor Costa, gaat winnen zonder iets bijzonders te hoeven doen.
Martin gaat iig niet winnen. Zal tussen Costa en Frank gaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Zelfs als ze terugkomen, is Martin kansloos op de slotklim.
Hij leek gister niet zo goed te zitten bergopquote:Op zondag 22 juni 2014 15:51 schreef jaykop het volgende:
Als Costa wint breekt hij wel de traditie van de wereldkampioenstrui
Inderdaad. En heeft maar tien tellen nodig.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef Mykonos het volgende:
Ik denk ook dat Frank betere papieren heeft dan Costa, maakt de hele week al een goede en actieve indruk bergop.
Vanmarcke zat er ook bij en heeft prima werk geleverd.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef Ericr het volgende:
Belkin had nog een mannetje meer moeten hebben eigenlijk
Allebei bij Martin dacht ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vanmarcke zat er ook bij en heeft prima werk geleverd.
Waar zitten Kruiswijk en LtD eigenlijk ?
Idd, Vanmarcke had het iets rustiger aan moeten doen. Nu moet Clement alles alleen doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef Ericr het volgende:
Belkin had nog een mannetje meer moeten hebben eigenlijk
Vanmarcke was er om het gaatje te maken maar Kruijswijk of ten Dam heb je nog wat aan bergop straksquote:Op zondag 22 juni 2014 15:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vanmarcke zat er ook bij en heeft prima werk geleverd.
Waar zitten Kruiswijk en LtD eigenlijk ?
Daar had er ook idd wel een van bij kunnen zitten. Al is het probleem Martin nu ook wel opgelost.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vanmarcke was er om het gaatje te maken maar Kruijswijk of ten Dam heb je nog wat aan bergop straks
Nu niet in ieder geval.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef Momo... het volgende:
Als ik Kreuziger of 1 vd Colombiaantjes was zou ik nu ook proberen weg te rijden van Martin.
Dit dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Clement is ook een stuk beter geworden bergop de laatste 2 jaar hoor, prima kracht ook voor Belkin.
Doodzonde dat dit soort renners volgend jaar mss geen nieuwe ploeg hebben.
Clement vind echt wel een ploeg hoor, uitstekende renner.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Clement is ook een stuk beter geworden bergop de laatste 2 jaar hoor, prima kracht ook voor Belkin.
Denk het niet; alle energie die je daar insteekt, betaal je op de klim dubbel terug.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Zal Dumoulin in de vallei ook nog een handje toesteken ? Al lijkt het me vrij kansloos nu.
Clement heeft zich toch wel genoeg laten zien de laatste jaren om een fatsoenlijke ploeg te vinden, zou je denken...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef Pedroso het volgende:
En daarbij moeten ze wel heel snel een nieuwe sponsor vinden anders zijn Kelderman en Mollema ook al vertrokken. Die kijken nu al rond.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:01 schreef poiuytr het volgende:
Ploeg moet gewoon bij elkaar blijven, echt dood en doodzonde als er geen sponsor gevonden gaat worden.
Plaatsen zijn ontzettend duur volgend jaar. Ook Giant verdwijnt bv.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Clement heeft zich toch wel genoeg laten zien de laatste jaren om een fatsoenlijke ploeg te vinden, zou je denken...
Maar denk niet dat ie Frank en Rui Costa er af gaat rijden, niet genoeg althans voor de eindzege.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Die klim is nog wel flink lang zo.
Als Molkema op een kilometer of 8 van de finish al aan de boom gaat schudden, moet hij wel wat kunnen veroorzaken.
Ik heb hem een paar jaar terug gereden. Loopt vrij gelijk op hoewel de laatste anderhalve kilometer wel erg zwaar waren. Maar dat was ook omdat ik er heel vroeg in het jaar was en de lengte dan aardig slopend is.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Momo... het volgende:
Zo snel kan de groep Martin toch niet gaan als Andy er nog in zit?
Niet zo heel gek, gat blijft gelijk en de slotklim is ideaal voor hem. Al acht ik de kans ook niet groot.quote:
Het mijnwerken heeft ie net al gehad op de vorige berg.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:22 schreef marcodej het volgende:
Bauke zit nog niet als een mijnwerker te harken. Hij zit dus makkelijk.
Het is niet uit weelde dat hij 2 minuten op die eerste klom verloor...bovendien moet hij straks alles alleen doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, gat blijft gelijk en de slotklim is ideaal voor hem. Al acht ik de kans ook niet groot.
Hij is niet explosief op een klim natuurlijk. Alles alleen doen, dat kan hij wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is niet uit weelde dat hij 2 minuten op die eerste klom verloor...bovendien moet hij straks alles alleen doen.
Tuurlijk wel, believe in De Molk.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Is niet zwaar genoeg voor Mollema om weg te rijden denk ik.
Ja belachelijk. Dat was zo'n episch staaltje fietsen van de geblokte Noorquote:Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef OProg het volgende:
Toen gingen de Fransen massaal heel hard Thor uitjouwen.
Aan de stijl te zien, lijkt het me toch echt Cardoso.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens mij is dat Acevedo vooraan, niet Cardoso.
Even rugnummertje kieken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:31 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Aan de stijl te zien, lijkt het me toch echt Cardoso.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Acevedo zit daar in het wiel van Dumoulin
Verschil is wel dat Martin voluit gaat en al het werk op zich neemt. Rui Costa, Frank en Mollema kunnen lekker uitrusten in het wiel.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Martin rijdt sneller dan de kopgroep. Kan ie ook wel even volhouden denk ik.
Eens, leukere rondes qua spanning en spektakel dan de Giro en waarschijnlijk ook de tourquote:Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Welk leuke rondjes hoor, de Dauphiné en nu deze ronde, gave slotdagen. Groepje tegen groepje op een 20 km lange slotklim, mooi.
Mollema rijdt niet soepel, maar ziet er nog niwt zo uit als gisteren aan het einde.
Nee.quote:
Het was ook een domme vraag, besefte ik me toen ik op "Invoeren" kliktequote:
Sowieso. Dat ze dit afwenden op de zwakke ploeg van Martin is ook niet helemaal juist. Mollema, Frank en Costa zijn bergop gewoon veel beter bergop.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:45 schreef poiuytr het volgende:
Net of Martin dit ook ooit nog ging winnen nadat Costa Frank en Mollema weg waren
Maar als ie nog een paar knechten had gehad dan was het gat nooit zo groot geweest.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sowieso. Dat ze dit afwenden op de zwakke ploeg van Martin is ook niet helemaal juist. Mollema, Frank en Costa zijn bergop gewoon veel beter bergop.
En had hij tot dit moment geen trap te veel hoeven doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar als ie nog een paar knechten had gehad dan was het gat nooit zo groot zijn.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:51 schreef Szura het volgende:
Daar gaat Ten Dam, dat is toch wel typisch Ten Dam hoor.
quote:
Wat ziet Katwijk er aardslelijk uit op dit moment zeg met die metalen loopbruggen, Tsjernobyl is er niks bij.quote:
Mag dat wel een alcohol sponsor?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat Amstel maar hoofdsponsor wordt.
Het nieuwe Buckler.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat Amstel maar hoofdsponsor wordt.
Alcohol sponsors mogen volgens wel evenementen of bordreclame in een stadion sponsoren, maar geen ploegen of sporters.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar doen ze bij de Limburgse klassieker ook niet zo moeilijk over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Morgen verwacht ik er wel één.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zal de enige hattrick van een portugees zijn vandaag
Even 5 kilo droppen volgende winter en gaan met die banaan.quote:
Zul je net zien dat die dan in de tijdritten niet meer mee kanquote:Op zondag 22 juni 2014 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even 5 kilo droppen volgende winter en gaan met die banaan.
5e in het klassement.quote:
Wiggins kon het ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zul je net zien dat die dan in de tijdritten niet meer mee kan
En het gevaar dat het vis noch vlees wordt.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon Froome om advies vragen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb alors helemaal niet gezien in dit topic, nepsupporter.quote:
Nogal bleekjes maar bij Saxo weten ze wel hoe ze moeten voorbereiden meestalquote:Op zondag 22 juni 2014 17:11 schreef Principia het volgende:
Hoe schatten jullie de vorm van Kreuziger in? Zal hij net zo goed en belangrijk kunnen zijn als vorig jaar in de Tour?
Paardrijden is ook bezig.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb alors helemaal niet gezien in dit topic, nepsupporter.
Denk dat hij iets minder is, maar zich ook veel meer zal moeten opofferen nu Contador weer een favoriet is.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:11 schreef Principia het volgende:
Hoe schatten jullie de vorm van Kreuziger in? Zal hij net zo goed en belangrijk kunnen zijn als vorig jaar in de Tour?
Ik denk dat Kreuziger vorig jaar proefkonijn was en dat Clenti nu alle begeleiding krijgt.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nogal bleekjes maar bij Saxo weten ze wel hoe ze moeten voorbereiden meestal
Dat zal Zabel wel zijn denk ikquote:Op zondag 22 juni 2014 17:13 schreef Marcoss het volgende:
3x een WT-rittenkoers achter elkaar winnen, behalve Armstrong (maar toch ook weer niet) is dat de laatste jaren nooit iemand gelukt, volgens mij.
Klopt, maar als de Sky-trein "gewoon" goed is, is het ook maar afwachten of hij bergop veel moet doen. Waarschijnlijk is het dan wachten tot de Sky-trein weg is en waarschijnlijk is er dan amper nog een groep over daarachter.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Denk dat hij iets minder is, maar zich ook veel meer zal moeten opofferen nu Contador weer een favoriet is.
Ja jong, paardrijden is een veel mooiere sportquote:Op zondag 22 juni 2014 17:18 schreef jaykop het volgende:
Nou nou, NOS besteedt er 30 hele seconden aan
Van wat ik gezien heb waren Dauphine en Zwitersland prima koersen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:20 schreef Tommeke het volgende:
Noemt Michel dit nou een saaie ronde? Misschien moet hij z'n Quickstep-bril even afzetten
Heerlijke koers gezien vandaag.
Niks mis met springen, kan erg spannend zijn hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja jong, paardrijden is een veel mooiere sport![]()
Michel de grote OPQS cheerleader klonk na de finish heel zuur.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:20 schreef Tommeke het volgende:
Noemt Michel dit nou een saaie ronde? Misschien moet hij z'n Quickstep-bril even afzetten
Heerlijke koers gezien vandaag.
Dat wel en sowieso spannender danquote:Op zondag 22 juni 2014 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niks mis met springen, kan erg spannend zijn hoor.
Was me niet opgevallen. Wat zei hij dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wuyts was lekker aan het haten op Dumoulin
Martin maakte een "nein-gebaar", maar was niet helemaal duidelijk voor wie dat bedoeld was. De Cauwer dacht voor de verzorger, Wuyts dacht dat het richting Dumoulin was omdat Dumoulin hem helemaal niet geholpen heeft de voorsprong te verkleinen, maar uiteindelijk wel heel sterk bleek te zijn..quote:Op zondag 22 juni 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen. Wat zei hij dan?
Martin zal ook wel snappen dat Dumoulin niet moest meehelpen. Alleen Rui Costa, Mollema en Frank bedreigden hem. Dumoulin had waarschijnlijk al ingecalculeerd dat die 3 hem sowieso zouden passeren.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martin maakte een "nein-gebaar", maar was niet helemaal duidelijk voor wie dat bedoeld was. De Cauwer dacht voor de verzorger, Wuyts dacht dat het richting Dumoulin was omdat Dumoulin hem helemaal niet geholpen heeft de voorsprong te verkleinen, maar uiteindelijk wel heel sterk bleek te zijn..
als hij slim is gaat hij zich focussen op dit soort kleinere rondesquote:Op zondag 22 juni 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Dumoulin gewoon 5e in de Ronde van Zwitserland
Maar anderen vinden wielrennen weer een B-sport die met doping aan elkaar hangt.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat wel en sowieso spannender dandressuur
![]()
Maar ik snap nooit dat de NOS op zondag altijd van die B-sporten als paardrijden, volleybal, handbal etc uitzendt. Maar goed, ik kijk toch altijd naar de Belg. Ondanks Wuyts z'n chauvinisme en pseudo chauvinisme voor renners die bij OPQS rijden
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als hij slim is gaat hij zich focussen op dit soort kleinere rondes
Ja, Wuyts baalde de hele rit er al wel van dat Martin in de problemen zat en vond maar dat Dumoulin te weinig deed.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martin maakte een "nein-gebaar", maar was niet helemaal duidelijk voor wie dat bedoeld was. De Cauwer dacht voor de verzorger, Wuyts dacht dat het richting Dumoulin was omdat Dumoulin hem helemaal niet geholpen heeft de voorsprong te verkleinen, maar uiteindelijk wel heel sterk bleek te zijn..
Cancellara werd al 4de in P-R op zijn 23ste. Het 1 sluit het ander dus niet uit. Op zijn 25ste won hij zijn eerste P-R.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop dat Dumoulin zich eerst nog volledig op het tijdrijden richt. Daarin kan hij echt een wereldtopper worden en misschien wel de nieuwe Martin worden. Bij Cancellara en nu bij Martin zie je dat later in hun carriere vanzelf wel wat meer inhoud voor het overige werk krijgen.
Uiteraard, maar ik bedoel meer dat Cancellara de focus min of meer heeft verlegd van voorjaarsklassiekers + belangrijke tijdritten naar een wat breder programma. Dit jaar mogelijk zelfs zonder WK tijdrijden. En Cancellara is natuurlijk sowieso een supertalent. Dat palmares is niet te evenaren.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Cancellara werd al 4de in P-R op zijn 23ste. Het 1 sluit het ander dus niet uit. Op zijn 25ste won hij zijn eerste P-R.
Ik hoop het niet. Goede prestaties in tijdritten zijn leuk voor de statistieken, maar mijn hart gaat er niet sneller van kloppen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop dat Dumoulin zich eerst nog volledig op het tijdrijden richt. Daarin kan hij echt een wereldtopper worden en misschien wel de nieuwe Martin worden. Bij Cancellara en nu bij Martin zie je dat later in hun carriere vanzelf wel wat meer inhoud voor het overige werk krijgen.
En als over twee jaar de openingstijdrit/proloog in de Tour wint en het geel mag dragen. En wereldkampioen tijdrijden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Goede prestaties in tijdritten zijn leuk voor de statistieken, maar mijn hart gaat er niet sneller van kloppen.
Zeker, leuk voor de statistieken, de punten, etc. Maar wie is er nou een liefhebber van tijdrijders? Zo'n Toni Martin, ik vind er niets aan. Behalve dan een keer als 'ie een leipe aanval tijdens een rit in lijn doet.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:59 schreef Sjiznit het volgende:
Een retegoede tijdrit zorgt er wel voor dat je eigenlijk altijd lekker in de race komt/staat. Weet zeker dat als Dumoulin niet 2e had gestaan voor dit weekend hij het al lang en breed had laten lopen. Nu pakt hij zijn kans en gaat zo lang mogelijk mee. Met als resultaat een mooie 5e plek. Zo heeft Martin ook menig rondje met wat heuvels gewonnen. Die 20 seconde die je in een tijdrit van 20 km kan pakken verlies je niet gigantisch snel op een heuvelachtig parcours. Helemaal Dumoulin niet daar die bewezen heeft dat ook prima aan te kunnen.
Tuurlijk zou dat mooi zijn. Maar van alle prestigieuze overwinningen staan zulke wat mij betreft onderaan. Tijdrijden is het schaatsen onder de wielerdisciplinesquote:Op zondag 22 juni 2014 18:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En als over twee jaar de openingstijdrit/proloog in de Tour wint en het geel mag dragen. En wereldkampioen tijdrijden bijvoorbeeld?
Oh zeker, tijdrijden is geen barst aan. Maar liever dat je een sterke tijdrit hebt en hem ook gebruikt dan dat je een renner wordt die tussen wal en het schip valt. Zo eentje die vroeger goed kon tijdrijden en nu eigenlijk niet meer ergens in uitblinkt.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker, leuk voor de statistieken, de punten, etc. Maar wie is er nou een liefhebber van tijdrijders? Zo'n Toni Martin, ik vind er niets aan. Behalve dan een keer als 'ie een leipe aanval tijdens een rit in lijn doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Woensdag het NK Tijdrijden.
Dan worden Martin en Dumoulin gewoon 1e.Lekker spannend wordt dat ook !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die komen beide niet. Westra is op hoogtestage en Terpstra vond het zinloos, omdat Westra niet meer op een Bianchi rijdt.quote:
Hopelijk rijdt hij in de TDF wel een betere tijdrit. Maar goed, Costa had hij hier toch niet verslagen.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:36 schreef forzaudinese het volgende:
2 jaar achter elkaar podium voor Mollema in de Ronde van Zwitserland ! Goed gedaan Bauke !![]()
Perfecte voorbereiding geweest voor de TDF afgelopen week.
Frank heeft zo zijn dagen in tijdritten met top 10 en top 20 klasseringen. Mollema is wat dat betreft ook allesbehalve constant in tijdritten.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Frank is normaal geen betere tijdrijder dan Mollema. Denk nog steeds dat dit dé kans was voor Mollema om een WT-koers te winnen. Vandaag was Costa inderdaad heel erg goed, maar gisteren won Mollema weer behoorlijk wat tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |