quote:Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dit zijn niet enkel wat AKP-leden, dit is het buitenlands beleid van Turkije. Waarom denk je dat Barzani die reis door Europa heeft gemaakt? Zelfs het Vaticaan heeft hij bezocht. Kirkuk is binnen, de olie vloeit onafhankelijk van Bagdad en de rest van Irak is een puinhoop, shia en sunni zijn te druk bezig met elkaar. Dit is het moment waarop de Koerden hebben gewacht en volgend jaar zal het zo ver zijn.
Vooralsnog zal het bij zuid-Koerdistan blijven, maar ik heb goede hoop voor Syrie en zelfs Turkije. Dat laatste hangt sterk af van de ontwikkelingen mbt de gesprekken tussen Ocalan en de staat. Ben vooral benieuwd wat voor concessies Erdogan zal maken voor de presidentsverkiezingen. Maar dat is afwachten.
Ik denk dat het eerst bij Zuid-Koerdistan blijft en nog een jaar later komt West-Koerdistan bij.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik volg de situatie nauw en het Midden-Oosten al jaren dus jouw opmerking snap ik niet. Dat jij zoveel waarde hecht aan uitspraken van wat AKP leden is prima maar geschiedenis leert ons anders. Uiteraard weten wij niet wat de toekomst ons zal brengen.
Hoe zie jij een Koerdistan voor je trouwens (met oog op andere delen). Of blijft het bij zuid Koerdistan?
Baas wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als je die merchandise in het straatbeeld gaat zien idd.
Concurentie voor Lonsdale.quote:
Wat is dat verbodsbord onderaan? Lijkt op een man die een schaap aan het pakken is. Zeker een geheugensteuntje voor de Arabieren.quote:
Die verklaren zichzelf vogelvrij.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als je die merchandise in het straatbeeld gaat zien idd.
Ik weet niet wat voor gedachten jij hebt maar dat verbodsbord geeft aan dat het "haram" is om de kleding op de grond te gooien aangezien de tekst Allah er op staat.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Wat is dat verbodsbord onderaan? Lijkt op een man die een schaap aan het pakken is. Zeker een geheugensteuntje voor de Arabieren.
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gedachten jij hebt maar dat verbodsbord geeft aan dat het "haram" is om de kleding op de grond te gooien aangezien de tekst Allah er op staat.
Film het wanneer je het doet en stuur het dan naar ze op. Als ze je willen vermoorden, dan mag het niet.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Film het wanneer je het doet en stuur het dan naar ze op. Als ze je willen vermoorden, dan mag het niet.
De vertaling is als volgt:quote:Op zondag 22 juni 2014 11:15 schreef rakotto het volgende:
Voor diegene die Arabisch kunnen lezen.![]()
[ afbeelding ]
Is deze tweet daadwerkelijk door ISIS uitgebracht?twitter:tekaldas twitterde op zondag 22-06-2014 om 17:36:37#ISIS releases 5 yr plan bc Alexander the Great was an imperial joke in comparison. At least they're avoiding Russia http://t.co/j4I1k6YeJj reageer retweet
"At least they're avoiding Russia".quote:Op zondag 22 juni 2014 18:33 schreef rakotto het volgende:
Is deze tweet daadwerkelijk door ISIS uitgebracht?twitter:tekaldas twitterde op zondag 22-06-2014 om 17:36:37#ISIS releases 5 yr plan bc Alexander the Great was an imperial joke in comparison. At least they're avoiding Russia http://t.co/j4I1k6YeJj reageer retweet
En Spanje is niet zwart gekleurd.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
"At least they're avoiding Russia".
Ze zijn de Tsjetsjenen vergeten? Fake tweet.
Trek je het niet aan, hij is een arabieren-hater..quote:Op zondag 22 juni 2014 17:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gedachten jij hebt maar dat verbodsbord geeft aan dat het "haram" is om de kleding op de grond te gooien aangezien de tekst Allah er op staat.
Is dat serieus?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
De vertaling is als volgt:
Het woord "Takbeer" mag niet meer gebruikt worden door de Mujahideen, omdat als je het omzet in de Engelse taal, dan wordt het "Take Beer". Dat betekent "neem een bier" en is dus haram. Pas op, want het is een complot!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |