Bron: meemetoranje.nlquote:Het kan zijn 99e interland worden. Dirk Kuijt lijkt, als we op de trainingen van Oranje af mogen gaan, de vervanger van de geschorste Robin van Persie te gaan worden. Hij zal dan samen met Arjen Robben het aanvalsduo vormen voor de wedstrijd van aanstaande maandag. Het zou voor het eerst sinds november 2012 zijn dat de oud-Feyenoorder weer eens een basisplaats in Oranje krijgt, de laatste jaren waren het telkens invalbeurten.
Vanavond traint oranje nogmaals dan hopen we dat de contouren van het elftal van morgen zichtbaar gaan worden.
Wat je sympathiek noemt, Dirk Kuyt is een slijmbal eerste klas.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:32 schreef BrandX het volgende:
Overigens gun ik het kuijt van harte als hij mag spelen, erg sympathieke speler, en iemand die altijd 1000% voorop gaat in de strijd en keihard werkt. ZIjn werklust kunnen een hoop een voorbeeld aan nemen.
Mee eens. Maar ik zie dan liever Huntelaar spelen en dan in een 4231-systeem.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:36 schreef Anosmos het volgende:
Ik denk dat Kuyt beter in dit systeem past dan Klaas-Jan, vraag is dan hoe fit Ouwe Dirk nog is...
Goed idee. Laten we het systeem waar de spelers net een beetje aan gewend zijn helemaal omgooien zodat Huntelaar (quote:Op zondag 22 juni 2014 14:49 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik zie dan liever Huntelaar spelen en dan in een 4231-systeem.
Tegen België en Andorra scoorde hij nog geloof ikquote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef Pablo88 het volgende:
Kuyt in de spits? Die heeft geen snelheid èn geen scorend vermogen.
Zelf hoop ik op Huntelaar, maar heeft hij uberhaupt al een minuut gespeeld onder van Gaal?
eens.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Meest bizarre element in dit verhaal is dat Kuyt bijna 100 interlands gespeeld heeft.
deze man weetquote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Goed idee. Laten we het systeem waar de spelers net een beetje aan gewend zijn helemaal omgooien zodat Huntelaar () kan spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |