Wat een matig aanbod. Heb overigens woensdag m'n nieuwe sneakers binnen gekregen en ze lopen zo fucking lekker eh.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
http://caliroots.com/shoes/s/51 Ik ga zo schoenen bestellen, iemand nog schoenen nodig? Hebben we geen verzendkosten
quote:
Elke keer als ik bij mijn ouders ben, zoals nu, hoop ik er nog steeds op, maar eindig altijd een beetje teleurgesteld.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik nog wel eens een kopje koffie op bed, dat waren nog eens tijden.
Welke heb je?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een matig aanbod. Heb overigens woensdag m'n nieuwe sneakers binnen gekregen en ze lopen zo fucking lekker eh.
Eh, ja, ouders, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Elke keer als ik bij mijn ouders ben, zoals nu, hoop ik er nog steeds op, maar eindig altijd een beetje teleurgesteld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja, soms moet dat hè. Ik ben verder nog helemaal alleenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, ja, ouders, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]Supra'tjes, echt kk lelijk imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mooi dat ze goed lopen
En altijd het laatste woord.
Ja, 80% procent is wel lelijk, maar was beetje verliefd geworden op deze.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Supra'tjes, echt kk lelijk imoMaar mooi dat ze goed lopen
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Post doorgestuurd naar FraudeMeldpunt.nl.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik snap ook geen jood van dat PayPal.Heb ik er ¤0.50 opstaan en koop ik voor ¤131 schoenen. Staat er dus -¤130 op. Krijg ik nergens een melding van jo je staat in de min ofzo. Staat er gewoon dat huidig saldo ¤0,- is.
Ik weer ¤130 overmaken naar mijn PayPal account omdat ik dus ¤-130 had en nu is mijn beschikbare saldo weer ¤131In plaats van ¤0 HOE DAN.
Haalt Paypal dat niet gewoon automatisch van jouw bankrekening? Zo gaat dat bij mij wel altijd. Heb maar 1 keer geld erop gezet, toen ik het net had. En daarna werd het bij een betaling via Paypal gewoon elke keer van m'n rekening gehaald door Paypal.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik snap ook geen jood van dat PayPal.Heb ik er ¤0.50 opstaan en koop ik voor ¤131 schoenen. Staat er dus -¤130 op. Krijg ik nergens een melding van jo je staat in de min ofzo. Staat er gewoon dat huidig saldo ¤0,- is.
Ik weer ¤130 overmaken naar mijn PayPal account omdat ik dus ¤-130 had en nu is mijn beschikbare saldo weer ¤131In plaats van ¤0 HOE DAN.
:squote:
jij draagt die?quote:
Ja.quote:
Van dat ik ze draag?quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van dat ik ze draag?
Ik ga dus echt niet jouw gekke fetisj voeden eh. :s
Ik ook niet meer.quote:
had je die wel?quote:
Als baby stak ik m'n voeten altijd in m'n mond ja. Daar ben ik wel snel van genezen want vind voeten ook vies. En vooral mensen die met hun eeltpoten op slippers lopen. En tenen. Bah.quote:
deze vrouw snapt hetquote:Op zondag 22 juni 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als baby stak ik m'n voeten altijd in m'n mond ja. Daar ben ik wel snel van genezen want vind voeten ook vies. En vooral mensen die met hun eeltpoten op slippers lopen. En tenen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |