Ja was toch geen eigen geld maar met winst.. maarja dom dat ik niet tevreden was met 300 euriquote:Op zondag 22 juni 2014 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie moeten ook gewoon niet met zulke hoge bedragen gokken.
Oei.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja was toch geen eigen geld maar met winst.. maarja dom dat ik niet tevreden was met 300 euri
We sturen ze gewoon naar een ander strand.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Gert het volgende:
Nou, maar eens even wat sociaals doen in de buitenlucht.
(al is het hier natuurlijk ook heel sociaal!!! p.s. zondr ballotagecommissie wat mij betreft geen bbq)
Späterder, bis zum België - Rusland of zo. [ afbeelding ]
Sja met meer geld ook sneller meer winst denk je dan.. ff snel verdubbelenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei.
Ik kan me wel voorstellen hoor, dat je er hebberig van wordt, heel goed zelfs. Daarom ben ik nog steeds blij dat ik me niet heb laten verleiden tot het maken van een eigen account.
Kan me ook voorstellen dat dat makkelijker gaat omdat het niet als echt geld voelt?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja met meer geld ook sneller meer winst denk je dan.. ff snel verdubbelen
meisje dat ik kende vergokte gewoon geld van der paquote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat dat makkelijker gaat omdat het niet als echt geld voelt?
die winst niet echt nee.. met je eigen 100 euro gokken voelt wel leipquote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat dat makkelijker gaat omdat het niet als echt geld voelt?
Ik wilde zeggen dat dat ook wel een beetje vreemd is maar ik ben niet helemaal in die positie geloof ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef isax het volgende:
[..]
meisje dat ik kende vergokte gewoon geld van der pa
maar der eigen geld kwam ze niet aan
Wordt je na verlies ook voorzichtiger of juist niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
die winst niet echt nee.. met je eigen 100 euro gokken voelt wel leip
ik vond wel meer vreemd in die tijdquote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat dat ook wel een beetje vreemd is maar ik ben niet helemaal in die positie geloof ik.
nee ik wilde gister terug naar die 300 door fors in te gaan zettenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wordt je na verlies ook voorzichtiger of juist niet?
sta je al in de min?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee ik wilde gister terug naar die 300 door fors in te gaan zetten
zou wel mooi zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, alsof je ze gaan bellen. "Zeg meneer, denkt u niet dat het wel genoeg is voor vandaag?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |