Dan kom ik ook wel die kant op. Met verrekijker.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor Joezi misschien wat minder, maar vanuit Den Haag hebben Liesje en ik wel een mooi uitzicht denk ik.![]()
[ afbeelding ]
Juist beter, de mooiste dood,.. jullie krijgen dan die stralingen en mutatiesquote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor Joezi misschien wat minder, maar vanuit Den Haag hebben Liesje en ik wel een mooi uitzicht denk ik.![]()
[ afbeelding ]
Flesje wijn erbij.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SC meet.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan kom ik ook wel die kant op. Met verrekijker.
Ga wel eerst even afwachten wie er allemaal op de gastenlijst staan.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
SC meet.
Het is dan wel geen BBQ maar het volstaat.
Oh jij ook al. Ik was de boot in gegaan met Duitsland, toen de frustratie weggespoeld met iets teveel whiskey.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
zoiets, een uit de hand gelopen feestje, wat een vertoning achteraf gezien
Gezellig!quote:
Ik ga mijn verlies niet delenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:05 schreef Baconbus het volgende:
Oh jij ook al. Ik was de boot in gegaan met Duitsland, toen de frustratie weggespoeld met iets teveel whiskey.
Gert en ik zijn niet goed genoeg. Hmm. Duidelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga wel eerst even afwachten wie er allemaal op de gastenlijst staan.
[..]
Oh jij ook al. Ik was de boot in gegaan met Duitsland, toen de frustratie weggespoeld met iets teveel whiskey.
Als alleen jullie het zijn kom ik wel. Dacht iedereen krijgt een uitnodiging.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert en ik zijn niet goed genoeg. Hmm. Duidelijk.
Ik ook niet. Laten we het er niet meer over hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga mijn verlies niet delen![]()
Dacht 2 zekerheidjes
2 minuten stilte is wat teveel gevraagd, we weten allemaal dat ik toch zo lang mijn mond niet kan houden.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Maar wel ook even met een sip hoofd proosten en "RIP Joezi" zeggen.
Oh zo.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als alleen jullie het zijn kom ik wel. Dacht iedereen krijgt een uitnodiging.
Echt iedereen heeft hier geld verloren omdat Duitsland niet gewooon gewonnen heeft.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga mijn verlies niet delen![]()
Dacht 2 zekerheidjes
Je wil niet weten hoe erg ik me heb ingehouden.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo.
Dat is niet aardig van je. Foei.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 minuten stilte is wat teveel gevraagd, we weten allemaal dat ik toch zo lang mijn mond niet kan houden.
Ik had na Frankrijk de tactiek om veel geld op een echte favoriet te zetten.. Argentinië valt tegen maar tegen IRAN moesten ze makkelijk winnen, met veel moeite bleek.. En Duitsland was wel de enige die het waar maakte tot nu toe....quote:Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft hier geld verloren omdat Duitsland niet gewooon gewonnen heeft.
Ach,dat maakt dit WK ook leuk, dat zekerheden er niet lijken te bestaan.
dat niet, de cos daartegenin zou met factor 10 omhoog schietenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit brengt de SC niet bepaald naar een hoger niveau.
Ach Jian mag toch ook best komen? Hoe is vast best aardig in het echt?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe erg ik me heb ingehouden.
Ging ook niet over Jian. Maar ik hou er over op.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach Jian mag toch ook best komen? Hoe is vast best aardig in het echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |