ja maar ik ben super fucking braafquote:
Hé trottoir, een coole dude gaat toch überhaupt niet checken of-ie notes heeft.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga jullie gang hoor, ik vind het een goed topic, al zeg ik het zelf.
Die zullen het er wel om doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zijn gasten die er meer dan 100 hebben.
ow die periodequote:Op zondag 22 juni 2014 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hé trottoir, een coole dude gaat toch überhaupt niet checken of-ie notes heeft.![]()
Maar wees gerust, de meest recente van die drie notes is uit 2008.
Volgensmij heb ik er iets van 5, een vanwege een misplaatste grap na een vliegtuigincident, 3 toen ik mod werd, en een omdat men dacht dat ik in een sloot was gevallen na een meet oid.quote:
Dan implodeert het universum.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie kan er nou negatief over je denken?
Als je alles aan de anderen hebt verteld wat je op die ene meet aan mij hebt verteld, moet je kittens verzuipen om een negatieve note te krijgen.quote:
Geen tip hè, ik zei dat IK dat ging doen. Maar de oosterburen moesten het weer verpesten. De VUILE TERING PROLETEN!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:50 schreef Baconbus het volgende:
Ohja Gertje, nog bedankt voor de tip om een combo te doen met Argentinië en Duitsland. Was een topavond!
Was geen tip nee, maar je had me wel op ideeën gebracht.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen tip hè, ik zei dat IK dat ging doen. Maar de oosterburen moesten het weer verpesten. De VUILE TERING PROLETEN!![]()
Afijn, 8 eurootjes lichter maar het was wèl spannend.
Sorry namens de nazi's.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was geen tip nee, maar je had me wel op ideeën gebracht.![]()
Bij mij was de schade iets groter, maar we overleven het wel.
Ik herinner me alleen iets van een Turkse tosti. En dan mannen terug mogen slaan als een vrouw ze een mep geeft.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je alles aan de anderen hebt verteld wat je op die ene meet aan mij hebt verteld, moet je kittens verzuipen om een negatieve note te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |