Jij post lelijke crackhoeren. Deze is anders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Altijd haten op alle slanke vrouwen die ik post en nu wil je ineens dit figuur?
WATquote:Op zondag 22 juni 2014 00:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]___________________________________________________________________________________________________!!
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:16 schreef 0557 het volgende:
Ik neem trouwens nooit meer van mijn leven magic tuffels, was zo geweldig, leek net dat het echte leven er als een videospel uitzag. Deed me denken aan Crysis. Nu voel ik me fucking uitgeput
Geen PCP nemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:16 schreef 0557 het volgende:
Ik neem trouwens nooit meer van mijn leven magic tuffels, was zo geweldig, leek net dat het echte leven er als een videospel uitzag. Deed me denken aan Crysis. Nu voel ik me fucking uitgeput
Niet een half uur lang staren naar hoe geweldig de rivier in Amsterdam is met de zonlicht onder invloed van magic truffelsquote:
quote:
Precies, die had ook zin om te twerken dus toen ging die twerken voor een stel FOK!kers op Tinychat die de beelden uiteraard veilig stelden.quote:
Gewoon krokodil spuiten.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Precies, die had ook zin om te twerken dus toen ging die twerken voor een stel FOK!kers op Tinychat die de beelden uiteraard veilig stelden.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Precies, die had ook zin om te twerken dus toen ging die twerken voor een stel FOK!kers op Tinychat die de beelden uiteraard veilig stelden.
Sorry, mijn F5 zat vast.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Laatste voyeur(s)
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
[ afbeelding ]
Wilde ze toen ook gespankt worden?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
die emoticon mag zijn wenkbrauwen wel even epilerenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Laatste voyeur(s)
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
[ afbeelding ]
Oh ja, jij bent meer van de keta toch?quote:
cannot unseequote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
die emoticon mag zijn wenkbrauwen wel even epileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |