A Serbian Film?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Moet ook nog die ene obscure film zien.
quote:
Nee.quote:
Lijkt me een beetje een film die choqueert om het choqueren.quote:
Wat is er aan de hand?quote:
Ik zou uitgaan vanavond , maar mattie waarmee ik zou gaan besluit opeens zonder iets te zeggen naar een of ander bruiloft in adam te gaanquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje een film die choqueert om het choqueren.
Wat een nare film is dat. Bij die scene met die baby heb ik 'm afgezet. Dat zijn geen films meer.quote:
heb je nog sisha gedaanquote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan vanavond , maar mattie waarmee ik zou gaan besluit opeens zonder iets te zeggen naar een of ander bruiloft in adam te gaan
Misschien kun je met BT meegaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan vanavond , maar mattie waarmee ik zou gaan besluit opeens zonder iets te zeggen naar een of ander bruiloft in adam te gaan
Leuk man.quote:
Denken dat ik een voet ga zetten in Den Haagquote:
Ik vond 'm goed, zou nog een keer kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een nare film is dat. Bij die scene met die baby heb ik 'm afgezet. Dat zijn geen films meer.
#datbraddielifequote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm goed, zou nog een keer kijken.
Mijn voormalig beste vriend is Serviër, ik vond het ook niet leuk om met hem te kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een nare film is dat. Bij die scene met die baby heb ik 'm afgezet. Dat zijn geen films meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |