abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2002 @ 17:21:53 #51
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6395309
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:56 schreef ramsesii het volgende:

[..]

dat was te kort geleden om het met iemand van 13 te proberen...

Waarom gaat iedereen er van uit dat ik sex heb gehad met dat meisje?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6395481
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:21 schreef MrTorture het volgende:

[..]

er staat duidelijk dat je dat NIET gehad hebt..
pi_6395906
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:21 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Blijkbaar vond je haar toch te jong daarvoor? Ik kan me niet voorstellen dat haar ouders het eens waren dat jij haar als vriend had.
Ikzelf zou me kapotschamen trouwens.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_6396378
Ach, 1 van mijn beste vriendinnen is zelf 19 en ze is nu heel blij met een man van 32... Veel buitenstaanders zien het als een té groot verschil, maar als ik haar zo gelukkig zie denk ik 'gewoon lekker doen'!!
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_6396419
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:33 schreef poebeertjuh het volgende:
Ach, 1 van mijn beste vriendinnen is zelf 19 en ze is nu heel blij met een man van 32... Veel buitenstaanders zien het als een té groot verschil, maar als ik haar zo gelukkig zie denk ik 'gewoon lekker doen'!!
Ja, maar goed, dat is toch wel anders, iemand van negentien is in ieder geval zelf ook wel volwassen en heeft de puberteit al afgesloten.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6396598
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:33 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja als ik die man was zou ik ook denken "gewoon lekker doen"
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 21 oktober 2002 @ 22:34:18 #57
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6401154
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Blijkbaar vond je haar toch te jong daarvoor?
Niet alleen ik. Ze had het idee dat dat beter kon wachten.
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat haar ouders het eens waren dat jij haar als vriend had.
Juist wel Haar ouders waren best te spreken. (Zeker haar moeder)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6402904
hoe dan ook ze is 13jaar
en jij hoord je verstand te gebruiken die je dus niet heb

als je nu zegt van ik heb haar als een normalen vriendin dan zeg ik oke

zelf ik van 23 jaar gaat met de dochter van een vriend van me om .
zij zelf is 12jaar en heb haar leren kennen toen ze 11 was.

maar ik zie haar niet als mijn vriendin maar als een vriendin. (meer als een zoort zusje)

ik praat gewoon met haar en help haar met haar studie als ze er niet meer mee uit komt.

maar ik denk zeker niet over na om seks of wat anders met haar te doen .

alleen van dat idee al zal ik over me nek gaan.

en jij als gozer van 21jaar die dus een verhouding heeft gehad met een meisje van 13jaar en nog steets kijkt naar die leeftijd.

is in mijn ogen gewoon pedofiel.

dat iemand inderdaad verlieft word op een jongere meid dat kan gebeuren .
maar niet steets op een jongeren meid van 13@14jaar.

pi_6403051
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:17 schreef MrTorture het volgende:
Ik ben ook begin 20 en heb wat gehad met een meid (meisje mag dan wel een verkleinwoord zijn maar absoluut niet meer op zijn plaats) van 13... Mag toch geen probleem zijn? Ze was heel lief, leuk en alles wat je in een vriendin zoekt. In zo'n geval hoeft leeftijd echt geen beperking te zijn.
Dat gaat mij toch echt iets te ver, vind ik niet normaal.
pi_6403056
pfff, jah leeftijdsverschil is nogal groot...
maarja, ik viel eerst ook altijd op meisjes die even oud/ouder waren...

Nu voel ik mij al rot omdat ik sinds vorig weekend iets voel voor een meisje van 15 (ben net 18) -> Dat was de stap om mij hier eens te registreren.

En om het clicé maar eens te doorbreke van ' Ze ziet er volwassen uit voor haar leeftijd ' zeg ik; "ik zie er nog jong uit voor mijn leeftijd "

Dusja mss maak ik nog wel eens een move want ze is toch zoooo kjoet

BTW: als iemand kritiek heeft plz say it here, hoef ik over dat complex geen topic te starten waar er al 6541561 van zijn (nope ik heb er nog geen enkel gestart, I just got in )

pi_6403763
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:05 schreef Robkeuh het volgende:

Nu voel ik mij al rot omdat ik sinds vorig weekend iets voel voor een meisje van 15 (ben net 18) -> Dat was de stap om mij hier eens te registreren.

En om het clicé maar eens te doorbreke van ' Ze ziet er volwassen uit voor haar leeftijd ' zeg ik; "ik zie er nog jong uit voor mijn leeftijd "

BTW: als iemand kritiek heeft plz say it here, hoef ik over dat complex geen topic te starten waar er al 6541561 van zijn (nope ik heb er nog geen enkel gestart, I just got in )

15 en 18 kan gewoon
verschil is maar 3jaar

verder ben jij ook nog een puber dus waarom niet?

dinsdag 22 oktober 2002 @ 09:15:20 #62
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6405843
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:05 schreef Robkeuh het volgende:

uhm, 15 en 18 kan wel denk ik...

het zijn de grote verschillen waar het hier om gaat...

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_6408332
Kan 16,5 en bijna 23?? Ik vind zelf namelijk totaal van niet, maar mijn complete omgeving zegt 'gewoon doen man'
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_6408401
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:46 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Kan 16,5 en bijna 23?? Ik vind zelf namelijk totaal van niet, maar mijn complete omgeving zegt 'gewoon doen man'
van mij mag je..
probeer het en als het misgaat, tja dan gaat het maar mis. Heb je het iig geprobeerd..
pi_6408593
quote:
Ja, maar goed, dat is toch wel anders, iemand van negentien is in ieder geval zelf ook wel volwassen en heeft de puberteit al afgesloten.
Ja oke, ze is volwassen, maar ik denk dat je ook op een wat jongere leeftijd al heel erg volwassen kunt zijn... De mate van volwassenheid bepaald dan ook een beetje of de relatie wel of niet zou kunnen werken... Nou moet ik zeggen dat een man van 32 zich af en toe kan gedragen als iemand van 22
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')