quote:Waarom gaat iedereen er van uit dat ik sex heb gehad met dat meisje?
Op maandag 21 oktober 2002 15:56 schreef ramsesii het volgende:[..]
dat was te kort geleden om het met iemand van 13 te proberen...
quote:er staat duidelijk dat je dat NIET gehad hebt..
Op maandag 21 oktober 2002 17:21 schreef MrTorture het volgende:[..]
Waarom gaat iedereen er van uit dat ik sex heb gehad met dat meisje?
quote:Blijkbaar vond je haar toch te jong daarvoor? Ik kan me niet voorstellen dat haar ouders het eens waren dat jij haar als vriend had.
Op maandag 21 oktober 2002 17:21 schreef MrTorture het volgende:[..]
Waarom gaat iedereen er van uit dat ik sex heb gehad met dat meisje?
quote:Ja, maar goed, dat is toch wel anders, iemand van negentien is in ieder geval zelf ook wel volwassen en heeft de puberteit al afgesloten.
Op maandag 21 oktober 2002 18:33 schreef poebeertjuh het volgende:
Ach, 1 van mijn beste vriendinnen is zelf 19 en ze is nu heel blij met een man van 32... Veel buitenstaanders zien het als een té groot verschil, maar als ik haar zo gelukkig zie denk ik 'gewoon lekker doen'!!
quote:Ja als ik die man was zou ik ook denken "gewoon lekker doen"
Op maandag 21 oktober 2002 18:33 schreef poebeertjuh het volgende:
Ach, 1 van mijn beste vriendinnen is zelf 19 en ze is nu heel blij met een man van 32... Veel buitenstaanders zien het als een té groot verschil, maar als ik haar zo gelukkig zie denk ik 'gewoon lekker doen'!!
quote:Niet alleen ik. Ze had het idee dat dat beter kon wachten.
Op maandag 21 oktober 2002 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Blijkbaar vond je haar toch te jong daarvoor?
quote:Juist wel
Ik kan me niet voorstellen dat haar ouders het eens waren dat jij haar als vriend had.
als je nu zegt van ik heb haar als een normalen vriendin dan zeg ik oke
zelf ik van 23 jaar gaat met de dochter van een vriend van me om .
zij zelf is 12jaar en heb haar leren kennen toen ze 11 was.
maar ik zie haar niet als mijn vriendin maar als een vriendin. (meer als een zoort zusje)
ik praat gewoon met haar en help haar met haar studie als ze er niet meer mee uit komt.
maar ik denk zeker niet over na om seks of wat anders met haar te doen .
alleen van dat idee al zal ik over me nek gaan.
en jij als gozer van 21jaar die dus een verhouding heeft gehad met een meisje van 13jaar en nog steets kijkt naar die leeftijd.
is in mijn ogen gewoon pedofiel.
dat iemand inderdaad verlieft word op een jongere meid dat kan gebeuren .
maar niet steets op een jongeren meid van 13@14jaar.
quote:Dat gaat mij toch echt iets te ver, vind ik niet normaal.
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:17 schreef MrTorture het volgende:
Ik ben ook begin 20 en heb wat gehad met een meid (meisje mag dan wel een verkleinwoord zijn maar absoluut niet meer op zijn plaats) van 13... Mag toch geen probleem zijn? Ze was heel lief, leuk en alles wat je in een vriendin zoekt. In zo'n geval hoeft leeftijd echt geen beperking te zijn.
Nu voel ik mij al rot omdat ik sinds vorig weekend iets voel voor een meisje van 15 (ben net 18) -> Dat was de stap om mij hier eens te registreren.
En om het clicé maar eens te doorbreke van ' Ze ziet er volwassen uit voor haar leeftijd ' zeg ik; "ik zie er nog jong uit voor mijn leeftijd "
Dusja mss maak ik nog wel eens een move want ze is toch zoooo kjoet
BTW: als iemand kritiek heeft plz say it here, hoef ik over dat complex geen topic te starten waar er al 6541561 van zijn (nope ik heb er nog geen enkel gestart, I just got in )
quote:15 en 18 kan gewoon
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:05 schreef Robkeuh het volgende:
pfff, jah leeftijdsverschil is nogal groot...
maarja, ik viel eerst ook altijd op meisjes die even oud/ouder waren...Nu voel ik mij al rot omdat ik sinds vorig weekend iets voel voor een meisje van 15 (ben net 18) -> Dat was de stap om mij hier eens te registreren.
En om het clicé maar eens te doorbreke van ' Ze ziet er volwassen uit voor haar leeftijd ' zeg ik; "ik zie er nog jong uit voor mijn leeftijd "
![]()
Dusja mss maak ik nog wel eens een move
want ze is toch zoooo kjoet
BTW: als iemand kritiek heeft plz say it here, hoef ik over dat complex geen topic te starten waar er al 6541561 van zijn (nope ik heb er nog geen enkel gestart, I just got in
)
verder ben jij ook nog een puber dus waarom niet?
quote:uhm, 15 en 18 kan wel denk ik...
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:05 schreef Robkeuh het volgende:
pfff, jah leeftijdsverschil is nogal groot...
maarja, ik viel eerst ook altijd op meisjes die even oud/ouder waren...Nu voel ik mij al rot omdat ik sinds vorig weekend iets voel voor een meisje van 15 (ben net 18) -> Dat was de stap om mij hier eens te registreren.
![]()
Dusja mss maak ik nog wel eens een move
want ze is toch zoooo kjoet
BTW: als iemand kritiek heeft plz say it here, hoef ik over dat complex geen topic te starten waar er al 6541561 van zijn (nope ik heb er nog geen enkel gestart, I just got in
)
het zijn de grote verschillen waar het hier om gaat...
quote:van mij mag je..
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:46 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Kan 16,5 en bijna 23?? Ik vind zelf namelijk totaal van niet, maar mijn complete omgeving zegt 'gewoon doen man'
quote:Ja oke, ze is volwassen, maar ik denk dat je ook op een wat jongere leeftijd al heel erg volwassen kunt zijn... De mate van volwassenheid bepaald dan ook een beetje of de relatie wel of niet zou kunnen werken... Nou moet ik zeggen dat een man van 32 zich af en toe kan gedragen als iemand van 22
Ja, maar goed, dat is toch wel anders, iemand van negentien is in ieder geval zelf ook wel volwassen en heeft de puberteit al afgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |