Ach laat maar lekker doen, die verliefdheid waait ook wel over
Bedankt voor uw aandacht mensen
ow, dan kan ik dus niet
ben ook 21, vriendin is net 16. Gaat prima alleen moet je met veel dingen rekening houden enzo (ouders, vroeg naar bed, niet slapen op 1 kamer) maar dat is ze allemaal wel heel erg waard!!!!
quote:20 vs 13 vind ik wel zielig btw
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:17 schreef MrTorture het volgende:
Ik ben ook begin 20 en heb wat gehad met een meid (meisje mag dan wel een verkleinwoord zijn maar absoluut niet meer op zijn plaats) van 13... Mag toch geen probleem zijn? Ze was heel lief, leuk en alles wat je in een vriendin zoekt. In zo'n geval hoeft leeftijd echt geen beperking te zijn.
Ik denk dat het komt omdat zij nog geen benaming als volwassenen heeft. Terwijl het bij sommige echt wel op de plaats is, die benaming.
quote:Het verschil was nog wel ietsje groter, maar je zag het niet, je merkte het niet.. Hoe cliche het ook mag klinken, ze was haar leeftijd ver vooruit. Iedereen schatte haar rond de 17/18 jaar... Zowel kwa uiterlijk als gedrag. En als je echt verliefd bent, boeit die leeftijd echt niet meer hoor.
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:18 schreef Bastard het volgende:[..]
20 vs 13 vind ik wel zielig btw
quote:13 en haar leeftijd voor uit... sorry maar ze heeft net haar op haar doos, laat staan dat ze een beetje volwassen gedrag zou vertonen.
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:20 schreef MrTorture het volgende:[..]
Het verschil was nog wel ietsje groter, maar je zag het niet, je merkte het niet.. Hoe cliche het ook mag klinken, ze was haar leeftijd ver vooruit. Iedereen schatte haar rond de 17/18 jaar... Zowel kwa uiterlijk als gedrag. En als je echt verliefd bent, boeit die leeftijd echt niet meer hoor.
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:22 schreef Bastard het volgende:[..]
13 en haar leeftijd voor uit... sorry maar ze heeft net haar op haar doos, laat staan dat ze een beetje volwassen gedrag zou vertonen.
But hee, jij moet er mee leven
quote:Dat weet ik niet, ik heb me netjes gedragen.
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:22 schreef Bastard het volgende:
13 en haar leeftijd voor uit... sorry maar ze heeft net haar op haar doos,
quote:Zoals ik al zei werd ze zowel op uiterlijk als gedrag door zoveel mensen ouder geschat. Ik geloofde haar aanvankelijk ook niet toen ze zei dat ze zo jong was
laat staan dat ze een beetje volwassen gedrag zou vertonen.
quote:Ja, ik weet dat het destijds een moeilijke keuze was, maar ik heb toch voor haar gekozen. Heeft wel even geduurd, want ik wist dat ik commentaar ging krijgen. Maar ik heb er geen seconde spijt van gehad.
But hee, jij moet er mee leven
quote:Och als ze het een beetje maaien
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:23 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik hou niet van meisjes met haar op de doos
quote:Psies! Ik ben 28, mijn vriendin is 19, en vaak is zij nog volwassener in haar gedrag dan ik... Volwassenheid is het sleutelwoord hier!
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:19 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
Op jonge leeftijd maakt het nog wel veel uit. Maar over een paar jaar, als je bijv. 30 bent, en je vindt een leuk meisje van 22, maakt dat leeftijds verschil geen moer meer uit.Ik denk dat het komt omdat zij nog geen benaming als volwassenen heeft. Terwijl het bij sommige echt wel op de plaats is, die benaming.
quote:Niet lullig bedoeld hoor, maar het is gewoon nog steeds een kind. Ik kan niet geloven dat zij het gevoelsleven heeft van een volwassene.
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:20 schreef MrTorture het volgende:[..]
Het verschil was nog wel ietsje groter, maar je zag het niet, je merkte het niet.. Hoe cliche het ook mag klinken, ze was haar leeftijd ver vooruit. Iedereen schatte haar rond de 17/18 jaar... Zowel kwa uiterlijk als gedrag. En als je echt verliefd bent, boeit die leeftijd echt niet meer hoor.
Als ik naar mij stiefzusje kijk, kon ze heel volwassen en vroegrijp e.d. overkomen naar jongens toe op haar 14e. Als je haar dan in een thuissituatie meemaakt is het duidelijk een meisje dat nog van paarden houdt en Peter Andre enz.
Het hoeft niet zo bij jou te zijn, maar schijn kan bedriegen.
quote:Ik kende haar al wel langer. Bij mij was het andersom. Ik kon niet geloven dat iemand met zo'n volwassen gevoelsleven echt zo jong was.
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:25 schreef Navelpluisje het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar het is gewoon nog steeds een kind. Ik kan niet geloven dat zij het gevoelsleven heeft van een volwassene.
quote:Als je een leuke tijd hebt met elkaar is het wel ok natuurlijk, maar goed zelf denk ik dat het leeftijdsverschil wel zal opbreken omdat ze andere intresses zou hebben dan jou...
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:24 schreef MrTorture het volgende:[..]
Dat weet ik niet, ik heb me netjes gedragen.
[..]Zoals ik al zei werd ze zowel op uiterlijk als gedrag door zoveel mensen ouder geschat. Ik geloofde haar aanvankelijk ook niet toen ze zei dat ze zo jong was
[..]Ja, ik weet dat het destijds een moeilijke keuze was, maar ik heb toch voor haar gekozen. Heeft wel even geduurd, want ik wist dat ik commentaar ging krijgen. Maar ik heb er geen seconde spijt van gehad.
Hebben jullie nog steeds wat?
quote:Nee, maar dat heeft een andere reden.
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:27 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie nog steeds wat?
Iedereen is het er toch over eens dat 20-13 niet kan, waarom nog discussieren dan?
En het is een beetje een loos topic dat weet ik, ik ga toch geen stappen ondernemen, ook niet als zij 16 is en ik 22.. Wie weet als ze 18 is en ze is nog steeds leuk dan is het enigzins acceptabel voor mij. Ik heb pas een vriendinnetje van 16 gehad en ik weet wat voor ellende dat met zich mee kan brengen
quote:respectievelijk:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:30 schreef lloyd het volgende:
Leuk is dat, ik start een topic en ineens gaat het over een andere kerelIedereen is het er toch over eens dat 20-13 niet kan, waarom nog discussieren dan?
En het is een beetje een loos topic dat weet ik, ik ga toch geen stappen ondernemen, ook niet als zij 16 is en ik 22.. Wie weet als ze 18 is en ze is nog steeds leuk dan is het enigzins acceptabel voor mij. Ik heb pas een vriendinnetje van 16 gehad en ik weet wat voor ellende dat met zich mee kan brengen
sorry
Ach, ik vind het niet erg. Omstanders hebben altijd meer problemen met deze situaties dan betrokkenen.
eeuhmz.. wat zeur je dan je moet gewoon zelf weten wat je doet. Leeftijd op zich hoeft geen probleem te zijn, volwassenheid is veel belangrijker.
quote:Ja natuurlijk dat ik daar nog niet aangedacht heb. Meisjes van 15 of 16 zijn helemaal niet makkelijker man. Misschien heb je er zo verkering mee maar dat maakt het alleen maar moeilijker!
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:32 schreef DeWaasheid het volgende:
antwoord: omdat die makkelijk(er) zijn
quote:maaien..?? op wat voor vrouwen val jij...??
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Och als ze het een beetje maaien
quote:Sommige Zuid-europese vrouwen hebben heel wat te maaien
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
maaien..?? op wat voor vrouwen val jij...??
Beide hebben een hele andere emotionele gevoelens waardoor je andere dingen verwacht in een relatie. Hier moet je rekening mee houden als je er aan begint.
Beter zoek je gewoon een meid van je eigen leeftijd; kans is veel groter dat die al weten wat ze willen en daar heb je veel meer aan; ookop de langere termijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |