Ik heb over 4,5quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen de over 2.5 en de asian handicap bij Duitsland
ik heb geen strafschop gezien hierquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:22 schreef Lothiriel het volgende:
Zien jullie ook de parallellen met Nederland-Australië? wordt zo meteen 2-2 en uiteindelijk 3-2
quote:
Te weinig tijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:23 schreef Nober het volgende:
Zien jullie ook dat het 1-5 wordt zoals Spanje-Nederland?
Die gaan verliezenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Als Portugal ook nog wint staat iedereen in de poule op 3 punten, zou een leuke laatste ronde worden
sukkel opmerkingquote:
Ik heb 1-3 Ghana.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Dit heeft niemand goed.
Jij doet het trouwens bijzonder goed in de poulequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Dit heeft niemand goed.
iddquote:
Gingen die toen niet door in een poule met Italie en Tsjechie. Weet niet welk WK het was. Best leuk ploegje hoor.quote:
Idd. De mentaliteit ontbreektquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Er staan te weinig echte Duitsers in dat elftal.
Frankrijk wereldkampioen, winnen overtuigend van wereldelftallen Honduras en Zwitserland!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef grazz het volgende:
Zo goed zijn die Duitsers dus ook nietDie verdediging ook
al kan dat van meer landen gezegd worden.
GO GHANA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |