Iets wat te veel blabla om heel eerlijk te zijn en nogal een rehash of wat men al eerder heeft gezegd...na ja er is ook maar zoveel om over te vertellen...dus releasen die hap.quote:
quote:
Moet je hem op easy spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nooit eerder een Dragon Age game gespeeld. Deze ziet er wel tof uit.
Alleen dat magie vind ik ronduit niks. In geen enkele game. En die tactical camera hoef ik ook niet.
Is deze game ook gewoon te spelen zonder die homomagie, maar met gewoon alleen grote zwaarden en alles en zonder die tactische dingen te gebruiken?
Ow je kan niet zelf kiezen wat je wil zijn? Ik vind dat magie en vuur en spreuken en alles altijd zo nichterig over komen. Doe mij maar gewoon een zwaard of een knuppel. Dat is veel beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Cikx het volgende:
Maar magie is wel een groot deel van het verhaal aangezien het mages vs templars is, dus in dat opzicht lijk het me niet zo veel voor jou.
Jawel je kunt gewoon een warrior zijn, maar in de wereld zelf speelt magie wel een grote rol. Je bezit zelf ook een soort magie/kracht om scheuren in 'the veil' dicht te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow je kan niet zelf kiezen wat je wil zijn? Ik vind dat magie en vuur en spreuken en alles altijd zo nichterig over komen. Doe mij maar gewoon een zwaard of een knuppel. Dat is veel beter.
Ziet er echt tof uit.quote:
Ziet er zeker vet uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ziet er echt tof uit.die armors ook. Kan niet wachten. Ga hem wel op hard spelen de eerste keer, want zo zonder uitdaging ziet het er toch wat minder tof uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |