abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142166853
Gisteren een klein uurtje gespeeld. Het valt tot nu toe niet tegen.

Ik heb noble warrior. Welke perks zijn belangrijk? En hebben jullie nog tips?
pi_142167008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef Rijst het volgende:
Gisteren een klein uurtje gespeeld. Het valt tot nu toe niet tegen.

Ik heb noble warrior. Welke perks zijn belangrijk? En hebben jullie nog tips?
Ligt er een beetje aan. Wil je tank worden of dps?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_142167053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef Silv het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan. Wil je tank worden of dps?
Ik heb geen idee wat een dps is
pi_142167102
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat een dps is
Veel mensen afmaken.
pi_142167180
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef Silv het volgende:

[..]

Veel mensen afmaken.
jaa die!!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:42:55 #106
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142167378
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef Rijst het volgende:

[..]

jaa die!!
Veel punten in Dexterity en Strength. Dexterity voor de critical hits en strength kan nooit kwaad als warrior.

http://dragonage.wikia.com/wiki/Attributes_(Dragon_Age_II)

Ook een paar puntjes in constitution zodat je klappen kan opvangen en een (heel) klein beetje in wilpower, zodat je je skills kan uitvoeren zonder dat je de hele tijd stamina-potions achterover moet gillen.

:)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142167421
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef Rijst het volgende:

[..]

jaa die!!
Als je met twee wapens vecht is dit een redelijk goede guide:
http://forum.bioware.com/(...)-wield-damage-build/

Als je met een tweehandig wapen speelt moet je dan punten steken in de perks voor two handed weapons ipv dual wield. En in plaats van punten in dexterity moet je dan punten in strength stoppen. Vond dat zelf de tofste manier om te spelen. En de meeste perks kan je sowieso niet verkeerd mee gaan.

^^ En wat Semisane zegt.
pi_142170746
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef Semisane het volgende:
Om het maar even weer even over Dragon Age te gaan hebben... :P

Maar eens een sloot aan mods gedownload voor Dragon age 2 en een game gestart met de intentie om een totaal ander soort party te maken dan ik normaal zou doen. (Tank, damagers, healer)

Zelf geen mage, rogue of 2-handed warrior, maar de nobele taak van tank (Schildje en zwaardje). Mod gedownload waarbij alle ability punten zijn gereset en alle ability groepen beschikbaar maakt (behalve die werkelijk aan een personage hangen).

Verder geen Aveline, geen Varric of Anders (behalve in deeproads om Bethany naar de grey wardens te krijgen) en zeker geen Fenris ( :r ). Nu dus met Bethany, Merill en Isabela.

Verder wat mods die een sloot aan wapens en armor toevoegt, wat grafische mods. (Game op nightmare mode, omdat DA2 snel erg makkelijk werd de vorige keer).

Ook ben is de tank de enige die de damage doet, gewoon om mezelf nog wat meer restricties te geven dan normaal (je moet wat om deze game "leuk " te houden :') ). De rest van het ploegje heeft skills voornamelijk om te kiten, buffen of juist debuffen. (Ook Isabela, wat wel lullig is want nu staat ze wat zielig te doen met een pijl en boogje :D)

Nu ik al wat geleveled ben krijg ik wel het idee dat mijn tank straks doodleuk onverwoestbaar wordt...ik heb net die eerste draak van de bonepit praktisch solo neergehaald. (De rest deed enkel aan buffen).

Toch blijft het nadeel van deze game dat het verhaal technisch slap is en ik de neiging heb gewoon door de game te steamrollen. Wat wel leuk is op zich zijn de conversaties tussen tussen de drie dames. :D

Nou ja ach, ik zie wel of ik mijn aandacht er bij kan houden tot het einde. :@
Haha, daarom Origins gewoon weer spelen. Ben nu bij de Landsmeet en als ik klaar ben ga ik naar Awakening en dan ook weer DA2. Ben bijna alles van het verhaal van 2 vergeten, dus vind het niet erg om het nog eens te spelen. Even opwarmen voor 3. Kan nu niet verder omdat de stroom is uitgevallen. :(

Is het niet toffer om een arcane warrior als tank te maken en dan te solo'en :P qua spells toffer dan een warrior.
pi_142170843
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef Semisane het volgende:

[..]

Veel punten in Dexterity en Strength. Dexterity voor de critical hits en strength kan nooit kwaad als warrior.

http://dragonage.wikia.com/wiki/Attributes_(Dragon_Age_II)

Ook een paar puntjes in constitution zodat je klappen kan opvangen en een (heel) klein beetje in wilpower, zodat je je skills kan uitvoeren zonder dat je de hele tijd stamina-potions achterover moet gillen.

:)
Dexterity zorgt er ook voor dat je minder kans hebt om geraakt te worden, dus als tank kun je ook punten jn dexterity doen in plaats van constitution (waarvan je dus meer leven krijgt).
Je kunt veel kanten op. Er is niet echt iets fout. Zolang je maar een iemand hebt die de klappen op kan vangen en een iemand met een heal spell zal het op normal wel goed gaan.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:29:13 #110
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142171088
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:20 schreef Cikx het volgende:

Is het niet toffer om een arcane warrior als tank te maken en dan te solo'en :P qua spells toffer dan een warrior.
Arcane warrior in DA2? Nee toch? Die zat toch enkel in DA:O?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142171230
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:29 schreef Semisane het volgende:

[..]

Arcane warrior in DA2? Nee toch? Die zat toch enkel in DA:O?
Echt? Oh dan zie je maar weer hoe ik dat spel heb verdrongen haha.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:44:37 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142171547
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Echt? Oh dan zie je maar weer hoe ik dat spel heb verdrongen haha.
Tja, en ik heb net DA:O al uitgespeeld, dus vandaar dat ik maar weer ben begonnen met DA2. Ik ga vanavond wel weer even verder...en vooral keuzes maken die ik de eerste keer niet heb gemaakt. (Dus mensen dood laten gaan of bepaalde mensen niet helpen....na ja de hufter spelen dus.) O-)
pi_142172158
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:44 schreef Semisane het volgende:

[..]

Tja, en ik heb net DA:O al uitgespeeld, dus vandaar dat ik maar weer ben begonnen met DA2. Ik ga vanavond wel weer even verder...en vooral keuzes maken die ik de eerste keer niet heb gemaakt. (Dus mensen dood laten gaan of bepaalde mensen niet helpen....na ja de hufter spelen dus.) O-)
Ook altijd leuk. Alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik het wel moeilijk mee. :P
  vrijdag 11 juli 2014 @ 15:08:53 #114
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142172384
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:02 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ook altijd leuk. Alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik het wel moeilijk mee. :P
Alistair was in mijn laatste game m'n "lover" (had een vrouwelijke mage) en heb hem dan toch weer verraden voor Loghain omdat ik dat nog nooit had gedaan, maar hem wel laten trouwen met Anora en dus Koning. (Mocht mij overigens niet meer daarna. :D )

Heb loghain toen Morrigan laten impregneren :D en heb na het laatste gevecht de intentie uitgesproken om dan maar met Sten mee te gaan. Grappig is dat in de DA2 game hier naar wordt gerefereerd nu. :D
pi_142172602
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Semisane het volgende:

[..]

Alistair was in mijn laatste game m'n "lover" (had een vrouwelijke mage) en heb hem dan toch weer verraden voor Loghain omdat ik dat nog nooit had gedaan, maar hem wel laten trouwen met Anora en dus Koning. (Mocht mij overigens niet meer daarna. :D )

Heb loghain toen Morrigan laten impregneren :D en heb na het laatste gevecht de intentie uitgesproken om dan maar met Sten mee te gaan. Grappig is dat in de DA2 game hier naar wordt gerefereerd nu. :D
Haha dat is wel tof. Ik was toen maar meteen all out gegaan en hem tot dood veroordeeld. Je bent evil of je bent het niet. :')
pi_142174637
Jaja er is weer een nieuw deel, ben benieuwd.

Oké best flinke spoilers in dit filmpje.
Tacitical combat ziet er tof uit en wat is gebeurd met mijn lieve Leliana. ;(

[ Bericht 16% gewijzigd door Cikx op 11-07-2014 16:34:48 ]
pi_142175288
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef Cikx het volgende:
Jaja er is weer een nieuw deel, ben benieuwd.

Oké best flinke spoilers in dit filmpje.
Tacitical combat ziet er tof uit en wat is gebeurd met mijn lieve Leliana. ;(

Nu ben ik benieuwd of ze ook in mijn spel even hard gaat open zeiken over mages als in dit filmpje. Mijn warden was namelijk een mage. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_142175315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd of ze ook in mijn spel even hard gaat open zeiken over mages als in dit filmpje. Mijn warden was namelijk een mage. :+
Mijne ook. :o
pi_142175324
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

Mijne ook. :o
Ze was trouwens ook zijn 'lover'.
pi_142175353
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ze was trouwens ook zijn 'lover'.
Bij mij ook. _O_ Ik denk dat ik haar maar niet naar Redcliffe stuur, als dat mogelijk is. :P
pi_142175393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:48 schreef Cikx het volgende:

[..]

Bij mij ook. _O_ Ik denk dat ik haar maar niet naar Redcliffe stuur, als dat mogelijk is. :P
Ligt eraan wat de andere opties zijn. Sowieso dat ik het wel doe bij mijn evil playthrough. >:)
pi_142175454
Viel me trouwens op dat vijanden niet gelijk aanvallen zodra je de kamer binnenkomt, je kan dus een verrassingsaanval plannen. :o :D
pi_142175587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
Viel me trouwens op dat vijanden niet gelijk aanvallen zodra je de kamer binnenkomt, je kan dus een verrassingsaanval plannen. :o :D
Dat is tof inderdaad, ik hoop wel dat ze op easy spelen, want dit was wel erg makkelijk. Maarja anders is nightmare natuurlijk gewoon de oplossing. Verder ziet het er een beetje lame uit als die mages met de rug naar hun target toe zitten te schieten, maar het is een alpha dus ik heb er vertrouwen in. :P
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:02:34 #124
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142175870
In een van de eerste gameplayfilmpjes gaven ze aan dat, terwijl ze speelden, ze een veel hoger level waren dan vijanden in die levels. Denk dat 't hier hetzelfde is.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_142176070
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:02 schreef The_Substitute het volgende:
In een van de eerste gameplayfilmpjes gaven ze aan dat, terwijl ze speelden, ze een veel hoger level waren dan vijanden in die levels. Denk dat 't hier hetzelfde is.
Gelukkig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')