Vind ik ook inderdaad. Gameplay laten zien vind ik tof, maar vind het jammer dat ze al alle companions hebben vrijgegeven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zal misschien iets achter zitten wat ze nog niet willen spoileren. Ik vind persoonlijk dat ze eigenlijk al te veel vrijgeven wat betreft informatie.
Deel 2quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Rijst het volgende:
Wat zien die gameplay beelden er gruwelijk uit van Inquisition toch gruwelijk uit.
Morgen dan toch echt de eerste 2 delen oppikken.
quote:To clear things up. A suite of armor can be modified with separate boots and gloves in our crafting system, that's why you see only one slot, it's all combined. The same goes for weapons where you can change the hilt, blade etc. We'll go into crafting and loot in a lot more depth later on.
En Rijst, al begonnen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Rijst het volgende:
Wat zien die gameplay beelden er gruwelijk uit van Inquisition toch gruwelijk uit.
Morgen dan toch echt de eerste 2 delen oppikken.
Ik hoop dan wel dat het weer uit elkaar te halen valt, anders is het echt zonde als je later een betere combi weet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:39 schreef Cikx het volgende:
Wel echt een dik minpunt wat ik uit die demo haal is dat er weer alleen equipment slots zijn voor harnas, helm, wapen en juwelen. Geen belts, gloves, boots etc. Waarom?
Edit: Ik heb niks gezegd.
[..]
Inderdaad, ik vraag het me af hoe ze het allemaal gaan doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat het weer uit elkaar te halen valt, anders is het echt zonde als je later een betere combi weet.
Hoop dat het gewoon bij elkaar pleuren en desnoods weer uit elkaar halen is. Dus een slot met subslots eigenlijk, anders zie ik het echt niet zitten. Moet er niet aan denken dat je een goede combi hebt, iets beter vind, en dan weer van voren af aan moet gaan beginnen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag het me af hoe ze het allemaal gaan doen.
Arcade? Hoe bedoel je? De grafische stijl of de gameplay?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef ems. het volgende:
om nom nom
Ziet er wel redelijk arcady uit tho.
Denk de combat, het is inderdaad wel beetje over de top met de salto's bij het springen, die sound effects bij de pijl en boog enzo. Het borduurt een beetje voort op de combat van DA2, maar dat vond ik het toffe van deel 2, dus dat vind ik niet zo erg persoonlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Arcade? Hoe bedoel je? De grafische stijl of de gameplay?
Gameplay, voor zover ik kan zien dan. 4 skills die je tegelijkertijd kan gebruiken max is in mijn ogen wat weinig. Anderzijds blijven het vroege beelden en valt er nog niet echt iets te concluderen over het eindresultaat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Arcade? Hoe bedoel je? De grafische stijl of de gameplay?
Het wordt met een Xbox controller gespeeld, vandaar de 4 skills. PC zal wel een andere interface krijgen met een skillbar denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Gameplay, voor zover ik kan zien dan. 4 skills die je tegelijkertijd kan gebruiken max is in mijn ogen wat weinig. Anderzijds blijven het vroege beelden en valt er nog niet echt iets te concluderen over het eindresultaat.
Nu kwam het een beetje over als Mass Effect. Geen slechte vergelijking verder, maar ik hoop dat de grotere battles ook wat strategischer zijn en een groot scala aan skills en combinaties vereisen.
Grafisch ziet het er verder degelijk uit, hoewel je wel kan zien dat er duidelijk rekening is gehouden met de consoles.
Daar ging ik eigenlijk ook al vanuitquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het wordt met een Xbox controller gespeeld, vandaar de 4 skills. PC zal wel een andere interface krijgen met een skillbar denk ik.
Dat viel mij ook al op tijdens het kijken van dat filmpje, maar dat komt doordat ze het op een Xbox spelen. Als je goed oplet zie je het wiel trouwens ook vernieuwen, denk dus dat je wel shortcuts voor 8 skills kan zetten. Sowieso blijft dat op de console lastig, op de PC kan je natuurlijk gewoon klikken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Gameplay, voor zover ik kan zien dan. 4 skills die je tegelijkertijd kan gebruiken max is in mijn ogen wat weinig. Anderzijds blijven het vroege beelden en valt er nog niet echt iets te concluderen over het eindresultaat.
Daar hoop ik ook op ja. Bij deel 2 was het alleen maar klikken, wachten, dood, klaar.quote:Nu kwam het een beetje over als Mass Effect. Geen slechte vergelijking verder, maar ik hoop dat de grotere battles ook wat strategischer zijn en een groot scala aan skills en combinaties vereisen.
Het is een filmpje van een consoleversie hè.quote:Grafisch ziet het er verder degelijk uit, hoewel je wel kan zien dat er duidelijk rekening is gehouden met de consoles.
Oh, ik vind het juist wel tof zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Denk de combat, het is inderdaad wel beetje over de top met de salto's bij het springen, die sound effects bij de pijl en boog enzo. Het borduurt een beetje voort op de combat van DA2, maar dat vond ik het toffe van deel 2, dus dat vind ik niet zo erg persoonlijk.
Is Pillars of Eternity hiermee te vergelijken? Ik ken het niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk ook al vanuitWe zullen zien! Na Pillars of Eternity is DA3 de rpg waar ik het meest naar uitkijk, ondanks deel 2
En tot die tijd weet ik me zeer goed te vermaken met Divinity.
In a way. PoE is eigenlijk de nieuwe versie van Baldur's gate/icewind dale/neverwinter nights. Top down view. Daar maak je mij persoonlijk heel blij mee, vandaar ook mijn enthousiasme voor het onverwachtse pareltje dat divinity original sin heetquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is Pillars of Eternity hiermee te vergelijken? Ik ken het niet.
Klinkt goed, denk dat ik die ook maar eens ga oppakken als die uitkomt dan. Baldur's Gate was helaas voor mijn tijd, heb laatst de Enhanced Edition geprobeerd, maar het is toch wel heel erg verouderd en kwam er jammer genoeg niet heel erg in daardoor. Had het wel graag gewild aangezien veel mensen het als beste RPG ooit beschouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef ems. het volgende:
[..]
In a way. PoE is eigenlijk de nieuwe versie van Baldur's gate/icewind dale/neverwinter nights. Top down view. Daar maak je mij persoonlijk heel blij mee, vandaar ook mijn enthousiasme voor het onverwachtse pareltje dat divinity original sin heet
Qua gameplay is het verder goed te vergelijken, maar dat is enigszins logisch gezien DA in de eerste instantie de geestelijke opvolger was van Baldur's gate. Het voornaamste verschil zal denk ik dan ook zijn dat PoE meer hardcore is, waar DA relatief casual blijft.
Tof, dat zijn veel RPG's om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Beste RPG ooit is nog altijd Planescape:Torment
Torment: Tides of Numenara is daar de spirituele opvolger van, die komt na PoE nog uit.
Voor mij blijft dat altijd een goede 2e.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Beste RPG ooit is nog altijd Planescape:Torment
We gaan goede tijden tegemoetquote:Torment: Tides of Numenara is daar de spirituele opvolger van, die komt na PoE nog uit.
Kotor 1 was geweldig (2 kon ik echt niet inkomen), maar PS:Torment is toch degene waar ik de beste herinneringen aan heb. Prachtig hoe het verhaal zich vormde afhankelijk van je personage.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor mij blijft dat altijd een goede 2e.Kotor vond ik ook geweldig, helaas op een laag pitje gezet omdat de cashmannetjes zo nodig een mmo wilde.
[..]
We gaan goede tijden tegemoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |