abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142111817
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zal misschien iets achter zitten wat ze nog niet willen spoileren. Ik vind persoonlijk dat ze eigenlijk al te veel vrijgeven wat betreft informatie.
Vind ik ook inderdaad. Gameplay laten zien vind ik tof, maar vind het jammer dat ze al alle companions hebben vrijgegeven.
pi_142112531
Wat zien die gameplay beelden er gruwelijk uit van Inquisition toch gruwelijk uit.
Morgen dan toch echt de eerste 2 delen oppikken.
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:02:29 #78
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142113433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Rijst het volgende:
Wat zien die gameplay beelden er gruwelijk uit van Inquisition toch gruwelijk uit.
Deel 2

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142127014
Wel echt een dik minpunt wat ik uit die demo haal is dat er weer alleen equipment slots zijn voor harnas, helm, wapen en juwelen. Geen belts, gloves, boots etc. Waarom? :(

Edit: Ik heb niks gezegd.

quote:
To clear things up. A suite of armor can be modified with separate boots and gloves in our crafting system, that's why you see only one slot, it's all combined. The same goes for weapons where you can change the hilt, blade etc. We'll go into crafting and loot in a lot more depth later on.
pi_142138737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Rijst het volgende:
En Rijst, al begonnen? :9
pi_142138780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:39 schreef Cikx het volgende:
Wel echt een dik minpunt wat ik uit die demo haal is dat er weer alleen equipment slots zijn voor harnas, helm, wapen en juwelen. Geen belts, gloves, boots etc. Waarom? :(

Edit: Ik heb niks gezegd.

[..]

Ik hoop dan wel dat het weer uit elkaar te halen valt, anders is het echt zonde als je later een betere combi weet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_142139047
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hoop dan wel dat het weer uit elkaar te halen valt, anders is het echt zonde als je later een betere combi weet.
Inderdaad, ik vraag het me af hoe ze het allemaal gaan doen.
pi_142140103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Cikx het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vraag het me af hoe ze het allemaal gaan doen.
Hoop dat het gewoon bij elkaar pleuren en desnoods weer uit elkaar halen is. Dus een slot met subslots eigenlijk, anders zie ik het echt niet zitten. Moet er niet aan denken dat je een goede combi hebt, iets beter vind, en dan weer van voren af aan moet gaan beginnen.
pi_142142931
Conscience do cost.
pi_142143312
quote:
Arcade? Hoe bedoel je? De grafische stijl of de gameplay?
pi_142143420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Denk de combat, het is inderdaad wel beetje over de top met de salto's bij het springen, die sound effects bij de pijl en boog enzo. Het borduurt een beetje voort op de combat van DA2, maar dat vond ik het toffe van deel 2, dus dat vind ik niet zo erg persoonlijk.
pi_142143474
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gameplay, voor zover ik kan zien dan. 4 skills die je tegelijkertijd kan gebruiken max is in mijn ogen wat weinig. Anderzijds blijven het vroege beelden en valt er nog niet echt iets te concluderen over het eindresultaat.

Nu kwam het een beetje over als Mass Effect. Geen slechte vergelijking verder, maar ik hoop dat de grotere battles ook wat strategischer zijn en een groot scala aan skills en combinaties vereisen.

Grafisch ziet het er verder degelijk uit, hoewel je wel kan zien dat er duidelijk rekening is gehouden met de consoles.
Conscience do cost.
pi_142143532
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Gameplay, voor zover ik kan zien dan. 4 skills die je tegelijkertijd kan gebruiken max is in mijn ogen wat weinig. Anderzijds blijven het vroege beelden en valt er nog niet echt iets te concluderen over het eindresultaat.

Nu kwam het een beetje over als Mass Effect. Geen slechte vergelijking verder, maar ik hoop dat de grotere battles ook wat strategischer zijn en een groot scala aan skills en combinaties vereisen.

Grafisch ziet het er verder degelijk uit, hoewel je wel kan zien dat er duidelijk rekening is gehouden met de consoles.
Het wordt met een Xbox controller gespeeld, vandaar de 4 skills. PC zal wel een andere interface krijgen met een skillbar denk ik.
pi_142143659
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het wordt met een Xbox controller gespeeld, vandaar de 4 skills. PC zal wel een andere interface krijgen met een skillbar denk ik.
Daar ging ik eigenlijk ook al vanuit O+ We zullen zien! Na Pillars of Eternity is DA3 de rpg waar ik het meest naar uitkijk, ondanks deel 2 :P

En tot die tijd weet ik me zeer goed te vermaken met Divinity.
Conscience do cost.
pi_142143666
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op tijdens het kijken van dat filmpje, maar dat komt doordat ze het op een Xbox spelen. Als je goed oplet zie je het wiel trouwens ook vernieuwen, denk dus dat je wel shortcuts voor 8 skills kan zetten. Sowieso blijft dat op de console lastig, op de PC kan je natuurlijk gewoon klikken.
quote:
Daar hoop ik ook op ja. Bij deel 2 was het alleen maar klikken, wachten, dood, klaar. :')
quote:
Het is een filmpje van een consoleversie hè. :P PC ziet er waarschijnlijk wel beter uit.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

Denk de combat, het is inderdaad wel beetje over de top met de salto's bij het springen, die sound effects bij de pijl en boog enzo. Het borduurt een beetje voort op de combat van DA2, maar dat vond ik het toffe van deel 2, dus dat vind ik niet zo erg persoonlijk.
Oh, ik vind het juist wel tof zo. :+ Nog liever ook de grafische stijl van Origins, maar ja, het kan slechter.
pi_142143731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Daar ging ik eigenlijk ook al vanuit O+ We zullen zien! Na Pillars of Eternity is DA3 de rpg waar ik het meest naar uitkijk, ondanks deel 2 :P

En tot die tijd weet ik me zeer goed te vermaken met Divinity.
Is Pillars of Eternity hiermee te vergelijken? Ik ken het niet. :+
pi_142143885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:32 schreef Cikx het volgende:

[..]

Is Pillars of Eternity hiermee te vergelijken? Ik ken het niet. :+
In a way. PoE is eigenlijk de nieuwe versie van Baldur's gate/icewind dale/neverwinter nights. Top down view. Daar maak je mij persoonlijk heel blij mee, vandaar ook mijn enthousiasme voor het onverwachtse pareltje dat divinity original sin heet :P

Qua gameplay is het verder goed te vergelijken, maar dat is enigszins logisch gezien DA in de eerste instantie de geestelijke opvolger was van Baldur's gate. Het voornaamste verschil zal denk ik dan ook zijn dat PoE meer hardcore is, waar DA relatief casual blijft.
Conscience do cost.
pi_142144054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef ems. het volgende:

[..]

In a way. PoE is eigenlijk de nieuwe versie van Baldur's gate/icewind dale/neverwinter nights. Top down view. Daar maak je mij persoonlijk heel blij mee, vandaar ook mijn enthousiasme voor het onverwachtse pareltje dat divinity original sin heet :P

Qua gameplay is het verder goed te vergelijken, maar dat is enigszins logisch gezien DA in de eerste instantie de geestelijke opvolger was van Baldur's gate. Het voornaamste verschil zal denk ik dan ook zijn dat PoE meer hardcore is, waar DA relatief casual blijft.
Klinkt goed, denk dat ik die ook maar eens ga oppakken als die uitkomt dan. Baldur's Gate was helaas voor mijn tijd, heb laatst de Enhanced Edition geprobeerd, maar het is toch wel heel erg verouderd en kwam er jammer genoeg niet heel erg in daardoor. Had het wel graag gewild aangezien veel mensen het als beste RPG ooit beschouwen.

Heb wat van Divinity gezien nu en ben ook van plan die te gaan kopen. :) Ik vind alleen het stilzetten gecombineerd met real-time combat toffer dan turn-based, maar ach. Ik kan er zeker mee leven.
pi_142144158
Beste RPG ooit is nog altijd Planescape:Torment ;)

Torment: Tides of Numenara is daar de spirituele opvolger van, die komt na PoE nog uit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142144217
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:

Torment: Tides of Numenara is daar de spirituele opvolger van, die komt na PoE nog uit.
Tof, dat zijn veel RPG's om naar uit te kijken.
pi_142144349
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor mij blijft dat altijd een goede 2e. :P Kotor vond ik ook geweldig, helaas op een laag pitje gezet omdat de cashmannetjes zo nodig een mmo wilde.
quote:
We gaan goede tijden tegemoet :)
Conscience do cost.
pi_142145230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Voor mij blijft dat altijd een goede 2e. :P Kotor vond ik ook geweldig, helaas op een laag pitje gezet omdat de cashmannetjes zo nodig een mmo wilde.

[..]

We gaan goede tijden tegemoet :)
Kotor 1 was geweldig (2 kon ik echt niet inkomen), maar PS:Torment is toch degene waar ik de beste herinneringen aan heb. Prachtig hoe het verhaal zich vormde afhankelijk van je personage.
Eerste playthrough was ik een domme bruut, de tweede een intelligente mage en het verhaal werd zoveel dieper van die 2e playthrough. Geweldig gedaan.

En natuurlijk benieuwd naar DA:I dit wordt er weer eentje om wat vakantiedagen voor op te nemen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142145288
Dussss, de RPG van deze zomer is Divinity? Even onthouden, heb ik ook weer wat te doen. _O-
  donderdag 10 juli 2014 @ 18:57:35 #99
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142146092
Er gaat inderdaad maar weinig boven Torment. _O_

The Sith Lords moet je tegenwoordig ook spelen met dit. Sowieso al beter dan deel 1 en die mod maakt het grotendeels af. Hij was eigenlijk alleen te grijs voor een Star Wars-game. :P

En dan de komende tijd Pillars of Eternity, Wasteland 2, Tides of Numenara, The Witcher 3 en DA:I. Weer even een lekkere rpg-tijd. Beetje droog gestaan de laatste jaren.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:23:19 #100
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142164744
Om het maar even weer even over Dragon Age te gaan hebben... :P

Maar eens een sloot aan mods gedownload voor Dragon age 2 en een game gestart met de intentie om een totaal ander soort party te maken dan ik normaal zou doen. (Tank, damagers, healer)

Zelf geen mage, rogue of 2-handed warrior, maar de nobele taak van tank (Schildje en zwaardje). Mod gedownload waarbij alle ability punten zijn gereset en alle ability groepen beschikbaar maakt (behalve die werkelijk aan een personage hangen).

Verder geen Aveline, geen Varric of Anders (behalve in deeproads om Bethany naar de grey wardens te krijgen) en zeker geen Fenris ( :r ). Nu dus met Bethany, Merill en Isabela.

Verder wat mods die een sloot aan wapens en armor toevoegt, wat grafische mods. (Game op nightmare mode, omdat DA2 snel erg makkelijk werd de vorige keer).

Ook ben is de tank de enige die de damage doet, gewoon om mezelf nog wat meer restricties te geven dan normaal (je moet wat om deze game "leuk " te houden :') ). De rest van het ploegje heeft skills voornamelijk om te kiten, buffen of juist debuffen. (Ook Isabela, wat wel lullig is want nu staat ze wat zielig te doen met een pijl en boogje :D)

Nu ik al wat geleveled ben krijg ik wel het idee dat mijn tank straks doodleuk onverwoestbaar wordt...ik heb net die eerste draak van de bonepit praktisch solo neergehaald. (De rest deed enkel aan buffen).

Toch blijft het nadeel van deze game dat het verhaal technisch slap is en ik de neiging heb gewoon door de game te steamrollen. Wat wel leuk is op zich zijn de conversaties tussen tussen de drie dames. :D

Nou ja ach, ik zie wel of ik mijn aandacht er bij kan houden tot het einde. :@
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')