abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141886437
Ze vond mijn romance met Leliana niet kunnen, omdat het volgens haar egoïstisch was :')
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:34:36 #52
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141886531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef Cikx het volgende:
Ze vond mijn romance met Leliana niet kunnen, omdat het volgens haar egoïstisch was :')
:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:35:05 #53
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141886553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:16 schreef Cikx het volgende:

[..]

Klopt de combat was op de consoles beter, misschien wat over de top maar ach, dat zal bij Inquisition ook het geval zijn volgens mij. Op de PC hadden ze volgens mij die top-down view eruit gesloopt en daar waren ze niet zo blij mee, maar dat komt weer terug gelukkig. :) Al mogen ze het wel achterwege laten dan vijanden uit het niets spawnen.
Op de PC vond ik het wel beter dan consoles hoor,maar dat komt denk ik omdat ik gewoon mouse and keyboard ben gewend.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141886880
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Op de PC vond ik het wel beter dan consoles hoor,maar dat komt denk ik omdat ik gewoon mouse and keyboard ben gewend.
O, ja zo bedoelde ik het niet. De combat hadden ze bij 2 meer actie gericht gemaakt. Wat een stap vooruit was voor de consoles, maar iets minder tot zijn recht kwam op de PC. Maar hoe dan ook blijft de PC gewoon de betere versie, ja :)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:40:27 #55
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_141908479
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil gvd Hawke hebben als companion, of die piratenhoer. Enige goede van van DA2. Al was varric ook wel oke voor CC en zijn praatjes.
Ik was zelf een Rogue in DA2 en had altijd Isabela en Varric in mijn team, eerst met Bethany en toen zij weg was met Merrill. Geen balans, maar ook geen gezeik. Man, wat werd ik snel moe van Fenris, Aveline en al die andere lui.

quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Semisane het volgende:
Wynne was inderdaad v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k. Wat een zeikwijf was dat. :')
Ik vond haar nog wel meevallen in het begin, maar ik begon me op een gegeven moment wel te ergeren aan die hele "hippe grootmoeder" act van haar. En in één van die laatste quests stelt zo'n slavenhandelaar voor om een stel elven op te offeren om jou sterker te maken, waarna Wynne opeens heel agressief zegt van "you aren't thinking of doing that, are you?!". Toen dacht ik echt van, mens, we zijn beste maatjes, je hebt me de hele game de good guy zien spelen en dan ga je me dit serieus vragen? Kutwijf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Inquisition gesproken...

O+ :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_141914088
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Rikketik het volgende:

Die kop. _O-
pi_141925588
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik was zelf een Rogue in DA2 en had altijd Isabela en Varric in mijn team, eerst met Bethany en toen zij weg was met Merrill. Geen balans, maar ook geen gezeik. Man, wat werd ik snel moe van Fenris, Aveline en al die andere lui.

[..]

Ik vond haar nog wel meevallen in het begin, maar ik begon me op een gegeven moment wel te ergeren aan die hele "hippe grootmoeder" act van haar. En in één van die laatste quests stelt zo'n slavenhandelaar voor om een stel elven op te offeren om jou sterker te maken, waarna Wynne opeens heel agressief zegt van "you aren't thinking of doing that, are you?!". Toen dacht ik echt van, mens, we zijn beste maatjes, je hebt me de hele game de good guy zien spelen en dan ga je me dit serieus vragen? Kutwijf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat filmpje. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_142005866
Kiezen jullie voor Bhelen of Harrowmont? Toch wel een van de moeilijkere morele keuzes imo.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:02:40 #59
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142007950
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:01 schreef Cikx het volgende:
Kiezen jullie voor Bhelen of Harrowmont? Toch wel een van de moeilijkere morele keuzes imo.
In de laatste game, die ik nu ook gebruik als achtergrond verhaal in een DA2 game heb ik (here be spoilers...don't click if not wanted)

SPOILER
Dat alles resulteerde in wat leuke epilogen. :D Maar ja...dan hadden die dwergen maar niet zo moeilijk moeten doen...geef me gewoon mijn legers! ;)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142008902
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:02 schreef Semisane het volgende:

[..]

In de laatste game, die ik nu ook gebruik als achtergrond verhaal in een DA2 game heb ik (here be spoilers...don't click if not wanted)

SPOILER
Dat alles resulteerde in wat leuke epilogen. :D Maar ja...dan hadden die dwergen maar niet zo moeilijk moeten doen...geef me gewoon mijn legers! ;)
Haha kan ik me goed voorstellen ja.
SPOILER
pi_142089630
SPOILER: Factsheet.
pi_142090782
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:21 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: Factsheet.
Alles gelezen, behalve het companions/romance stukje, houd ik liever nog even geheim. :)
Verder ben ik wel echt hyped en ik hoop echt dat het zich kan meten met Origins. Vind het wel jammer dat je dit keer maar één specialization kan kiezen.
pi_142091330
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:50 schreef Cikx het volgende:

[..]

Alles gelezen, behalve het companions/romance stukje, houd ik liever nog even geheim. :)
Verder ben ik wel echt hyped en ik hoop echt dat het zich kan meten met Origins. Vind het wel jammer dat je dit keer maar één specialization kan kiezen.
Specializations gebruik ik toch nooit, dus dat vind ik niet erg. :P Net alsof je wat aan arcane warrior of zo hebt. :')

En ja, ik ben ook erg hyped, heel erg zelfs. Laatste keer dat het zo erg was was bij Skyrim. _O- Nog maar 90 dagen.
pi_142092119
Fans van Dragon age en baldur's gate moeten echt even divinity original sin bekijken. Heerlijk tussendoortje. Heeft mijn RPG-honger iig weer even verzadigd :P
Conscience do cost.
pi_142094083
http://www.princessstabbi(...)are-devs-july-8-2014
Dit is trouwens de Q&A waar die factsheet op gebaseerd is.
pi_142095032
De Amerikaanse voice actor voor de mannelijke Inquisitor sprak ook de stem van Zevran in. :o Nu maar hopen dat hij wel een beetje anders klinkt, anders ga ik mijn Inquisitor nog Zevran noemen. :+
pi_142097170
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Specializations gebruik ik toch nooit, dus dat vind ik niet erg. :P Net alsof je wat aan arcane warrior of zo hebt. :')

En ja, ik ben ook erg hyped, heel erg zelfs. Laatste keer dat het zo erg was was bij Skyrim. _O- Nog maar 90 dagen.
Met arcane warrior kon je anders wel een tank mage maken die nightmare op zijn gemak kan solo'en. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef ems. het volgende:
Fans van Dragon age en baldur's gate moeten echt even divinity original sin bekijken. Heerlijk tussendoortje. Heeft mijn RPG-honger iig weer even verzadigd :P
Tof, zal het eens bekijken. Zijn veel te weinig spellen van zulk soort kwaliteit. :(
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:59:08 #68
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142104314
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Force mage in DA2 was anders best lachen. :P Lekker een beetje met mensjes gooien en strooien. ;)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:01:54 #69
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142104414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:07 schreef Cikx het volgende:

[..]

Met arcane warrior kon je anders wel een tank mage maken die nightmare op zijn gemak kan solo'en. :P
Die is inderdaad brutaal overpowered, met de juiste items en sustained spells. :D
pi_142108469

Nou, dat is toch wel weer even minder imo.
pi_142108485
quote:
Is dat niet die gameplay die tijdens de E3 was gelekt? :P
pi_142109356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is dat niet die gameplay die tijdens de E3 was gelekt? :P
Deze is nog wat uitgebreider. Wel hetzelfde gevecht met de draak.
pi_142109541
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Cikx het volgende:

[..]

Deze is nog wat uitgebreider. Wel hetzelfde gevecht met de draak.
Ja, ik zag het net. Wel een beetje vreemd dat ze die draak niet helemaal verslaan. :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 20:55:01 #75
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142109858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:48 schreef Rezania het volgende:
Ja, ik zag het net. Wel een beetje vreemd dat ze die draak niet helemaal verslaan. :')
Zal misschien iets achter zitten wat ze nog niet willen spoileren. Ik vind persoonlijk dat ze eigenlijk al te veel vrijgeven wat betreft informatie.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')