quote:But now it's time for the real question: does your gaming rig have the (literal) guts to command the Inquisition? If you're looking to crank the settings up a bit, here are the recommended system specs:
Recommended:
CPU: AMD six core CPU @ 3.2 GHz, Intel quad core CPU @ 3.0 GHz
System RAM: 8 GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870 or R9 270, NVIDIA GeForce GTX 660
Graphics Memory: 2 GB
Hard Drive: 26 GB
DirectX 11
Or, if you're playing on a slightly older setup, here are the minimum system requirements:
Minimum:
CPU: AMD quad core CPU @ 2.5 GHz, Intel quad core CPU @ 2.0 GHz
System RAM: 4 GB
Graphics CARD: AMD Radeon HD 4870, NVIDIA GeForce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB
Hard Drive: 26 GB
DirectX 10
SPOILER: En nog wat plaatjes van de PC HUD:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit imo, kan niet wachten.
Bron: https://www.origin.com/nl-nl/news/dai-pc-specs-screensGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Rezania het volgende:
Eisen qua hardware zijn bekend.
[..]Dit gaat smullen worden met mijn GTX980SPOILER: En nog wat plaatjes van de PC HUD:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit imo, kan niet wachten.
Bron: https://www.origin.com/nl-nl/news/dai-pc-specs-screens![]()
Ook al met mijn 970 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit gaat smullen worden met mijn GTX980
Gekocht? Terwijl hij gratis is?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef Woestijnvos het volgende:
Heb gister pas Dragon age origins gekocht. Heb dus nog heel wat in te halen.
Hij is gratis op Origin nu.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef Woestijnvos het volgende:
twitter:DragonAgeKeep twitterde op zondag 12-10-2014 om 19:02:12If you signed up for the Keep beta and haven't received an email invite yet, go check your inboxes (and spam folders too)! reageer retweet
Oh, console. Gratis versie was enkel voor de PC geloof ik. Have fun.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Via PSN was die nog geen 4 euro.
Jaloers dat je die hele ervaring voor het eerst beleeftquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef Woestijnvos het volgende:
Had mijn mail ook binnen. Kan volgens hen dinsdag aan de slagquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
Yes, eindelijk toegang tot de Keep.twitter:DragonAgeKeep twitterde op zondag 12-10-2014 om 19:02:12If you signed up for the Keep beta and haven't received an email invite yet, go check your inboxes (and spam folders too)! reageer retweet
Meh valt wel mee, Flemeth komt er wel in voor. Voor de rest wordt het je uitgelegd via de keep bij Inquisition.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
Zo beginnen met een nieuwe playthrough van Dragon Age 1.Is denk ik een jaar of 5/6 geleden dat ik die game gespeeld heb.
Daarna even kijken of ik deeltje 2 een kans ga geven, ben er nog niet over uit. Is het een belangrijk deel qua lore of valt dat wel mee?
Had net vakantie toen het spel zou uitkomen, maar toen moest het verdomme uitgesteld wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:08 schreef aniihakobyan het volgende:
ah ik weet nog toen ik chagrijnig werd nadat het uitgesteld werdwe will be together soon.
21 in EU, ja. Echt waardeloos dat het in US op 18 november komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nooit een van de vorige delen gespeeld. Maar deze setting spreekt me heel erg aan. Vrienden van me zijn ook hyped hierover. Na het zien van een aantal gameplay trailers ga ik deze toch wel op day-one halen.@ps4. 21 november toch ?
Origins is zeker de moeite waard om nog even te spelen van te voren, kost bijna niks meer en blijft een geweldige game als je door de redelijk outdated graphics en ietwat houterige animaties heen kan prikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nooit een van de vorige delen gespeeld. Maar deze setting spreekt me heel erg aan. Vrienden van me zijn ook hyped hierover. Na het zien van een aantal gameplay trailers ga ik deze toch wel op day-one halen.@ps4. 21 november toch ?
Het valt mee, maar ik ben toch blij dat ik dit jaar toch het e.e.a. aan upgrades in mijn toren heb gedouwd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:08 schreef Drankster het volgende:
PC SPECS DRAGON AGE: INQUISITION BEKEND
Valt nog mee gelukkig.
Op de pc vind ik het nog steeds meevallen, en dat terwijl ik toch een behoorlijke graphics-hoer ben. Ik ondervind er in ieder geval geen hinder van, na het spelen van 2 (en binnenkort 3) heb ik meer last van het houterige combat-system. Rogue spelen is echt vreselijk traag bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
DA:O aangeschaft voor de ps3. Ugh, die graphics.
Op de PC met de tactical camera ziet het er inderdaad een stuk beter uit dan op de console. Maar hoe dan ook als je uiteindelijk echt in het verhaal zit dan stoor je je daar niet meer aan, ik niet tenminste.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Op de pc vind ik het nog steeds meevallen, en dat terwijl ik toch een behoorlijke graphics-hoer ben. Ik ondervind er in ieder geval geen hinder van, na het spelen van 2 (en binnenkort 3) heb ik meer last van het houterige combat-system. Rogue spelen is echt vreselijk traag bijvoorbeeld.
Daarnaast vind ik de grafische stijl van 1 vele male mooier dan dat strakke uit deel 2. Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik speel nog altijd liever Origins dan deel 2.
Als je gewoon 's begint met spelen, dus conversaties en gevechten aangaan, hoef je niet op de scherpte van de textures te letten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
Je had deze gewoon voor een paar euro via origin kunnen binnen halen...dan kan je er tenminste nog wat mods overheen gooien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
Steam is ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je had deze gewoon voor een paar euro via origin kunnen binnen halen...dan kan je er tenminste nog wat mods overheen gooien.
Origin is wellicht niet het meest fijne product, maar werkt hier prima voor.
Ik krijg toch echt te zien op de pagina (na inloggen) dat de beta signup gesloten is:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:20 schreef Rezania het volgende:
Dragon Age Keep is nu toegankelijk voor iedereen.
-edit-quote:Sorry,
beta signups are now closed.
Thank you for your interest.
The Dragon Age Keep will be launching soon, so stay tuned.
Sorry, op Reddit stond dat het al open was voor iedereen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt te zien op de pagina (na inloggen) dat de beta signup gesloten is:
[..]
-edit-
Ergens vandaag dus: https://twitter.com/DragonAgeKeep/status/527318996014858240
Volgende keer iets vollediger zijn in je info aub
Ah, reddit, dat verklaartquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, op Reddit stond dat het al open was voor iedereen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:20 schreef Rezania het volgende:
Dragon Age Keep is nu toegankelijk voor iedereen.
Tof!quote:Dragon Age Keep is a free online application that allows players to tailor decisions made in Dragon Age: Origins and Dragon Age II and import them into a new game of Dragon Age: Inquisition.
Nou ja, ik hoop toch wel zeker op een paar quests over mijn baby met Morrigan hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Tof!
Vraag mij af hoeveel impact het heeft op Inquisition. Waarschijnlijk worden alleen wat namen genoemd met wat verhaaltjes. Bijvoorbeeld King Alistair ipv die chick van Logain.
Dat betekent dat het goed in elkaar zit. Je kunt zo te zien keuzes maken die met elkaar in conflict kunnen komen. Ik heb voor mijn karakter de Human Noble gekozen, maar je kunt tegelijkertijd ook keuzes invullen die zeggen dat je als dwarven noble een relatie (en kind) had met een zo'n concubine. Dat gaat uiteraard niet, dus moet je het aanpassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Cikx het volgende:
Vreemd als ik deze keuze wil maken dat ik met Morrigan door de Eluvian ben gegaan zegt die dat die 24 gebeurtenissen moet aanpassen om die keuze te maken.
Ik heb haar wel geromanced met de dark ritual, Flemeth verslagen voor die grimoire etc etc. Het gekke is dat de keuzes die ik zou moeten veranderen o.a. bestaan uit: Heeft Hawke de assassin gevonden voor Nuncio? Heeft de warden Wynne gerecruteerd? Wat is er met Loghain gebeurd? En ga zo maar door.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat betekent dat het goed in elkaar zit. Je kunt zo te zien keuzes maken die met elkaar in conflict kunnen komen. Ik heb voor mijn karakter de Human Noble gekozen, maar je kunt tegelijkertijd ook keuzes invullen die zeggen dat je als dwarven noble een relatie (en kind) had met een zo'n concubine. Dat gaat uiteraard niet, dus moet je het aanpassen.
Dus als jij bij die andere keuzes haar niet ge-romanced hebt, haar niet geholpen hebt met die grimoire, dat ritueel niet hebt ondergaan, e.d., dan zal je dus die laatste keuze, om met haar mee te gaan, niet kunnen maken.
http://www.nexusmods.com/dragonage/mods/686/?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
Iemand aanraders (en linkjes) voor mods voor Dragon Age: Origins? Vanavond even een stuk spelen.
Better sexscenes en de nudity mod. Nog eentje van The Pearl modquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
Iemand aanraders (en linkjes) voor mods voor Dragon Age: Origins? Vanavond even een stuk spelen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Better sexscenes en de nudity mod. Nog eentje van The Pearl mod
Bij mij werd Origins niet eens gevonden :lquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef Drankster het volgende:
Raar, The Keep zegt dat ik bij Origins maar 12 achievements heb maar heb er toch echt 60. Ik kijk wel weer wanneer Inquisistion uit is.
Bij mij wordt niks gevonden van Origins, en slechts 3 achievements van deel 2... Faal dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef Drankster het volgende:
Raar, The Keep zegt dat ik bij Origins maar 12 achievements heb maar heb er toch echt 60. Ik kijk wel weer wanneer Inquisistion uit is.
Jouw Bioware- en Origin-account waren toch verschillend? Dus als je inlogt op de Keep met je Origin-account, komen de achievements van je DA:Origins-account (social.bioware-account) uiteraard niet boven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef DeeCruise het volgende:
Bij mij wordt niks gevonden van Origins, en slechts 3 achievements van deel 2... Faal dus.
Holy shit, nice geheugen!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jouw Bioware- en Origin-account waren toch verschillend? Dus als je inlogt op de Keep met je Origin-account, komen de achievements van je DA:Origins-account (social.bioware-account) uiteraard niet boven.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
Nog maar drie weken wachten.
Trouwens, zit nu Stargate SG1 te kijken, Morrigan (de voice actor ervan) speelt daar in mee.
Ik eentje verder, 10 dus. Ben wel al bijna klaar, nog maar zes afleveringen. Daarna nog twee films en dan heb ik alles van Stargate gezien en heb ik niks te doen totdat DA:I uitkomt.quote:
Atlantis e.d. al gezien dus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eentje verder, 10 dus. Ben wel al bijna klaar, nog maar zes afleveringen. Daarna nog twee films en dan heb ik alles van Stargate gezien en heb ik niks te doen totdat DA:I uitkomt.
Nou ja, 13 november komt de nieuwe AC uit, dus ik kan dat nog wel gaan uitspelen in 8 dagen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Atlantis e.d. al gezien dus?
Ik ben begonnen met de eerste film en daarna SG-1. Ik denk niet dat ik gelijk door ga met de andere dingen, ben er wel een beetje klaar mee voorlopig.
Verder geen series die je leuk lijken?
Ga ik dus mooi niet kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is toch al gauw ruim 5 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb, dus herken wel dingen maar heel veel dingen zijn ook 'nieuw'. Mooi spel.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga ik dus mooi niet kijken.
Ben nu een uurtje of 7 in Dragon Age Origins. Tot nu toe:Gisteren uitgespeeld, nu dlc en awakenings nog. Dan even overstappen naar deel 2 en dan ben ik klaar voor inquisition.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is toch al gauw ruim 5 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb, dus herken wel dingen maar heel veel dingen zijn ook 'nieuw'. Mooi spel.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
kun je ook start trek voyager kijken, daar speelt haar 'moeder' in mee :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
Nog maar drie weken wachten.
Trouwens, zit nu Stargate SG1 te kijken, Morrigan (de voice actor ervan) speelt daar in mee.
Ja, die had ik allang gekeken voordat Origins überhaupt bestond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
kun je ook start trek voyager kijken, daar speelt haar 'moeder' in mee :p
Voor zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:06 schreef Cikx het volgende:
Kun je iets speciaals doen met die punten van je achievements in de keep? Hij laadt mijn progress niet en vind t niet erg om een custom world state te maken, mits ik niets misloop natuurlijk.
Nice. Ik heb Awakenings en Dragon Age nog helemaal niet gespeeld dus voor mij zit er een mooie maand met Dragon Age content aan te komen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gisteren uitgespeeld, nu dlc en awakenings nog. Dan even overstappen naar deel 2 en dan ben ik klaar voor inquisition.
Ah, dan kun je nog wel even vooruit. Speel witchhunt overigens pas als laatste van DA;Oquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice. Ik heb Awakenings en Dragon Age nog helemaal niet gespeeld dus voor mij zit er een mooie maand met Dragon Age content aan te komen.
Weet eigenlijk ook niet meer waarom ik destijds niet verder ben gegaan met de dlc e.d.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ah, dan kun je nog wel even vooruit. Speel witchhunt overigens pas als laatste van DA;O
Ga zelf vanavond verder met Awakenings, heerlijke expansion..
Zonde, maar dan heb je nu tenminste weer iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet eigenlijk ook niet meer waarom ik destijds niet verder ben gegaan met de dlc e.d.
Waarschijnlijk te druk met Halo 3..
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zonde, maar dan heb je nu tenminste weer iets om naar uit te kijken
Lijkt me ook logische keuze. AC games spelen prima met een controller op een console, waar ik bij meer tactical gameplay (zoals bij Dragon Age het geval is) liever op een pc speel..quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilde eerst deze op de PS4 kopen en AC: Unity op de PC. Ga ik toch maar even omdraaien, speelt echt zoveel lekkerder op de PC.
Must... resist... urge... to click!quote:
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:30 schreef Typisch het volgende:
Eerste reviews zien er goed uit.
Polygon een 5/5, die heb ik zelf gelezen.
No healing betekent veel potions in je inventory hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:36 schreef aspi het volgende:
Geen healing, is dat een probleem voor zo een game. Ik ben erg gewend aan healers, of zelf heal ipv een enorm beperkte potion. Ben niet zo van het voorzichtige game. :/
Maar je kan er maar 2 meenemen toch? Dacht dat ik dat ergens las.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
No healing betekent veel potions in je inventory hebben.
Ik heb zo min mogelijk gelezen, dus ik heb geen idee verder.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:38 schreef aspi het volgende:
[..]
Maar je kan er maar 2 meenemen toch? Dacht dat ik dat ergens las.
Je hebt verschillende manieren om met healing om te gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:36 schreef aspi het volgende:
Geen healing, is dat een probleem voor zo een game. Ik ben erg gewend aan healers, of zelf heal ipv een enorm beperkte potion. Ben niet zo van het voorzichtige game. :/
Wel fijn op zich, heb je niet altijd een mage nodig. Waardoor je dus meer kunt rouleren tussen je characters.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je hebt verschillende manieren om met healing om te gaan.
Je hebt inderdaad de potions, maar er zijn bijvoorbeeld ook bepaalde items met iets van health regeneration. Ook heb je vanallerlei shield spells e.d. om geen/minder schade op te lopen.
Ze wilden het een iets meer tactisch aspect maken, dan gewoon een standaard character hebben die iedereen healt.
Wel zijn ze niet zo tevreden over het verhaalquote:Ninety hours. That’s how long it took me to roll the credits on Dragon Age: Inquisition. Though it’s true that quality can’t be measured purely in terms of quantity, that number is still significant. That’s part of why Inquisition is not only one of the most expansive RPGs I’ve ever played, but one of the few that successfully fills its gorgeous, massive world with meaningful things to do and see.
Die kevin van ord ofzo op gamespot wordt altijd wel goed beoordeeld als reviewer. Ik heb genoeg dingen gezien iig om hem te halen voor mn ps4tje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:39 schreef The_Substitute het volgende:
Ik wacht op wat 'onafhankelijkere' reviews.
Hoe groter de hype, hoe harder de val als je teleurgesteld wordt. Daarom kijk ik ook geen filmpjes meer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef Cikx het volgende:
Heb vanallerlei beelden gezien, terwijl ik van te voren eigenlijk had besloten niets ervan te gaan spoilen voor mezelf, maar ik ben nu zo ontzettend hyped voor deze game.
Dat is waar, maar de gameplay beelden zien er zo tof uit, dat moet zeker goed komen. Blijf ook wel een zwak hebben voor de serie, dus heb er alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe groter de hype, hoe harder de val als je teleurgesteld wordt. Daarom kijk ik ook geen filmpjes meer.
Precies, het voorkomt zo'n standaard party of het feit dat er weinig uitdaging meer is omdat je een healer heb met praktisch ongelimiteerde mana. Vind het wel relaxed dat er geen healers zijn en beperkt aantal potions per keer, dat kan vooral op nightmare een leuke uitdaging geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel fijn op zich, heb je niet altijd een mage nodig. Waardoor je dus meer kunt rouleren tussen je characters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |