abonnement Unibet Coolblue
pi_141389826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef Poeke het volgende:

[..]

Als je 3 uur gelopen hebt in de jungle en het wordt donker... Hoe loop je dan terug? Zonder zaklamp. Volgens een bron in vorige topic blijken er veel meer paadjes te lopen dan alleen het hoofdpad. Als je niets ziet is een fout snel gemaakt.

3 uur lopen is makkelijk 5 km als je rustig loopt.
Ja, daarom, zou je verwachten dat ze in de buurt van Boquete verdwaald zijn geraakt. Ze moeten echter de berg over gegaan zijn, en dat doe je niet als je verdwaald en scherp bent; je weet dat je naar beneden moet want daar is het dorp.

Dat de beenderen zo ver gevonden zijn, kan door roofvogels zijn. Maar die rugzak?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:06:02 #102
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141389918
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar als je verdwaald bent om die tijd, dan ga je toch terug?
Hèhè. Oooooooh. Was dat de oplossing voor verdwalen: gewoon terug gaan.
Pfff
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141389954
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. Dan ga je niet nog eens een berg beklimmen om aan de andere kant van het land terecht te komen.

Er zijn trouwens volgens onbevestigde berichten minstens 3 verdachten in bewaring gesteld:

Extraoficialmente se informó de la detención de al menos tres personas y el hallazgo de más restos; no obstante, esto no ha sido corroborado por las autoridades.
Ja, en misschien dachten ze wel juist dat "DAT" de weg terug was, maar alles blijft gissen en ik wens eigenlijk geen deel uit te maken van welke complot theorie dan ook. (No offence naar niemand btw). Hoop gewoon echt voor de familie dat ze het OF wel allebei zijn OF allebei niet, en niet dat het maar 1 van de twee is.
Since 2005!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:07:00 #104
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141389969
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar je hebt het overleefd. Hoeveel dagen kan de mens het vol houden als je verdwaald bent? Dit vraag ik omdat men er in dit topic vanuit lijkt te gaan dat dit max een dag is
In theorie: de rest van je leven. In dit specifieke geval lijkt max. 1 à 2 weken mogelijk, maar lijkt enkele dagen waarschijnlijker.
pi_141390004
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 22:57 schreef Poeke het volgende:

[..]

En jij weet dat omdat je naast de dames liep?

Als de zon onder gaat om 18:30 dan is het om 18:00 al erg schemerig, laat staan in een dikbeboste jungle.
Dat weet ik omdat ik contact heb met iemand die daar woont en die heeft dat uitgetest
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:08:29 #106
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141390054
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. Dan ga je niet nog eens een berg beklimmen om aan de andere kant van het land terecht te komen.

Er zijn trouwens volgens onbevestigde berichten minstens 3 verdachten in bewaring gesteld:

Extraoficialmente se informó de la detención de al menos tres personas y el hallazgo de más restos; no obstante, esto no ha sido corroborado por las autoridades.
Die meiden zijn bijna 3 maanden vermist. God weet wat voor omwegen we hebben gemaakt. Misschien zijn ze er omheen gelopen, misschien hebben ze bewust gekozen om omhoog te gaan omdat ze dan misschien een dorp konden zien. Misschien hebben ze toen de rivier wel gezien en weer naar beneden gegaan om die te volgen.

Waarom zouden ze vermoord en gedumpt zijn? 1: in een gebied waar alleen indianen komen, 2: in een rivier terwijl je ze makkelijk ergens kan begraven 3: met hun makkelijk te verkopen spullen en contant geld in hun rugzak, 4: schijnbaar met kleding nog aan inc DNA bewijs

.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141390067
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat weet ik omdat ik contact heb met iemand die daar woont en die heeft dat uitgetest
En dan is het aannemelijk dat ze hun telefoon nog aan hadden staan? I call bullshit on that one, je weet het nooit.
Since 2005!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:09:21 #108
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141390091
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, daarom, zou je verwachten dat ze in de buurt van Boquete verdwaald zijn geraakt. Ze moeten echter de berg over gegaan zijn, en dat doe je niet als je verdwaald en scherp bent; je weet dat je naar beneden moet want daar is het dorp.

Dat de beenderen zo ver gevonden zijn, kan door roofvogels zijn. Maar die rugzak?
Ik denk dat je beter mijn vorige reacties even lezen, daar heb ik je speculaties al kunnen verklaren
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141390106
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

In theorie: de rest van je leven. In dit specifieke geval lijkt max. 1 à 2 weken mogelijk, maar lijkt enkele dagen waarschijnlijker.
Waarschijnlijker want?
pi_141390162
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hèhè. Oooooooh. Was dat de oplossing voor verdwalen: gewoon terug gaan.
Pfff
Grapjas.

Je snapt toch wat ik bedoel? Verdwalen in een klein gebied, prima. Maar niet nog eens als je toch al verdwaald bent, een bergrug gaan beklimmen.

Tenzij ze een zonsondergangfoto wilden en daarom juist snel omhooggeklommen zijn en daar zijn gevallen in de rivier.

In elk geval denk ik dat ze niet lang hebben gezocht en verdwaald zijn geweest maar vrij snel zijn overleden. Die rugzak ziet er heel goed uit, niet alsof er uren/dagen mee door de 'jungle' is getrokken. Die witte zolen van die schoenen net zo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:10:49 #111
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141390168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat weet ik omdat ik contact heb met iemand die daar woont en die heeft dat uitgetest
Aah een ervaringsdeskundige. Dus als de zon om 18:30 ondergaat is het daar nog gewoon bright daylight.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141390195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef Poeke het volgende:

Waarom zouden ze vermoord en gedumpt zijn?
Geen idee, dat scenario stel ik ook nergens. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:12:04 #113
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141390225
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grapjas.

Je snapt toch wat ik bedoel? Verdwalen in een klein gebied, prima. Maar niet nog eens als je toch al verdwaald bent, een bergrug gaan beklimmen.

Tenzij ze een zonsondergangfoto wilden en daarom juist snel omhooggeklommen zijn en daar zijn gevallen in de rivier.

In elk geval denk ik dat ze niet lang hebben gezocht en verdwaald zijn geweest maar vrij snel zijn overleden. Die rugzak ziet er heel goed uit, niet alsof er uren/dagen mee door de 'jungle' is getrokken. Die witte zolen van die schoenen net zo.
Val je van je geloof El_Matador? Toch andere theorieën? ;)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:12:28 #114
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141390249
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar je hebt het overleefd. Hoeveel dagen kan de mens het vol houden als je verdwaald bent? Dit vraag ik omdat men er in dit topic vanuit lijkt te gaan dat dit max een dag is
van de week was er nog iemand na 11 dagen uit een grot gehaald, dus inderdaad: een beste tijd. Wat dat betreft zeggen die afstanden ook niet zoveel: in 10 dagen tijd zouden ze overal heengelopen kunnen zijn. Ik zie zo drie mogelijkheden denk ik:
1. Verdwaald, weg kwijt en rondgedoold tot ze niet meer konden.
2. Onder dwang meegenomen. Zou kunnen, maar lastig om zo'n grote afstand te overbruggen zonder gezien te worden misschien?
3. Vermoord en gedumpt, maar hoe ver sleep je een set lijken mee de bergen in? En waarom dan niet even het geld jatten. Lijkt me dat ze in Panama niet zwemmen in het geld?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141390272
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Gewond? Psychisch ingestort?
Nee, linkerschoen kwijt. :')
pi_141390282
tot aan vlag 2 is er GSM bereik

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:14:02 #117
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141390338
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:13 schreef StaceySinger het volgende:
tot aan vlag 2 is er GSM bereik

[ afbeelding ]
Moet je telefoon aanstaan, moet je een goed werkende telefoon hebben, moet je buitenland dekking hebben, moet je ergens staan dat je niet teveel storing hebt, moet je je bewust zijn dat je hulp nodig hebt. Etc
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:14:14 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141390350
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat weet ik omdat ik contact heb met iemand die daar woont en die heeft dat uitgetest
Ze whatsappten met hun ouders, dus het zullen misschien ook wel van die koters zijn geweest die non-stop een lege accu hadden?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141390425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:12 schreef Poeke het volgende:

[..]

Val je van je geloof El_Matador? Toch andere theorieën? ;)
Geloof? :')

Ik heb geen enkel scenario als enig mogelijk gebracht. Hoe je uitgerekend bij mij aan tunnelvisie komt, is me dan ook een raadsel. Ik speculeer juist heel open, maar wel op basis van data, niet lukraak roepen "joah, kunnen verdwaald zijn" als het terrein daar totaal geen aanleiding voor geeft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141390430
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:13 schreef StaceySinger het volgende:
tot aan vlag 2 is er GSM bereik

[ afbeelding ]
Dat is heel leuk en aardig, maar ik, jij en ieder ander mens gaat ook wel eens ergens heen met een lege batterij. Komt er nog bij kijken dat we nu niet praten over 2 of 3 dagen maar over al bijna 3 maanden tijdsbestek, god weet wat er gebeurt is.
Since 2005!
pi_141390515
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:14 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ze whatsappten met hun ouders, dus het zullen misschien ook wel van die koters zijn geweest die non-stop een lege accu hadden?
"Koters"?
"zwammen" (bij mij)

Waarom moet jij nou de hele tijd zo uit de hoogte doen? Alsof die meiden een of andere domme wijven waren. Volledig zonder kennis van het gezin, maar goed, doe wat je niet laten kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:17:20 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141390520
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef El_Matador het volgende:

, niet lukraak roepen "joah, kunnen verdwaald zijn" als het terrein daar totaal geen aanleiding voor geeft.
Dit terrein lijkt me nou juist HET terrein bij uitstek om te verdwalen.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:18:05 #123
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141390558
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Koters"?
"zwammen" (bij mij)

Waarom moet jij nou de hele tijd zo uit de hoogte doen? Alsof die meiden een of andere domme wijven waren. Volledig zonder kennis van het gezin, maar goed, doe wat je niet laten kan.
Koters, ze waren begin 20?

En je spreekt jezelf tegen, want volgens jou waren ze niet al te snugger om om 15:00 nog die berg op te gaan...

En dat vond ik nou juist weer niet zo heel vreemd.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141390569
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dit terrein lijkt me nou juist HET terrein bij uitstek om te verdwalen.
Mensen denken nog steeds dat het daar de Veluwe is, ofzo.
Since 2005!
pi_141390570
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef LS24 het volgende:

[..]

Dat is heel leuk en aardig, maar ik, jij en ieder ander mens gaat ook wel eens ergens heen met een lege batterij. Komt er nog bij kijken dat we nu niet praten over 2 of 3 dagen maar over al bijna 3 maanden tijdsbestek, god weet wat er gebeurt is.
Lijkt me niet dat die meiden langer dan een dag of 2 hebben geleefd. Daarna zijn de resten verspreid denk ik; de rugzak door de rivier en de lichaamsdelen of ook, of door roofdieren/aasgieren verspreid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')