Ha! Je hebt het goed verwoord. Daar komt nog eens bij dat de humorbenadering ook niet meer wil. Ja ik ben er aardig klaar meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik al een paar dagen niet, ik zei het net nog in de Cos;
[..]
Het is wel mooi geweest
Gladjes jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gladjes is als iets naar lang weken en streamen glibberig is geworden ....
Dat maakt het toch allemaal interresant ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
En ook Duitsland heeft het in de 2e wedstrijd opeens moeilijk ........
Daar hoef je niet om te blozen hoor ,ik denk dat een heel groot deel van je landgenoten ook zit te smullen nu.quote:
De niet weddende?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hoef je niet om te blozen hoor ,ik denk dat een heel groot deel van je landgenoten ook zit te smullen nu.
Zeker weten, mijn stabiele favoriet wankelt, best interessant.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maakt het toch allemaal interresant ..
Mag hopen dat ze al gegeten hebben , maar om die buren eens te zien lijden .. .. Altijd leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hoef je niet om te blozen hoor ,ik denk dat een heel groot deel van je landgenoten ook zit te smullen nu.
Hier in de SC doen ze volgens mij niet anders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe soms wel aan wedden maar nog niet op deze WK
Ik ga ook zo. Ik trek dat nachtbraken niet meerquote:
Nou ja, niet in deze SC in elk geval, wat een humorloos, inhoudsloos, slap gelul 's nachts (stukje teruggelezen ja)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Ik trek dat nachtbraken niet meer
Haha ja zoiets.quote:
Doen we toch elke keer ons zelf aan .... Slaap lekker Souryquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Choco, Ik had je post gemist!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
We houden hoop..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
De Duitsers maken qua scoreverloop een kopietje van Australië - Nederland. Het wachten is op de winnende treffer dus ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |