Hiervan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ik de energie vandaan haal
Je trekt je eigen conclusie reedsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat dat dan voor mensen zijn. Heb je in Ghana überhaupt een middenklasse, die tickets naar Brazilië en hotels en peperdure toegangskaarten kan kopen? Of is dit de rijke bovenlaag in kleurige kleding?
Ghana heeft veel goud, niet? En ik dacht ook dat het toerisme wel groot is. Er zal vast een rijke middenklasse zijn en echte rijken..hmm ff googlen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat dat dan voor mensen zijn. Heb je in Ghana überhaupt een middenklasse, die tickets naar Brazilië en hotels en peperdure toegangskaarten kan kopen? Of is dit de rijke bovenlaag in kleurige kleding?
Nee dat doe jij nu juist. Weet jij het? Ik niet.quote:
"Ghana geldt al jaren als een van de stabielere landen in West-Afrika, zowel op economisch als politiek gebied. Het inkomen per hoofd van de bevolking ligt dan ook hoger dan in de omringende landen. Tot 2010 kwam Ghana vooral aan harde valuta door de export van goud en cacao. Ook hout, diamanten, bauxiet en mangaan vinden hun weg naar het buitenland. Vanaf 2011 zal deze handel echter in de schaduw komen te staan van de olie-export. Afgelopen jaren werden voor de Ghanese kust olievelden ontdekt die de staat vanaf 2011 jaarlijks miljarden dollars gaan opleveren en het land een economische groei van rond de 10 procent zullen bezorgen in plaats van de gemiddeld vijf procent in voorgaande jaren. Met de velden kan Ghana tot de derde olieproducent in Afrika uitgroeien."quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doe jij nu juist. Weet jij het? Ik niet.
In dat "soort landen" heb je vaak een (vergeleken met Europa) kleine middenklasse. Inkomensverdeling heeft een pyramide-vorm. Maar dat is ook weer niet altíjd zo. Wat zegt ome googel?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ghana heeft veel goud, niet? En ik dacht ook dat het toerisme wel groot is. Er zal vast een rijke middenklasse zijn en echte rijken..hmm ff googlen.
Zie bovenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat "soort landen" heb je vaak een (vergeleken met Europa) kleine middenklasse. Inkomensverdeling heeft een pyramide-vorm. Maar dat is ook weer niet altíjd zo. Wat zegt ome googel?
Yep.quote:
Nou, in zo'n stabiel en relatief welvarend land is het waarschijnlijk dat er een wat grotere middenklasse is die ook in staat is om naar een WK af te reizen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zie bovenmaar geeft nog niet afdoende antwoord op je vraag.
Ik weet het niet, maar vermoed hetquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doe jij nu juist. Weet jij het? Ik niet.
Relatief ten opzichte van omliggende landen. Groot deel van de bevolking leeft van 1 euro per dag.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Nou, in zo'n stabiel en relatief welvarend land is het waarschijnlijk dat er een wat grotere middenklasse is die ook in staat is om naar een WK af te reizen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
Je zou niet zeggen dat ik 5 rosé en 2 bier in de zon heb zitten slempen hč, met dat economische gewauwel.![]()
Hup Duitsland!
Gaan we het gladjes doen ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Voxs het volgende:
Hele dag geen streams aangehadHet echte losweken is begonnen
Ha grappig, dat zat ik ook te denken toen ik een systeemherstel deed. Ik denk dat laatste, dat dit de rijke mensen zijn. Maakt ze voor mij niet minder temperamentvol en leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Gladjes? Hoe gaat dat gladjes? Ik bedoel: Wat bedoel je ?quote:
Ik al een paar dagen niet, ik zei het net nog in de Cos;quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Voxs het volgende:
Hele dag geen streams aangehadHet echte losweken is begonnen
Het is wel mooi geweestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, ja een filmpje als ik hier in de SV lees dat er iets gebeurd is. Het is een oeverloze herhaling van zetten geworden. Oninteressante mensen waarvan er een aantal ondertussen zo uitgekauwd zijn dat het me niet meer lukt ze meer dan 2 minuten aan te horen. Weinig verrassend, weinig vernieuwend, kortom een slaapverwekkend, saai en voorspelbaar gebeuren. Snel vergeten.
Gladjes is als iets naar lang weken en streamen glibberig is geworden ....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gladjes? Hoe gaat dat gladjes? Ik bedoel: Wat bedoel je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |