quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Lot schijnt dr slip vergeten te zijn... Dus die heeft hoop...
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ie wilt dat er iets gebeurt en het maakt niet uit waar. Ik denk dat ie zich verveelt
Dat kan, ik heb de streams uit staan dus geen idee.quote:
De analyse is best vermakelijk hoor.quote:
quote:
Ik had hem niet aangeklikt dit keer en wilde die andere graag plaatsenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De analyse is best vermakelijk hoor.
Geen mannen in de SC? Dat is opmerkelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En de vorige was een geintje van mij omdat er vanmorgen geen mannen aanwezig waren, alleen maar vrouwen en daarom maakte ik dat ervan. waarom de 2e zo heet weet ik niet dan moet je bij sararaats zijn wat haar bedoeling ermee was/is
Het was vanmorgen vroeg dus ja alles sliep al geloof ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen mannen in de SC? Dat is opmerkelijkof waren jullie aan het nachtbraken?
Volgens mij hebben ze het heel laat gemaakt. Of vroeg het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen mannen in de SC? Dat is opmerkelijkof waren jullie aan het nachtbraken?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het heel laat gemaakt. Of vroeg het is maar hoe je het bekijkt.
En als ik het al laat vind zegt dat wel iets.
Later.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]5 of 6 uur dus
Mijn hemel, dat jullie het volhouden
Volgens mij was het voor mij een uur of 9 vanmorgenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Later.
Volgens mij ging ik zelf rond een uur of 4 ofzo.
Jij was om 7 uur nog wakker ...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ik de energie vandaan haal
Ik vraag me dan af wat dat dan voor mensen zijn. Heb je in Ghana überhaupt een middenklasse, die tickets naar Brazilië en hotels en peperdure toegangskaarten kan kopen? Of is dit de rijke bovenlaag in kleurige kleding?quote:
Zo toe maar ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor mij een uur of 9 vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |