Ik heb daar behoorlijk wat druppeltjes aan verspildquote:
En deze?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb daar behoorlijk wat druppeltjes aan verspild
Ok blaffen er nog honden? EN zo ja waar zijn ze ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik afspreek met mijn bovenbuurman. Ik ga niet zomaar binnenvallen. Hij weet wanneer ik de hondjes ophaal en wanneer ik het niet kan. Ik loop never nooit iemands woning binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok blaffen er nog honden? EN zo ja waar zijn ze ?Ik zou blij zijn als ze weer pleite zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
OK duidelijk ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ze weer pleite zijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om over jeugdzondes te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jammer ik had er nog een paar klaarstaan van madonna.
Omg ik heb ook jaren met een kruisje in mijn oor gelopenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik heb ook jaren met een kruisje in mijn oor gelopen![]()
![]()
Ik red het vandaag ook niet zo laat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik neem nu alvast afscheid voor de dag... Denk nml niet dat ik tot 3 uur trek
Ja tegen me aan leggen mag je zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik red het vandaag ook niet zo laat.![]()
Maar dan zal ik alvast slaap lekker tegen je zeggen dan.
quote:
Ik heb nu meer deze stemmingquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |