Dat doe ik al als ik zelf niet werkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
OK die hondjes weer .. Vraag een sleutel en dan neem je ze in huis
Deze SC lees ik niet terug Muisquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik al als ik zelf niet werkOf kan je niet lezen
![]()
quote:
Echt he?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze tikt het net voor mij neer dus je hoefde niet ver terug te lezen
Doe dat in de toekaomst gewoon in 1 post ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]Het zijn 6 posts waar ik je antwoord geef.
Ik heb liever honden over de vloerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mannenken er weer niets anders van maken dan dat
Daar Staat toch nergens dat je ze in huis haalt en dat je een sleutel hebt .. Maar OK .. Tis nu nog licht .. Neem ze ff mee voor een rondje Vondelpark..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik al als ik zelf niet werkOf kan je niet lezen
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga niet door de stront rollen als ik net gewassen ben.
Ze past er op en laat ze uit, meestal heb je dan ook een sleutel. Logica heet dat ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar Staat toch nergens dat je ze in huis haalt en dat je een sleutel hebt .. Maar OK .. Tis nu nog licht .. Neem ze ff mee voor een rondje Vondelpark..
Dat is nog afgezien van dat ik niet zo lenig ben om mn private delen schoon te liken, en die zelfde tong daarna gebruik om een evt baasje welkom te heten.quote:
Ja daar ga ik van uit, maar waarom begint ze dan te zeuren over die beesten van boven .. We drijven af ....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze past er op en laat ze uit, meestal heb je dan ook een sleutel. Logica heet dat ofzo
Ja ranzig hou maar weer op, ik hoef ook nooit meer geen hond, was vroeger leuk maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is nog afgezien van dat ik niet zo lenig ben om mn private delen schoon te liken, en die zelfde tong daarna gebruik om een evt baasje welkom te heten.
Ze wou het gewoon delen met ons en ik reageerde daar op door te vragen wat er was. Laten we het op een vrouwen dingetje houden dan, misschien kan je het dan beter begrijpenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar ga ik van uit, maar waarom begint ze dan te zeuren over die beesten van boven .. We drijven af ....
Daar hebben mannen vrouwen voor en andersom.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ranzig hou maar weer op, ik hoef ook nooit meer geen hond, was vroeger leuk maar nu niet meer.
En valt me wel een beetje tegen dat je niet zo lenig bent dat je je zelf kan likken![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar hebben mannen vrouwen voor en andersom.
Omdat ik afspreek met mijn bovenbuurman. Ik ga niet zomaar binnenvallen. Hij weet wanneer ik de hondjes ophaal en wanneer ik het niet kan. Ik loop never nooit iemands woning binnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar ga ik van uit, maar waarom begint ze dan te zeuren over die beesten van boven .. We drijven af ....
En ik vind deze dan toch leukerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar hebben mannen vrouwen voor en andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |